Poślub swój plan marketingowy

Tytuł:
Poślub swój plan marketingowy

Liczba słów:
475

Podsumowanie:
Czy jesteś wierny swojemu marketingowi?

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, postcards, marketing, direct mail marketing, business marketing, joy gendusa

Treść artykułu:
Marka przysięgę dotrzymywania harmonogramu marketingowego w dobrych i niezbyt dobrych czasach.

Wielokrotnie powtarzałem, że marketing, niezależnie od tego, jaki typ wybierzesz, jest procesem budowania. Oto całość podsumowana w jednej sytuacji:

Załóżmy przez chwilę, że nigdy nie słyszałeś o tej rzeczy zwanej „Cola”. Podchodzisz do swojej skrzynki pocztowej i odbierasz pocztę, aby znaleźć kartkę pocztową z napisem „Nowy napój gazowany! Pokochasz to! Smak jak nic, co
miałeś wcześniej! Możesz od razu skończyć i spróbować, ale najprawdopodobniej nie. Większość ludzi tego nie zrobi.

Więc otrzymujesz drugą pocztówkę.

Nadal nic nie robisz.

W takim razie rozmawiasz ze swoim przyjacielem z drugiego końca miasta, który mówi: „Hej, czy próbowałeś tej Coli?”. Okazuje się, że po otrzymaniu drugiej pocztówki wyszedł i wziął butelkę, żeby spróbować.

Teraz pojawia się trzecia pocztówka i myślisz: „OK, dobrze, spróbuję”. I kochasz i kochasz to, i to jest jak nic innego. Więc teraz musisz powiedzieć o tym swojemu bratu.

Widzisz, dokąd to zmierza. Gdyby twórcy „Coli”, kimkolwiek są, wysłaliby kiedyś kartki do całego miasta, a następnie porzucili marketing z powodu braku odpowiedzi, mogliby przegapić.

Więc teraz, gdy nie możesz już kłócić się z faktem, że musisz wielokrotnie utrzymywać stały strumień marketingu do tych samych osób, oczywiście myślisz: „Jak nadążać za tym wszystkim Zamykam klientów, których już otrzymuję? Szczera odpowiedź brzmi: poproś firmę pocztową o pomoc.

Niezależnie od rozmiaru Twojej listy mailingowej, sugeruję wydrukowanie wystarczającej liczby elementów, aby wysłać do nich przynajmniej trzy razy. W zależności od branży wystarczy zwykle co 2-4 tygodnie. Możesz ustawić daty, w których Twoje wysyłki będą wychodzić, a resztą zajmie się firma marketingowa. Oznacza to, że jednym telefonem możesz zająć się całym swoim marketingiem przez 3 miesiące lub dłużej. Bez obaw o zapamiętanie, bez kłopotliwych podróży na pocztę. Wszystko, co musisz zrobić, to prowadzić firmę w znany Ci sposób i pozwolić im zająć się Twoim marketingiem.

Przestań się martwić o stały przepływ biznesu, którego potrzebujesz, aby przetrwać. Zrób coś z tym. Utwórz plan marketingowy, z datą na chwilę, a jeśli naprawdę się uda, powiedz „Tak”.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat testowania swojego nowego marketingowego beau, przeczytaj mój artykuł Nie zakładaj, po prostu testuj i śledź.

Najlepsze życzenia i szczęśliwe życie razem!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *