Porady i wskazówki dotyczące projektowania wyskakujących okienek

Tytuł:
Porady i wskazówki dotyczące projektowania wyskakujących okienek

Liczba słów:
796

Podsumowanie:
Wyświetlacz PopUp zwykle obejmuje całą tylną ścianę Twojej przestrzeni. Oznacza to, że odpowiednio zaprojektowany PopUp Display daje Ci możliwość odważnego wyrażenia swojej firmy i najważniejszego produktu lub usługi.

Wyświetlacz PopUp nie tylko służy jako tło dla Twojego wyświetlacza, ale także określa obszar i pozwala skupić uwagę na określonym obrazie.

Dobrze zaprojektowane wyskakujące okienka stanowią mocną informację o Twoim produkcie lub usłudze.

Słowa kluczowe:
wyświetlacze wyskakujące, wyświetlacze na targi, wyświetlacze przenośne, przenośne tła

Treść artykułu:
Wyświetlacz PopUp zwykle obejmuje całą tylną „ścianę” Twojej przestrzeni. Oznacza to, że odpowiednio zaprojektowany PopUp Display daje Ci możliwość odważnego wyrażenia swojej firmy i najważniejszego produktu lub usługi.

Wyświetlacz PopUp nie tylko służy jako tło dla Twojego wyświetlacza, ale także określa obszar i pozwala skupić uwagę na określonym obrazie.

Dobrze zaprojektowane wyskakujące okienka stanowią mocną informację o Twoim produkcie lub usłudze.

Oczywiście można po prostu rzucić wyskakujące okienko na tylną ścianę, postawić przed nią stół, rozłożyć nasze broszury i gotowe. Ale możesz zrobić coś lepszego. Zwróć szczególną uwagę na wymagania dotyczące miejsca i specyfikacje wyskakującego okienka, a następnie zaprojektuj wokół niego swoją przestrzeń.

1. Zmaksymalizuj dramatyczny wpływ projektu

Po pierwsze, ponieważ chcesz zmaksymalizować dramatyczny efekt graficzny swojego PopUp, prawdopodobnie nie będziesz chciał zaśmiecać obszaru bezpośrednio przed nim. Tak, masz ograniczoną przestrzeń do pracy. Ale zamiast umieszczać stół bezpośrednio przed najcenniejszym zasobem (PopUp), zwykle lepiej jest utworzyć dwa oddzielne obszary po obu stronach.

Jeśli będziesz pracować sam na stoisku, miej “ obszar dystrybucji ” po stronie “ przychodzącej ” (strona, z której pochodzi większość ruchu) i “ obszar sprzedaży ” po drugiej stronie Twoja przestrzeń. Pomoże to Tobie i Twoim gościom. Będą mogli odbierać broszury, próbki itp. Z obszaru dystrybucji bez przeszkadzania w rozmowach jeden na jeden odbywających się w innym obszarze.

To da ci pozór “ prywatności ” – tak jakby to było możliwe na targach – kiedy prezentujesz ważniejsze perspektywy

Jeśli jest was dwóch pracujących stoisku, powinieneś mieć dwie niezależne stacje sprzedaży – po jednej z każdej strony. Innymi słowy, inteligentnie wykorzystaj swoją przestrzeń. Nie zagracaj środka, jeśli możesz temu zapobiec.

2. Skoncentruj się na swoim głównym przesłaniu produktu

Twój wyświetlacz PopUp powinien pełnić podwójną funkcję zarówno jako tło, jak i najważniejszy środek do promowania obecności Twojej firmy i Twojego podstawowego komunikatu o produkcie. Odsuń się na chwilę od wyświetlacza i spójrz na niego z perspektywy przypadkowego przechodnia. Co go najbardziej interesuje?

Po pierwsze, ponieważ przeszła pewną odległość, aby zobaczyć kilka konkretnych eksponatów, prawdopodobnie szuka znajomej nazwy lub logo. Nie zawiedź się. Użyj wyrazistej grafiki pokazowej, aby umieścić swoje logo w widocznym miejscu u góry wyświetlacza. W ten sposób będzie on jak najbardziej widoczny nad głowami osób stojących z przodu.

3. Użyj sloganu

To samo dotyczy „podstawowego przekazu produktu”. Spróbuj ująć swój produkt lub usługę w jednym lub dwóch słowach, na których możesz się skupić. Może to być logo produktu, zwłaszcza jeśli jest dobrze znane i łatwe do zidentyfikowania.

Ale może to być również wyrażenie złożone z dwóch lub trzech słów – podobnie jak „slogan”. Jeśli nie możesz wymyślić nic kreatywnego, po prostu weź swój podstawowy produkt i umieść przed nim przymiotnik (lub krótkie zdanie za nim), który nadaje mu trochę “ zingu ” … w ten sposób …

Fryzury z klasą
Kiełbaski ze skwierczeniem
Piękne ogrody Starego Świata

Trzymaj się czterech lub pięciu słów. Celem jest umieszczenie go blisko górnej części ekranu, w jednej lub najwyżej dwóch liniach, gdzie uzyska maksymalną ekspozycję.

4. Użyj prostej, pogrubionej grafiki

Dzięki temu zajmie około 1/3 górnej części ekranu. Reszta powinna być poświęcona wzmocnieniu lub zilustrowaniu „podstawowego przesłania produktu”. Zapomnij o używaniu dużej ilości tekstu, aby faktycznie opowiedzieć ludziom o swoim produkcie. Jeśli program się powiedzie, większość czasu spędzisz na blokowaniu widoku, a potencjalni klienci i tak nie będą mogli go zobaczyć.

Wykorzystaj trochę kreatywności podczas projektowania wyskakującego okienka lub stoiska targowego. Zwykle chcesz znaleźć jeden lub dwa duże, efektowne obrazy i wkomponować je w kolorowe tło. Najlepsze projekty często wykorzystują tylko jeden duży obraz.

Ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że ludzie a

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *