Porady dotyczące marketingu informatycznego dotyczące bezpośredniej poczty

Tytuł:
Marketing IT: Wskazówki dotyczące poczty bezpośredniej

Liczba słów:
367

Podsumowanie:
Marketing IT może obejmować materiały marketingu bezpośredniego. Aby uzyskać dobrą odpowiedź, zajmij się problemami i potrzebami czytelników zamiast swoimi w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Niezależnie od tego, czy tworzysz list, ulotkę, duża, ponadgabarytowa pocztówka lub pocztówka o standardowym rozmiarze, upewnij się, że nagłówek trafia w nie prosto między oczy. Twoja wiadomość musi robić to samo. Z tego artykułu dowiesz się, że musisz wiedzieć, co powoduje ból Twoich potencjalnych klientów. Musisz wiedzieć, jakie są ich najgłębsze pragnienia. Możesz zająć się nimi tylko wtedy, gdy kierujesz swoją pocztę.

Marketing IT: Skoncentruj się na korzyściach

Jeśli możesz porozmawiać z ich niszą i skupić się na korzyściach, odniesiesz większe sukcesy w tym marketingu IT. Możesz więc powiedzieć: „Dowiedz się, jak nasza firma zajmująca się doradztwem komputerowym oszczędza gabinetom dentystycznym 10 000 USD rocznie na oszczędności”. I oczywiście, jeśli wysyłasz to pocztą do innych menedżerów dentystów, będą bardzo zainteresowani usłyszeniem reszty twojej historii. Aby to zrobić, będą musieli podjąć jakieś działanie, ponieważ nie będziesz w stanie powiedzieć wszystkiego na swojej pocztówce.

Może zażądają darmowej kasety, bezpłatnego raportu, bezpłatnej konsultacji, bezpłatnej analizy potrzeb itp., Ale najważniejsze jest to, że musisz znać ich punkty bólu, aby mogli chcę usłyszeć resztę historii. Następnie przedstawisz im resztę historii.

Marketing IT: Skoncentruj się na swoich potencjalnych klientach

Upewnij się, że wszystkie przesyłki reklamowe są ściśle związane z korzyściami. Kiedy patrzę na reklamy, często widzę coś, co nazywam „funkcjami”. Wszystko, o czym się mówi, to „ja, ja, ja”. Musisz o nich porozmawiać! Rozwiąż ich problemy; nie prezentuj, jaki jesteś wspaniały. Nie obchodzi ich, czy masz certyfikat na wszystkich tych platformach, czy jesteś częścią wszystkich tych partnerów, czy znasz wszystkie te produkty lub jesteś autoryzowanym sprzedawcą wszystkich tych firm.

Dbają o ich problem, co możesz dla nich zrobić. Dlatego upewnij się, że Twoja reklama jest bardzo ukierunkowana na korzyści. Jeśli potrzebujesz, poproś niezainteresowaną, obiektywną osobę trzecią, która przyjrzy się temu i przekaże Ci swoją opinię.

Copyright MMI-MMVI, Sekrety konsultantów komputerowych. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *