Popraw swoje wyniki marketingowe dzięki tym prostym krokom

Tytuł:
Popraw swoje wyniki marketingowe dzięki tym prostym krokom

Liczba słów:
731

Podsumowanie:
A co, jeśli są rzeczy, które możesz zacząć robić teraz, a które mogą pomóc chcesz w przyszłości skuteczniej wprowadzać na rynek? Nawet jeśli nie mieliście razem działań marketingowych w ciągu ostatniego roku? Cóż, są.

Słowa kluczowe:
jak wprowadzać na rynek, plan marketingowy, marketing niskokosztowy, wyniki marketingowe

Treść artykułu:
A co by było, gdybyś mógł zacząć robisz teraz, co może pomóc Ci skuteczniej wprowadzać na rynek w przyszłości? Nawet jeśli nie mieliście razem działań marketingowych w ciągu ostatniego roku? Cóż, są.

Przejrzyj swoje poprzednie wyniki marketingowe

Poświęć trochę czasu na przejrzenie wszystkich swoich działań marketingowych i spróbuj zrozumieć, które z nich działały najlepiej. A kiedy mówię „działało najlepiej”, mam na myśli, które z nich zaowocowały większą liczbą klientów, większą liczbą klientów, większą sprzedażą lub większym rozwojem firmy?

Twoim celem każdego roku powinno być zrozumienie, które działania marketingowe przynoszą Ci więcej korzyści, a które nie, abyś mógł skoncentrować się na działaniach, które działają, i usunąć te, które nie.

Nawet jeśli nie miałeś zorganizowanego planu marketingowego lub działań marketingowych, które konsekwentnie wdrażałeś w ciągu ostatniego roku, jeśli nadal jesteś w biznesie, to musiała być jakaś forma marketingu.

Marketing to nie tylko takie czynności, jak prowadzenie reklamy lub wysyłanie materiałów pocztowych. (Zobacz „Czy to naprawdę uważany za marketing?” Poniżej, aby lepiej zrozumieć różne formy, jakie może przybierać marketing. Możesz być zaskoczony, gdy zdasz sobie sprawę, że sprzedajesz więcej, niż wiesz!)

Bezpośredni kontra pośredni Śledzenie

Zobacz, co zrobiłeś. Czy możesz bezpośrednio lub pośrednio śledzić nowe lub zwiększone firmy związane z tymi działaniami? Przykładem bezpośredniego śledzenia może być: Uczestniczyłeś w spotkaniu networkingowym i ktoś, komu podarowałeś swoją wizytówkę, skontaktował się z Tobą lub dokonał zakupu.

Przykładem śledzenia pośredniego może być: Uczestniczyłeś w spotkaniu networkingowym i ktoś, komu dałeś swoją wizytówkę, polecił Cię znajomemu, który skontaktował się z Tobą lub dokonał zakupu.

W przypadku każdego działania marketingowego, które wykonałeś w ciągu ostatniego roku, zadaj sobie następujące pytania:

1. Czy w wyniku bezpośredniego lub pośredniego wyniku tej działalności zyskałem nowych klientów, klientów lub zwiększoną sprzedaż?

2. Jeśli odpowiedź brzmi tak, oszacuj wynik, zadając sobie pytanie: ilu nowych klientów, klientów lub sprzedaży to wygenerowało?

Pod koniec tego ćwiczenia będziesz mieć listę wszystkich swoich działań marketingowych i wyników powiązanych z każdym z nich. Które czynności przyniosły Ci najwięcej korzyści? Czy na Twojej liście są jakieś działania, które nie zaowocowały nowym lub dodatkowym biznesem?

Wykorzystaj zdobytą wiedzę, aby zaplanować przyszły marketing
Wykorzystaj te informacje, gdy zaczniesz planować marketing na następny rok. Zaplanuj poświęcenie więcej czasu, energii i / lub pieniędzy na działania, które przyniosły Ci biznes i sprzedaż. Usuń te działania, które tego nie zrobiły.

Jeśli nie masz żadnego sposobu na śledzenie sprzedaży lub nowych klientów, nie martw się. Co twoje przeczucie mówi ci o tym, skąd wziął się twój nowy biznes? Ponadto zapoznaj się z pytaniem tygodnia, aby uzyskać wskazówki dotyczące odkrywania wyników marketingowych, nawet jeśli nie były one zbyt dobre. A jeśli nic więcej, ciesz się, że teraz wiesz, co musisz zrobić w przyszłym roku, aby zapewnić sobie przyszły sukces marketingowy.

Czy to naprawdę uważane za marketing?

Za każdym razem, gdy rozmawiasz z kimś o swojej firmie, produkcie lub usłudze, osobiście, na imprezie, przez telefon, za pośrednictwem broszury lub w jakimś mediach, zajmujesz się marketingiem. Za każdym razem, gdy wysyłasz komuś e-mail lub kartkę z podziękowaniem ze swojej firmy, prowadzisz marketing.

Bądź świadomy każdego momentu, w którym komunikujesz się z obecnymi lub potencjalnymi klientami. Skorzystaj z okazji, aby poinformować ich o nowych produktach lub usługach, ofertach specjalnych lub programach, a nawet o kamieniach milowych lub zmianach w Twojej firmie.

Czy dołączasz swoją wizytówkę za każdym razem, gdy wysyłasz list do klienta lub potencjalnego klienta? Czy masz podpis e-mail zawierający nazwę firmy, numer telefonu, adres e-mail, adres witryny internetowej, a może nawet slogan reklamowy? Powinieneś. Przypominasz ludziom o swoich produktach i usługach i ułatwiasz im uzyskanie dodatkowych informacji, jeśli zechcą.

Jeśli naprawdę wierzysz, że Twoje produkty lub usługi mogą polepszyć życie ludzi, powinno być łatwo dzielić się tym słowem przy każdej okazji. W końcu jeśli ludzie o tobie nie wiedzą, nie mogą na tym skorzystać. Mówiąc w ten sposób, NIE jest to przysługa dla rynku.

(C) 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *