Pomysły marketingowe bez działania donikąd Cię nie zaprowadzą

Tytuł:
Pomysły marketingowe bez działania donikąd Cię nie zaprowadzą!

Liczba słów:
1203

Podsumowanie:
Plany marketingowe są bardzo potrzebne do sukcesu Twojej małej firmy. Ale to nie koniec wszystkich odpowiedzi. Jeśli nie masz żadnego sposobu, aby wprowadzić w życie swoje plany marketingowe, nie przyniosą one żadnych rezultatów.

Słowa kluczowe:
marketing dla małych firm, porady marketingowe, pomysły marketingowe, strategia marketingowa

Treść artykułu:
Chcesz rozwijać swoją małą firmę, ale jak ty to robisz Wiele małych firm, z którymi współpracuję, nie bardzo wie, co działa najlepiej, jak i od czego zacząć.

Wszyscy znamy termin marketing, ale co u diabła ma on dla nas zrobić?

* Buduj świadomość marki lt;BRgt;
* Buduj rozpoznawalność marki lt;BRgt;
* Zwiększ udział w rynku lt;BRgt;
* Zdobądź więcej klientów lt;BRgt;
* Generuj polecenia lt; BRgt;
* Stwórz więcej powtarzalnych transakcji

Być może próbowałeś w przeszłości niektórych rzeczy, takich jak broszury, reklama w książce telefonicznej, sieci w Izbie Handlowej, ale byłeś rozczarowany wynikami i przestałeś je robić. I wydaje się, że inni zawsze chętnie służą radą. Nieważne, że oni też nie mają pojęcia, co robią.

Wiesz, że musisz się zajmować marketingiem, więc dlaczego nie jest to gotowe? Jest tak wiele innych rzeczy, którymi należy się zająć, gdy próbujesz prowadzić i rozwijać firmę.

Może masz wiele pomysłów, ale nadal nic się nie dzieje. Czy jesteś winny któregokolwiek z tych typowych symptomów małych firm – nadmiernej analizy? perfekcjonizm? strach przed porażką?

Jeśli potrafisz się odnieść, istnieje duża szansa, że Twoje pomysły nigdy nie znikną z deski kreślarskiej i nie zostaną wprowadzone w życie. A Twoje wizje przeniesienia firmy na nowy poziom nigdy się nie urzeczywistniają.

lt;Bgt; Działanie bez pomysłów też nie jest dobre lt;/Bgt;

Istnieje drugi koniec spektrum, który jest również dość niebezpieczny dla długoterminowej kondycji Twojej firmy.

Działanie bez pomysłów może prowadzić do dużo pracowitej pracy bez dużego wzrostu nowego biznesu. Możesz mieć szczęście, bo przynajmniej podejmujesz działania. Jednak wyniki będą prawdopodobnie mniejsze niż oczekiwane lub potrzebne.

lt;Bgt; Potrzebujesz planu, aby wprowadzić pomysły w czyn lt;/Bgt;

OK, więc nie będę dziś zbyt wiele mówić o potrzebie posiadania planu marketingowego . Oczywiście pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest jasne, dokąd zmierzasz i co chcesz osiągnąć. Aby uzyskać więcej informacji na temat planowania marketingowego, odwiedź moją witrynę internetową sprawdzony-small-business-marketing-solutions.com.

Na potrzeby tego artykułu zakładam, że masz kilka pomysłów, ale nie masz działań i wyników, których potrzebujesz. Nauczyłeś się dużo, nauczyłeś się świetnych technik, prawie wiesz, co musisz zrobić, i masz najlepsze intencje. Więc dlaczego nadal wydaje się, że żaden marketing nie został ukończony.

Widzisz, chociaż plany marketingowe są niezbędne dla Twojego sukcesu, nie są one ostateczną odpowiedzią. Pozostawione same sobie plany marketingowe nie przynoszą żadnych rezultatów.

Aby wprowadzić swoje pomysły w życie, potrzebujesz czegoś więcej. Oto trzy rzeczy, które sugeruję, aby zacząć wprowadzać pomysły marketingowe w życie w Twojej firmie:

lt;Bgt; 1. Stwórz prosty plan działania lt;/Bgt;

Musisz mieć plan działania. Z mojego doświadczenia wynika, że większość planów marketingowych obejmuje „to, co chcesz zrobić”, ale niekoniecznie „plan, jak to zrobić”.

Plan działania w rzeczywistości przekłada „co” na zadania i czynności potrzebne do osiągnięcia każdego z celów. Twój plan działania musi być wystarczająco szczegółowy, abyś wiedział, co jest potrzebne do wdrożenia strategii i taktyki.

Twój plan działań marketingowych może być tak prosty, jak lista kontrolna wszystkich działań marketingowych, które chcesz wdrożyć. Miej listę kontrolną pod ręką i zaznaczaj zadania i czynności po ich wykonaniu.

Marketingowa lista kontrolna, taka jak ta, może działać jak karta wyników, aby śledzić, co udało Ci się osiągnąć, a co jeszcze trzeba zrobić.

Dla niektórych prosty plan działania zorientowany na marketingową listę kontrolną może nie wystarczyć. Być może będziesz musiał poświęcić trochę więcej czasu i energii na stworzenie bardziej szczegółowego planu, aby wprowadzić swoje pomysły w życie.

Rozważ to podejście … Zacznij od określenia trzech głównych pożądanych wyników, które chciałbyś osiągnąć w ciągu następnych sześciu miesięcy. Teraz dla każdego z tych pożądanych rezultatów określ trzy kluczowe rzeczy, które należy osiągnąć w ciągu następnych 90 dni, aby osiągnąć wynik.

Następnie weź każdą z tych trzech kluczowych rzeczy i podziel ją na trzy lub cztery zadania, które należy wykonać. Może nawet ogranicz ją do kluczowych zadań, które powinny zostać zakończone w ciągu najbliższych 30 dni. Na koniec wróć i zacznij wprowadzać szacowane daty ukończenia wszystkiego, co nakreśliłeś.

Teraz masz plan działania, który pozwoli ci iść naprzód.

lt;B

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *