Pomiń Boże Narodzenie w tym roku. Zamiast tego zrób marketing z podziękowaniami

Tytuł:
Pomiń Boże Narodzenie w tym roku. Zamiast tego zrób marketing z podziękowaniami

Liczba słów:
900

Podsumowanie:
Każda firma wysyła kartki świąteczne do swoich klientów i dostawców. Wyróżnij się w swojej branży, zamiast tego dziękuj.

Słowa kluczowe:
marketing niskokosztowy, marketing małych firm, marketing bezpłatny

Treść artykułu:
Listopad to idealny czas, aby pozwolić swoim klientom lub klientom wiesz, że doceniasz ich interesy. Czy wiesz, że może to być bardzo skuteczną taktyką marketingową?

Listopad to świetny czas na wysłanie kartek z okazji Święta Dziękczynienia, aby wyrazić uznanie dla obecnych klientów, dostawców, partnerów biznesowych lub każdego, kto poleca biznes w Twój sposób. Możesz także wysyłać karty do potencjalnych klientów. Docenią tę myśl, zwłaszcza gdy zdadzą sobie sprawę, że o nic ich nie prosisz. (To nie jest miejsce na wiadomość handlową. Twoim jedynym celem jest nawiązanie kontaktu).

Polecam właścicielom firm rozważenie wysyłania kartek na Święto Dziękczynienia zamiast kartek świątecznych lub świątecznych. Czemu?

Oprócz uczucia, że „Dziękuję” to bardzo odpowiedni sposób na docenienie klientów, wysyłając kartki w listopadzie, unikniesz bałaganu świątecznych kartek w grudniu.

W rzeczywistości jednym z głównych powodów, dla których polecam kartki z okazji Święta Dziękczynienia lub kartki z podziękowaniami w listopadzie, jest fakt, że nikt już nie wysyła kartek z podziękowaniami. Kiedy ostatnio otrzymałeś od kogoś kartkę z podziękowaniami? Jeśli jesteś jak większość ludzi, minęło już sporo czasu.

Informowanie klientów, jak bardzo cenisz ich biznes, to świetny sposób na zbudowanie silnych relacji z klientami. Budowanie silnych relacji z klientami to kluczowa strategia marketingowa, niezależnie od tego, czy Twoi klienci dokonują od Ciebie jednorazowego zakupu, czy też oferują Ci powtarzalne transakcje.

Jeśli Twoja firma zajmuje się zakupami jednorazowymi, chcesz, aby klienci polecali innych. Jeśli Twoi klienci dokonują wielokrotnych zakupów, chcesz, aby kupowali częściej i dokonywali większych zakupów. Zapewnienie silnych relacji z klientami może pomóc Ci osiągnąć jedno i drugie.

Poza witryną, nie pamiętam. Wszyscy już to słyszeliśmy. Jeśli chodzi o zarządzanie relacjami z klientami, to powiedzenie jest prawdziwe. Najlepszym sposobem na zapewnienie, że dostaniesz firmę, gdy klient lub potencjalny klient jest gotowy do zakupu, jest upewnienie się, że Twoja firma, produkt lub usługa są pierwszymi, o których pomyślą. Najlepszym sposobem na zapewnienie tego jest regularna komunikacja z nimi.

Jest to szczególnie ważne w dobie technologii informacyjnej, kiedy wiele firm straciło kontakt ze swoimi klientami, próbując zautomatyzować i usystematyzować swój biznes. Mogą efektywnie prowadzić swój biznes, ale są szanse, że stracili kontakt z ludźmi, którzy sprawili, że odnieśli sukces – ich klientami i klientami.

Karty z okazji Święta Dziękczynienia wyróżniają się, ponieważ mało kto je wysyła. Wyróżnienie się zawsze powinno być jednym z głównych celów marketingowych. Wyobraź sobie, że jesteś w pokoju pełnym rozmawiających ludzi i próbujesz udostępnić wiadomość wszystkim obecnym. Musiałbyś krzyczeć całkiem głośno, prawda?

W marketingu pokój pełen hałaśliwych ludzi nazywamy „bałaganem”. Naszym celem jest unikanie bałaganu, abyśmy mogli być łatwo słyszani. Inaczej musimy krzyczeć dość głośno, żeby nas usłyszano. W marketingu przekłada się to na poświęcanie większej ilości czasu, pieniędzy lub energii, tylko po to, aby przekazać ten sam komunikat.

Chcesz, aby Twoje działania marketingowe były jak najbardziej efektywne, ponieważ generalnie kosztuje to mniej pieniędzy i czasu. Twoim celem powinno być unikanie bałaganu, gdy tylko jest to możliwe.

Aby to zrobić, chcesz sprzedawać tam, gdzie innych nie ma lub gdy innych nie ma. Może to oznaczać używanie innych metod przekazywania informacji marketingowej niż konkurencja lub wysyłanie wiadomości w czasie, gdy konkurencja nie prowadzi działań marketingowych. Nie zawsze jest to możliwe, ale w miarę możliwości należy wykorzystywać czasy i możliwości bez bałaganu.

A kto wie, może to być tylko przypomnienie, którego potrzebują Twoi klienci, aby ponownie odwiedzić Twoją witrynę lub sklep albo odebrać telefon, aby się z Tobą skontaktować.

Zastanawiasz się, czy powinieneś wysłać kartki z okazji Święta Dziękczynienia lub podziękowania pocztą lub e-mailem?

Uważam, że specjalne wiadomości, takie jak kartki świąteczne lub podziękowania, należy wysyłać tradycyjną pocztą. Poczta e-mail jest przydatna w codziennej komunikacji i biznesie, a wielu z nas polega na niej w celu zapewnienia szybkiej i łatwej komunikacji. Jednak wysyłanie kartek z okazji Święta Dziękczynienia (lub jakiejkolwiek innej kartki świątecznej lub notatki osobistej) jest czymś więcej niż tylko komunikacją. Jest wyjątkowy i chcesz, aby został odebrany jako taki.

Kiedy ostatnio otrzymałeś odręczny list z podziękowaniami lub kartkę, która była

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *