Pokonaj świąteczne wyprzedaże dzięki tym świątecznym pomysłom marketingowym

Tytuł:
Pokonaj świąteczne wyprzedaże dzięki tym świątecznym pomysłom marketingowym

Liczba słów:
891

Podsumowanie:
Jeśli w okresie świątecznym Twoja firma przeżywa kryzys te świetne wskazówki marketingowe, które pomogą zamienić te świąteczne smutki w świąteczne wyprzedaże!

Słowa kluczowe:
marketing niskokosztowy, marketing wakacyjny, promocje, marketing małych firm

Treść artykułu:
Święta mogą być ciężkim okresem w roku dla niektórych firm.

Spójrzmy prawdzie w oczy, jeśli nie zajmujesz się handlem detalicznym związanym ze świętami, szanse na to, że Twoja firma spada o tej porze roku. To naturalne zjawisko – konsumenci są zajęci i zajęci, więc zwykle odkładają zakupy i decyzje, których absolutnie nie muszą podejmować, do pierwszego dnia roku.

Więc co możesz zrobić, aby nakręcić jakiś biznes, aby grudzień nie był totalną klapą? Cóż, zawsze powtarzam, jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich! Jak możesz skorzystać z wakacji oraz dawania i kupowania prezentów?

Jedną z sugestii jest rozważenie sprzedaży bonów upominkowych. Prawie każdy rodzaj działalności konsumenckiej, niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty lub usługi, może oferować bony upominkowe.

Promuj swoje bony upominkowe swoim obecnym klientom i klientom, aby mogli dzielić się swoimi produktami lub usługami, które znają i kochają, z przyjacielem lub członkiem rodziny. (To może być świetny sposób na ułatwienie polecania i generowanie nowych klientów!).

Bony upominkowe nie są odpowiednie dla Twojej firmy? Co powiesz na ofertę specjalną na koniec roku lub sezonową? Upewnij się, że Twoja oferta wygasa 31 grudnia. Może to być produkt lub usługa, którą wycofujesz lub zamykasz. Lub może to być specjalna świąteczna zniżka na zwykły produkt lub usługę.

Dając swoim klientom świetne oferty lub oferty, których normalnie nie mogą dostać, dajesz im powód do zakupu od Ciebie teraz, a nie czekania do końca wakacji. Docenią specjalną cenę, biorąc pod uwagę, że ich wydatki są wyższe niż zwykle w grudniu. I wygrywasz, ponieważ dokonujesz sprzedaży, której inaczej byś tego nie zrobił. Twoja marża zysku może być niższa, ale przynajmniej jest to zysk!

Więc bądź kreatywny. Zastanów się, jak możesz zmienić swój produkt lub usługę w wyjątkowy pomysł na prezent. Sposób, w jaki ktoś może poznać korzyści płynące z posiadania trenera fitness lub osobistego coacha z pierwszej ręki, poprzez prezent w postaci kilku sesji. Świeże kwiaty co miesiąc przez 6 miesięcy. 50 USD na zakup dowolnego produktu lub usługi, którą oferujesz. Bezpłatna konsultacja.

Poniżej znajdują się trzy kolejne świąteczne pomysły marketingowe, które warto rozważyć:

(1) Zaproponuj przekazanie procentu całej sprzedaży w grudniu na swoją ulubioną organizację charytatywną i opublikuj reklamę z komunikatem prasowym dla mediów.

(2) Zorganizuj promocję dającą jednemu szczęśliwemu klientowi szansę na darmowy zakup świąteczny. Wybierz jednego klienta pod koniec grudnia i zwróć mu pełną cenę zakupu. To wzbudzi podekscytowanie wszystkich kupujących i zachęci ich do zakupu teraz. Określ maksymalną wartość nagrody, jeśli chcesz uchronić się przed koniecznością zwrotu zbyt dużego zakupu.

(3) Lub po prostu znajdź sposób, aby pomóc swoim klientom zobaczyć, że teraz jest idealny czas na zakup, zanim ceny wzrosną w nowym roku (Kup teraz i zaoszczędź!) Lub przed Tobą nie oferują już określonego produktu lub usługi. Jeśli nie chcesz rabat, zaoferuj darmowy prezent lub bonus o wartości dodanej przy zakupie.

Gdy już zdecydujesz się złożyć specjalną ofertę świąteczną dla swoich klientów. Jak najlepiej poinformować ich o tej ofercie?

A co powiesz na zwykły e-zine lub e-biuletyn? Do zwykłych treści dołącz jeden lub dwa wersety na temat tej specjalnej promocji. Dołącz link do strony w Twojej witrynie, do której klienci mogą przejść, aby skorzystać z Twojej specjalnej oferty.

Nie publikujesz e-zina? W porządku, wyślij e-maila z powiadomieniem klientów o specjalnej ofercie świątecznej. Użyj przekonującego wiersza tematu, aby zachęcić ich do otwarcia e-maila. Jeśli masz adresy e-mail zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów, możesz wysłać dwa różne e-maile.

Możesz użyć e-maila do swoich obecnych klientów, aby podziękować im za całą ich współpracę w ciągu ostatniego roku. Lub zasugeruj, że skoro tak bardzo lubią Twoje produkty lub usługi, mogą chcieć podzielić się nimi z przyjacielem lub członkiem rodziny, kupując prezent. Przygotuj specjalny zestaw prezentowy, aby ułatwić im zakupy.

Nie masz adresów e-mail swoich klientów lub potencjalnych klientów. Oto sześć innych sposobów na szybkie poinformowanie o świątecznej promocji lub ofercie specjalnej.

(1) Umieść plakat w punkcie sprzedaży detalicznej.

(2) Promuj specjalną ofertę świąteczną na stronie głównej swojej witryny internetowej.

(3) Zadzwoń do swoich najlepszych klientów, aby opowiedzieć im o swoim końcu roku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *