Podstawy SEO dla małych firm

Tytuł:
Podstawy SEO dla małych firm

Liczba słów:
527

Podsumowanie:
Podstawowe informacje i wskazówki dla początkujących w sztuce optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i online marketing.

Słowa kluczowe:
optymalizacja wyszukiwarek, seo, budowanie linków, marketing online

Treść artykułu:
W kontekście optymalizacji pod kątem wyszukiwarek wiele osób utożsamiać zoptymalizowaną witrynę z witryną o imponujących rankingach w wyszukiwarkach. Posyp trochę czarodziejskiego kurzu i odrzuć czarodziejską różdżkę, a tamtejsza – wspaniałe danie z pierwszej strony rankingów najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych w Internecie. [wprowadź irytujący budzik sygnalizujący koniec euforycznej sekwencji marzeń marketingowych online]

Faktem jest, że jeśli myślisz, że chcesz osiągnąć rankingi konkurencyjnych słów kluczowych po prostu dodając kilka słów kluczowych do swojej witryny uszczypnąć się, bo śnisz. Wyszukaj podstawowe słowa kluczowe, a zobaczysz malejącą listę zawierającą kilka stron witryn internetowych, które zostały „zoptymalizowane” z różnym skutkiem. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie czynników, które odróżniają te, które zajmują pozycję na pierwszej stronie, od tych, które jej nie mają.

Atrybuty określające ranking w wyszukiwarkach można podzielić na dwie podstawowe kategorie; „czynniki na stronie” i „czynniki poza stroną”. W najbardziej podstawowym sensie czynniki na stronie mają do czynienia z atrybutami w witrynie internetowej, a czynniki poza stroną mają do czynienia z atrybutami, które występują poza witryną. W pewnym sensie czynniki na stronie mówią silnikom, co myślisz o sobie, podczas gdy czynniki poza stroną mówią im, co myśli o tobie ogólnie Internet.

Zajmijmy się najpierw czynnikami na stronie, dobrze? Pierwszym krokiem jest określenie słów kluczowych, które ludzie wyszukują, gdy szukają produktów lub usług, które oferujesz. Narzędzia słów kluczowych, takie jak WordTracker i KeywordDiscovery, informują o liczbie osób wyszukujących określone wyszukiwane hasło i dostarczają sugestii dotyczących pokrewnych haseł kluczowych. Użyj narzędzia, aby dopasować od dwóch do trzech odpowiednich słów kluczowych do każdej strony internetowej w witrynie. Po wybraniu słów kluczowych włącz je do różnych elementów HTML swoich stron internetowych, w tym do tagów tytułowych, metatagów, tagów nagłówka, tagów ALT i treści. Zapewni to, że wyszukiwarki klasyfikują Twoje strony według słów kluczowych, na które kierujesz reklamy.

OK, więc teraz mamy już wypisane wszystkie rzeczy „na stronie”, Twoja witryna powinna zacząć błyskawicznie wznosić się na szczyt silników, prawda? Cóż, nie do końca. To zależy od konkurencyjności słów kluczowych. [wprowadź czynniki poza stroną] Czynniki poza stroną mają związek z ilością i jakością linków przychodzących z zewnętrznych stron internetowych. Algorytmy określające rankingi w wyszukiwarkach w dużym stopniu zależą od zewnętrznych linków w ocenie autorytetu lub wiarygodności witryn internetowych. Z kolei strony, które osiągnęły „status autorytetu”, zajmują wyższe pozycje w rankingu niż te, które jeszcze go nie osiągnęły.

Wysokiej jakości link zwrotny to link ze strony internetowej związanej z tematem, który zawiera słowo kluczowe, które próbujesz uszeregować w tekście kotwicy linku. Istnieje wiele sposobów na uzyskanie wysokiej jakości linków zwrotnych. Prześlij swoją witrynę do katalogów internetowych, takich jak Yahoo lub DMOZ.org, poproś partnerów biznesowych lub inne przyjazne strony internetowe o umieszczenie linków do Ciebie lub skonsultuj się z profesjonalną firmą zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach, która jest uprawniona do tworzenia linków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *