Podstawy marketingu

Tytuł:
Podstawy marketingu

Liczba słów:
522

Podsumowanie:
W tej sekcji zidentyfikujemy podstawy marketingu, które pomogą Ci opracować plan marketingowy .

Słowa kluczowe:
marketing, rynek,

Treść artykułu:
Marketing zapewnia lepsze zrozumienie potencjalnych możliwości na rynku, które pomogą rozwinąć wizja firmy. Dlatego jest to zdecydowanie proces warty kultywowania.

W tej sekcji zidentyfikujemy podstawy marketingu, które pomogą Ci opracować plan marketingowy.

lt;bgt; Czy istnieje rynek dla Twojego produktu lub usługi? lt;/bgt;
To musi być pierwsze pytanie, na które musisz odpowiedzieć, ponieważ musisz wiedzieć, czy produkt przetrwa, czy nie. Należy przeanalizować takie czynniki, jak konkurencja, lokalizacja, wyjątkowość i popyt (strony marketingu na następnej stronie). Jedno słowo, aby ci pomóc, Research. Kluczem jest zebranie jak największej ilości informacji o aktualnej sytuacji na rynku. W ten sposób uzyskasz wszystkie potrzebne odpowiedzi.
Co więcej, nie musisz tego robić sam, istnieje wiele agencji marketingowych, które zajmują się badaniami rynku w ramach swoich podstawowych produktów. Zajrzyj do naszej rekomendowanej sekcji biznesowej, w której znajdziesz informacje o takich firmach.

lt;bgt; Twoja wiadomość marketingowa została usłyszana lt;/bgt;
Kto, jak i kiedy. Kto musi usłyszeć przesłanie, w jaki sposób zostanie on najlepiej zrealizowany i kiedy jest najlepszy czas, aby mogli go usłyszeć.

lt;bgt; Przykład: lt;/bgt;
Firma A chce poinformować rynek o nowym produkcie telekomunikacyjnym, który sprzedaje.
WHO? Produkt został zaprojektowany z myślą o infrastrukturze małej firmy, ponieważ pomoże im obniżyć koszty. Świetnie, to odpowiedź na jedno pytanie.
W jaki sposób? Niedawny wzrost konsumpcji łączy szerokopasmowych wśród małych firm i właścicieli domów sprawia, że marketing e-mailowy jest właściwym wyborem. Marketing bezpośredni wysyłany pocztą byłby zbyt kosztowny, a wyniki trudno zmierzyć. Korzystanie z potwierdzeń zwrotnych umożliwia im mierzenie dostarczenia e-maili, podczas gdy byliby „pozostawieni w ciemności”, próbując ustalić, czy ktoś otrzymał coś pocztą.
Kiedy wysłać e-mail?
9 rano w poniedziałek rano … tak, jasne. Ludzie są bombardowani spamem, więc szanse na przeczytanie e-maila są co najmniej niewielkie. Po obiedzie w środę okazało się, że ma wysoki wskaźnik odpowiedzi.

lt;bgt; Podsumujmy: lt;/bgt;
Firma Zdecydowaliśmy, że ich produkt najlepiej nadaje się dla małych firm. Udzielenie odpowiedzi na to wszystkie ważne pierwsze pytanie skłoniło ich do określenia, jak przekazać swoje przesłanie i kiedy będzie odpowiedni czas na jego wysłanie.

lt;bgt; Brak pomiaru, a w końcu zmierzysz swoją porażkę lt;/bgt;
Mierzenie i testowanie różnych sposobów wdrażania strategii marketingowych lub przekazywania informacji jest kluczowym aspektem marketingu proces. Większości moich klientów mówię, że trzeba raz przegrać i przez większość czasu tak się dzieje … ale tylko raz. Czemu? Ponieważ doradziłem im również, jak mierzyć ich wyniki. Tak więc pod koniec dnia mogą zobaczyć, gdzie poszło źle lub gdzie rynek nie był zbyt przyjazny dla ich produktu, co zapewnia, że nigdy więcej nie popełnią tego samego błędu.

lt;bgt; Wyniki, wyniki, wyniki lt;/bgt;
Zawsze pamiętaj, jaki jest cel marketingu. Zapewni to skuteczny pomiar wyników. Na przykład nie powinieneś uzgadniać gotówki na koniec dnia, jeśli celem było zwiększenie ruchu w witrynie, a nie sprzedaż żadnych produktów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *