Podstawowe zasady etyki reklamowania prawników

Tytuł:
Podstawowe zasady etyki reklamowania prawników

Liczba słów:
1621

Podsumowanie:
Prawnicy mają do rozważenia kilka zestawów zasad podczas tworzenia reklam. FTC reguluje wszystkie reklamy w każdym stanie; każdy stan może mieć własne przepisy dotyczące reklamy; a zasady etyki prawnika obowiązujące w kraju, w którym się reklamujesz, regulują reklamy prawników. Przegląd zasad FTC można znaleźć pod adresem http://www.ftc.gov/bcp/guides/guides.htm. Większość zasad jest po prostu zdrowym rozsądkiem i ma na celu ochronę opinii publicznej. Niektóre stanowe zasady etyki prawnika …

Słowa kluczowe:
reklama prawnika, reklama prawnika, etyka reklamy prawnika i etyka reklamy prawnika

Treść artykułu:
Prawnicy mają do rozważenia kilka zestawów zasad podczas tworzenia reklam. FTC reguluje wszystkie reklamy w każdym stanie; każdy stan może mieć własne przepisy dotyczące reklamy; a zasady etyki prawnika obowiązujące w kraju, w którym się reklamujesz, regulują reklamy prawników. Przegląd zasad FTC można znaleźć pod adresem http://www.ftc.gov/bcp/guides/guides.htm. Większość zasad jest po prostu zdrowym rozsądkiem i ma na celu ochronę opinii publicznej. Niektóre stanowe zasady etyczne prawników idą dalej. Na przykład niektóre przepisy mają na celu ochronę wizerunku prawników.

W przeszłości zasady etyki prawników były bardziej restrykcyjne, jednak powoli ulegały erozji w wyniku decyzji Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych i stanu. Ponieważ tracili pozycję, stanowe organy regulacyjne popadły w samozadowolenie. W rezultacie reklama prawników stale się rozwijała i obecnie jest wielu prawników, którzy reklamują się, nawet nie myśląc o zasadach etycznych. W tym momencie fala egzekwowania może powrócić. Jeśli naruszenie jest drobne, jest mało prawdopodobne, że zostaną podjęte jakiekolwiek działania, ale jeśli ogłoszenie prawnika zawiera poważne naruszenie etyczne, władze nie będą miały innego wyjścia, jak tylko podjąć próbę przejęcia ich kontroli. Jeśli nic nie zrobią, nie będą potrzebne żadne zasady. Równie dobrze mogą spróbować swoich sił w sądzie.

Zasady etyczne nie nadążały za zmieniającymi się czasami. Uważam, że niektóre zasady etyczne, takie jak wymóg umieszczania adresu lokalnego biura w reklamie, mogą stać się niewykonalne i należy je wyeliminować. Ta reguła mogła pierwotnie zakładać, że klienci powinni mieć możliwość znalezienia adresu biura, jeśli zmienił się numer telefonu, lub określenia, czy biuro jest dla nich dogodne pod względem geograficznym. Ta zasada nie ma już sensu. Korzystanie z bezpłatnego numeru telefonu gwarantuje, że Twój numer telefonu nigdy się nie zmieni, nawet jeśli zmienisz biuro. Według Nielsen / Net Ratings w lutym 2004 r. 74,9% gospodarstw domowych miało dostęp do Internetu. Firmy telefoniczne oferują obecnie szybki dostęp do Internetu, a przedsiębiorstwa energetyczne mogą teraz oferować szybki dostęp do Internetu, po prostu podłączając do gniazdka elektrycznego. Według New American Library komputery sprzedają się obecnie lepiej niż telewizory. W bardzo krótkim czasie każdy dom w USA będzie mógł mieć nie tylko dostęp do Internetu, ale także dostęp do szybkiego Internetu, a także będzie mógł łatwo uzyskać dostęp do strony internetowej prawnika i ustalić adres biura. Ogłoszenia prawników mogą zawierać adres witryny internetowej, na której potencjalny klient może znaleźć informacje kontaktowe prawnika. Wymaganie adresu biura prawnika w reklamie telewizyjnej skutecznie uniemożliwia mniejszym prawnikom dołączanie do reklamy grupowej, w której połączone są mniejsze budżety, aby skutecznie konkurować z bogatszymi prawnikami. W reklamie telewizyjnej po prostu nie ma miejsca na wymienienie adresu każdego prawnika.

W odniesieniu do potrzeby opinii publicznej, czy w pobliżu znajduje się kancelaria prawna, jest to najmniej ważny czynnik jakościowy, który klient powinien wziąć pod uwagę. Zamiast szukać prawnika, który jest kilka przecznic dalej, potencjalny klient powinien szukać innych czynników, takich jak doświadczenie z problemem klienta, osobowość itp. Często klienci i pacjenci są skłonni do podróżowania z przedmieść do miasta. znaleźć prawnika lub lekarza ze względu na przekonanie, że specjaliści w mieście są bardziej kompetentni. Dodatkowo dzwoniący może po prostu zapytać o adres biura.

Aby zapoznać się ze stanowymi zasadami etycznymi, zobacz Linki ABA do Stanowych reguł etycznych dotyczących reklam, pozyskiwania i marketingu prawników pod adresem http://www.abanet.org/legalservices/clientdevelopment/adrules.html#. Listę zasobów i artykułów na temat etyki i reklamy prawników można znaleźć pod adresem http://www.hurt911.org/lawyer-advertising/lawyer-advertising-tips-articles.html

Poniżej znajduje się krótka lista Uważam, że są jednymi z najważniejszych zasad etycznych, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia reklamy adwokackiej:

1) Polecenia: Jeśli płacisz komukolwiek pieniądze, a klient jest kierowany do Ciebie, prawdopodobnie uzyskujesz nielegalne skierowanie, chyba że skierowanie pochodzi od Izby Adwokackiej. Reklama wiąże się z ryzykiem. Ryzyko polega na tym, że m

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *