Podstawowe wskazówki marketingowe

Tytuł:
Podstawowe zagadnienia marketingowe

Liczba słów:
568

Podsumowanie:
Marketing to naprawdę podstawa…

Słowa kluczowe:
Marketing, marketing biznesowy, direct mail, direct mail postcards

Treść artykułu:
Czasami najprostsze dane są najlepsze. Marketing nie jest skomplikowany, jeśli znasz podstawy – tak przy okazji, to prawda. Oto kilka narzędzi, które są genialnie proste i dzięki nim naprawdę nie musisz się przejmować drobiazgami.

Hot Dope # 1) Im częściej Twoi potencjalni klienci widzą Twoje imię i nazwisko przed sobą, tym większe jest prawdopodobieństwo, że zadzwonią pod Twój numer (a nie do kogoś innego), gdy będą potrzebować oferowanych przez Ciebie usług.

Wiele działań marketingowych nie przynosi korzyści, nie dlatego, że były one niecelowe, ale po prostu dlatego, że nie dano im wystarczającej okazji do pracy. Jednorazowe wyświetlenie reklamy telewizyjnej, jednorazowe wyświetlenie reklamy w gazecie lub wysłanie jednej poczty z pocztówek może nie wystarczyć, aby przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorców.

Podaj swoje imię i nazwisko, rób to regularnie, a ludzie będą Cię pamiętać, gdy będą potrzebować kogoś z Twojej branży. Właściwie tego konkretnego „Hot Dope” nie można wystarczająco podkreślić – a nieprzestrzeganie go jest głównym powodem upadku nowych firm.

Powinieneś także wiedzieć, że poświęcenie czasu na sprawdzenie, które elementy wygenerują pożądaną odpowiedź, opłaci się. Nie poddawaj się całkowicie, gdy odpowiedź jest słaba – wytrwałość jest niezbędna.

Hot dope # 2) Zmierz swój zwrot z inwestycji (ROI) pod względem faktycznego wskaźnika PIENIĘDZY, a nie wskaźnika odpowiedzi. Pojazd reklamowy działa, gdy PIENIĄDZE, które przynosi, mają większą wartość niż PIENIĄDZE i czas spędzony na marketingu.

Nie wpadnij w pułapkę zniechęcenia się niewielką liczbą rozmówców odpowiadających na dużą liczbę elementów. Jeśli wydasz kilkaset dolarów, aby być w obliczu kilku tysięcy potencjalnych potencjalnych klientów, wystarczy tylko kilku klientów, którzy odpowiedzą, aby zarobić na tyle dużo, aby ten rodzaj marketingu był wartościowy. Przydatność dowolnego pojazdu można określić dopiero po wyliczeniu wysokości dochodu z promocji. Jeśli wydasz 1/5 tego, co generujesz lub wygenerujesz 5 razy więcej niż wydajesz, Twoja kampania zakończyła się sukcesem.

Gorący narkotyk # 3) Znacznie łatwiej jest „sprzedać” potencjalnego klienta, gdy już zadzwonisz lub przyjdziesz do Twojego sklepu. W marketingu dwuetapowym pierwszym krokiem jest zainteresowanie ich; krok 2 polega na rozmowie z przedstawicielem w celu uzyskania wszystkich szczegółów – i „zamknięcie” przez tego przedstawiciela.

Twój projekt musi przyciągać wzrok i zawierać informacje, ale nie próbuj kończyć sprzedaży, wyjaśniając wszystkie szczegóły w jednej reklamie. Szczegóły transakcji biznesowej często wymagają więcej słów do wyjaśnienia niż główna koncepcja tego, co jest sprzedawane. Na przykład, jeśli Twoja firma oferuje świetne ceny w zależności od zakupionej ilości, nie ma potrzeby podawania cen za każdą sprzedaną ilość. Po prostu podaj przykłady dwóch lub trzech różnych ilości i zaznacz gdzieś w reklamie, że inne rabaty są dostępne dla innych ilości. To zachęci ich do zadzwonienia w celu uzyskania reszty szczegółów, gdy już ich zainteresują.

Marketing może być tak prosty, jak 1-2-3, jeśli znasz podstawy. W żadnym wypadku nie przedstawiłem tutaj wszystkich podstaw, ale ucząc się i wdrażając te 3 podstawy marketingu, jesteś już na najlepszej drodze do sukcesu marketingowego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *