Podnieś swoją mowę w windzie na najwyższe piętro dzięki potężnym emocjom

Tytuł:
Podnieś swoją mowę windą na najwyższe piętro dzięki potężnym emocjom

Liczba słów:
496

Podsumowanie:
Jeśli Twoja mowa w windzie wzbudza ciekawość kupującego, to wykonuję tylko połowę pracy. Twoja mowa w windzie powinna nie tylko wzbudzać ciekawość, ale także budzić silne emocje. Właściciele małych firm mogą nauczyć się sukcesu od Madison Avenue i ekspertów od marki na temat projektowania reklam i przekazów, które skłaniają konsumentów do odczuwania i reagowania na emocje.

Podczas nawiązywania kontaktów z innymi liderami biznesowymi często jestem zaskoczony, jak niewielu wykorzystuje te techniki do ich poparcia …

Słowa kluczowe:
udany mały biznes, działanie biznesowe plan, konsultant biznesowy w zatoce

Treść artykułu:
Jeśli twoja mowa w windzie wzbudza ciekawość kupującego, to robi tylko połowę pracy. Twoja mowa w windzie powinna nie tylko wzbudzać ciekawość, ale także budzić silne emocje. Właściciele małych firm mogą nauczyć się sukcesu od Madison Avenue i ekspertów od marki na temat projektowania reklam i przekazów, które skłaniają konsumentów do odczuwania i reagowania na emocje.

Podczas nawiązywania kontaktów z innymi liderami biznesu często jestem zaskoczony, jak niewielu wykorzystuje te techniki na swoją korzyść. Poniżej znajduje się kilka przykładów, jak wzbudzić ciekawość, sprawić, że klienci poczują się świetnie i rozwinąć firmę.

Oto motto: „Opracowujemy lasery, które ograniczą odpady o 20%”. Brzmi dobrze; wszyscy kochają oszczędzać. To powinno działać, prawda? Niekoniecznie. Same oszczędności nie wystarczą. A co, jeśli Twój konkurent mówi perspektywom: „Nasze lasery zmniejszają ilość odpadów o 20% i na tym polega różnica między pozostaniem w biznesie a przywództwem w branży”. Dodając emocjonalną różnicę, wpływ jest podwojony i odbiera Ci pracę. Emocjonalna propozycja Twojego konkurenta, „wiodąca w branży”, pokazuje potencjalnym klientom, jak odczują korzyści wynikające z oszczędności. Konstruktywne wykorzystywanie emocji może być prawdziwym kluczem do zwiększenia sprzedaży.

Jedna z organizatorek wykonawczych, którą znam, twierdzi w swoim przemówieniu w windzie, że daje kierownictwu dodatkową godzinę każdego dnia. To świetnie, ale zastanów się, o ile skuteczniejszy byłby jej ton, gdyby dodała do niego element emocjonalny. Powiedzmy, że rozmawia z dyrektorem, który oczywiście regularnie ćwiczy i mówi do niego: „Dzięki tej dodatkowej godzinie możesz ćwiczyć, zachować formę i nie czuć się winnym z powodu czasu, który zabierasz swojej rodzinie”. Po prostu połączyła ze sobą wzrost ego dla ćwiczeń i dumy rodzinnej. Z pewnością przyniesie to jej dodatkową sprzedaż.

Prawdopodobnie dużo słyszałeś o sprzedaży za pomocą korzyści, a nie funkcji. Połączenie inspirujących i skłaniających do myślenia emocji z wyjątkowymi korzyściami przenosi Twój przekaz z dolnego piętra na poziom Trump Tower. Oto przykład połączenia emocji, które idą w parze z korzyścią. Jeśli sprzedajesz mężczyźnie kilkanaście czerwonych róż, które jest mocniejszym stwierdzeniem sprzedaży? „Kobiety kochają róże. Nie możesz się z nimi pomylić. Albo: „Wyślij tuzin z nich swojej żonie do jej biura, a wszystkie inne kobiety będą zazdrosne. Twoja żona pokocha cię za podniesienie jej szacunku do lodówki ”.
Druga wiadomość wiąże się z dwiema bardzo silnymi emocjami, dumą i miłością, i sprawia, że kupujący jest chętny do otrzymania korzyści.

Aby znaleźć emocje, które napędzą Twoją mowę windową, przeanalizuj zalety swoich produktów i znajdź co najmniej trzy silne emocje, które możesz połączyć z każdym z nich. Przećwicz różne sposoby wykorzystania tych emocji na swoim boisku. I niech to będzie pozytywne! Strach to stara szkoła.

Jeśli wykonasz powyższe kroki, gwarantuję, że zyskasz, umawiając więcej spotkań i otrzymując dodatkową sprzedaż. Czy nie będzie dobrze odpoczywać na tropikalnej plaży i czerpać z tego korzyści?

Michael Clark

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *