Pocztówki Picture Perfect Promocja

Tytuł:
Pocztówki – Idealna promocja obrazu

Liczba słów:
2206

Podsumowanie:
Estetyczny marketing, który przynosi więcej pieniędzy niż wydajesz

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, marketing, direct mail marketing, pocztówki, business marketing, joy gendusa

Treść artykułu:
Jest prosty, ale prawie mistyczny prawo, które reguluje promocję i marketing oraz ich związek z wielkością generowanego biznesu: biznes przyjdzie w takim stopniu, w jakim otrzymasz swój komunikat, promować, informować ludzi, że tam jesteś, reklamować, pisać do ludzi, dzwonić do ludzi, e- korespondencję i ogólnie komunikować się z obecnymi lub potencjalnymi klientami.
To nie jest fakt, że rejestracja jest łatwa i prawie wymaga wiary, aby przestrzegać tej zasady, dopóki nie zobaczysz, jak działa w różnych firmach i organizacjach (tak jak ja).

To prawo wykracza poza warunki rynkowe, działalność konkurencji, akty terroryzmu, porę roku, zestrojenie Marsa z Jowiszem i wszystkie miliony i jedno wyjaśnienia, z których często korzystamy, gdy biznes jest powolny. Wszystkie te warunki mogą istnieć, ale wciąż jest sposób, aby je pokonać: po prostu promuj intensywniej i częściej, a biznes zacznie się ponownie rozwijać. To nigdy nie zawodzi.

To prawie naturalny instynkt, gdy czasy stają się trochę napięte lub firma wolno redukuje wydatki. Słyszysz, jak ludzie mówią o zaciskaniu pasów. Zbyt często pierwszym wydatkiem, jaki firmy starają się obniżyć, jest dolar na marketing i reklamę, a to jest poważny błąd, gwarancja kurczenia się. Musisz zwiększyć promocję, a nie cofać. Chodzi o to, aby znaleźć sposób na osiągnięcie maksymalnych wyników przy minimalnych wydatkach, ale nigdy nie ciąć i mniej promować. To samobójstwo. Oto jeden sposób na zwiększenie promocji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

lt;ugt; Nie musisz otwierać pocztówki! lt;/ugt;

Odkryliśmy, że coraz więcej brokerów wybiera wysokiej jakości czterokolorowe pocztówki jako najlepszą formę direct mail. Nadszedł czas, aby przekazać informacje tym, którzy jeszcze nie odkryli tego opłacalnego sposobu rozpowszechniania informacji i prowadzenia biznesu.

Jest to szczególnie aktualna rada, ponieważ narodowy strach przed wąglikiem – niezależnie od tego, czy podasz wiarygodność czy nie – zaowocowała pewną ostrożnością przy otwieraniu kopert z nieznanych źródeł. Ogromną zaletą pocztówki jest to, że nie trzeba jej otwierać – nie ma w niej nic ukrytego i nie ma się czego bać.

Pomijając kwestię wąglika, fakt, że pocztówka nie musi być otwierana, ma jeszcze jedną zaletę: ma szansę dotrzeć z wiadomością, zanim zostanie wyrzucona do kosza jako „śmieciowa poczta” . ” Kopertę można wrzucić do kosza nawet bez otwierania, dzięki czemu mocno uderzający materiał promocyjny nie ma szans na przekazanie jej przesłania.

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeśli na przedniej stronie pocztówki masz obraz w jaskrawych kolorach, przyciągnie on wystarczająco dużo uwagi, aby na pierwszy rzut oka spojrzeć. Jeśli Twój nagłówek jest dobry i zachęca do dalszego zainteresowania, to Twoja pocztówka zostanie przeczytana i odniesiesz sukces w dostarczeniu wiadomości. Jeśli czytelnik jest choćby mgliście zainteresowany tym, co próbujesz sprzedać, możesz otrzymać wizytę lub telefon.

lt;ugt; Opłacalne! lt;/ugt;

Nawet jeśli promocja jest konieczna bardziej niż kiedykolwiek, gdy gospodarka jest lepka lub biznes jest wolny, nie oznacza to, że możesz Nie obniżaj kosztów w tym procesie.

Wielu brokerów jest przekonanych, że pełnokolorowa kartka pocztowa z odpowiednim komunikatem, wysłana do poprzednich klientów (na przykład w celu refinansowania) lub do potencjalnych pożyczkobiorców, jest najbardziej atrakcyjna za każdą reklamową złotówkę. forma promocji, nawet jeśli reklamują się również w prasie, w radiu i telewizji, pisząc o niebie, jak to nazywasz.

Możesz wysłać kartkę pocztową o wymiarach do 4 1/4 cala na 6 cali z wstępnie posortowaną pierwszą klasą od 17,5˘ do 19,5˘. Jest to tańsze niż najniższy współczynnik przesyłek listowych, który wynosi 19˘ – 24˘, i to jest dla standardowej taryfy masowej, a nie pierwszej klasy. Jeśli znajdziesz odpowiednią firmę, możesz otrzymać 5000 wysokiej jakości, pełnokolorowych, laminowanych pocztówek wydrukowanych za mniej niż 400 USD.

Warren Financial Corporation z Dunedin na Florydzie to przykład firmy, która w nowych interesach całkowicie polega na pocztówkach (i poleceniach). „Dziwną rzeczą w pocztówkach jest to, że będę mieć ludzi, którzy zadzwonią do mnie 6 lub 8 miesięcy po ich wysłaniu i powiedzą:„ Dostałem jedną z twoich pocztówek i zatrzymałem ją ”- mówi Jim Warren, właściciel firmy . Kupuje 6000 pocztówek na raz i wysyła 400 każdego miesiąca na wysoce ukierunkowane listy mailingowe. Pozostawia odwrotną stronę kart pustą, aby móc wydrukować na nich inną wiadomość, gdy będzie gotowy do ich wysłania. Pozwala to na drukowanie zmian stawek i innych wrażliwych czasowo wiadomości w czasie, gdy pocztówki są g

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *