Pocztówki Najpilniej strzeżony sekret współczesnego marketingu

Tytuł:
Pocztówki: Najpilniej zachowany sekret współczesnego marketingu

Liczba słów:
409

Podsumowanie:
Dzisiejsze życie toczy się niezwykle szybko. Czasy, kiedy siedzieliśmy na werandzie i rozmawialiśmy z przechodzącymi sąsiadami, dawno minęły. Tak, wygląda na to, że jesteśmy złapani przez falę, która prowadzi nas przez życie. Kiedy ostatnio wróciłeś do domu i nie miałeś listy rzeczy, które musiałeś zrobić przed końcem nocy? Tak, wszyscy jesteśmy w tym razem złapani. Dlatego ważne jest, aby dostarczać informacje potencjalnym klientom, aby mogli je uzyskać szybko i bez wysiłku lub bez wysiłku. Pocztówki są idealne!

Słowa kluczowe:
pocztówki, marketing, spersonalizowana przyjazna korespondencja

Treść artykułu:
Co może być bardziej skuteczne niż krótka, wciągająca wiadomość wydrukowana na Pocztówka? To szybkie i łatwe do odczytania na pierwszy rzut oka. Tak, ma przyjazny charakter, który przemawia również do emocjonalnej strony potencjalnego klienta. Z pewnością od razu zorientują się, że to reklama, ale ma wygląd spersonalizowanej, przyjaznej korespondencji, która jest przyjemna i pod presją.

Nie, nie sfinalizujesz żadnej transakcji za pomocą kartki pocztowej, ale możesz szybko i skutecznie przedstawić ofertę i jej zalety oraz dać im ważny powód do skontaktowania się z Tobą. Tak, to wystarczy, by zaostrzyć ich apetyt na więcej!

Ludzie nie mogą się oprzeć czytaniu pocztówek
Jak często otrzymujesz pocztę, patrzysz na nazwisko adresata i wrzucasz kopertę wraz z zawartością bezpośrednio do kosza? Robię to codziennie. Tak, kto potrzebuje więcej poczty, aby posortować wszystkie wiadomości-śmieci, które wypełniają nasze skrzynki pocztowe i skrzynki odbiorcze? A co z pocztówkami? … bez koperty do ukrycia zawartości … po prostu przerzucenie małej kartki papieru … i tak, przeczytałeś!

Po prostu koń ma sens, że reklamy, które zostaną przeczytane, przyniosą więcej odpowiedzi niż te, które tego nie robią. Tak, nie ma tu żadnej nauki o rakietach! Pocztówki są znacznie bardziej narażone na przeczytanie niż inne wiadomości e-mail … ciekawość w połączeniu z łatwością czytania współtworzą te niezwykle skuteczne narzędzia marketingowe.

Pocztówki oszczędzają pieniądze
Dodaj od 4 do 9 centów w kosztach druku i 23 centy pocztowe … i tak, pocztówki to wyjątkowo niedrogie reklamy! Myśl przyjaźnie … co zapewnia bardziej osobiste odczucia … małe paski i linie przedpłaconej przesyłki pocztowej lub kolorowy wzór znaczka. Tak, możesz zainwestować trochę więcej czasu w umieszczanie pieczątek na każdej karcie i stworzyć spersonalizowany efekt, który nie pozostanie niezauważony!

Uważaj na tanie imitacje! Nowoczesne pocztówki są kreacjami o dużym wpływie. Nie mówimy tutaj o staromodnych… drukowanych w domu… katastrofach o nierównych krawędziach. Dzisiejsze pocztówki mają tak żywe tony, że wyskakują z papieru na ciebie, a zdjęcia są tak realistyczne, że można było zerwać kwiatek z kartki i położyć na stole w kuchni. Za niewielką kwotę, którą MOŻESZ zaoszczędzić … jeśli nie popełnisz zbyt wielu błędów po drodze … do diabła, mówię, po prostu zamów je! Tak, pozwól drukarce wykonać całą ciężką pracę, a Ty zgarnij zyski, które przyniosą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *