Pocztówki a katalogi

Tytuł:
Pocztówki a katalogi

Liczba słów:
910

Podsumowanie:
Co robią odnoszący sukcesy katalogiści, wprowadzając na rynek?

Jest pewien sekret, a przynajmniej tak się wydaje, w branży katalogowej, który jeszcze nie wyszedł z worka. Dlaczego to tajemnica? Prawdopodobnie nie ma tak być, ale tak się składa, że pozostaje „mało znaną datą”. Więc jaki jest sekret, pytasz!?!?

Odnoszący sukcesy katalogiści używają pocztówek na rynku.

Możesz się zastanawiać, jak mogą sprzedawać swoje towary za pomocą czegoś tak malutkiego jak pocztówka.

Prosto i łatwo …

Słowa kluczowe:
bezpośrednie pocztówki, pocztówki, direct mail, direct mail marketing, marketing, katalogi

Treść artykułu:
Co robią odnoszący sukcesy katalogiści, wprowadzając na rynek?

Jest pewien sekret, a przynajmniej tak się wydaje, w branży katalogowej, który jeszcze nie wyszedł z worka. Dlaczego to tajemnica? Prawdopodobnie nie ma tak być, ale tak się składa, że pozostaje „mało znaną datą”. Więc jaki jest sekret, pytasz!?!?

Odnoszący sukcesy katalogiści używają pocztówek na rynku.

Możesz się zastanawiać, jak mogą sprzedawać swoje towary za pomocą czegoś tak malutkiego jak pocztówka.

Prosto i łatwo. Pocztówki działają, ponieważ są niedrogie i przyciągają uwagę potencjalnego nabywcy, który może chcieć zrobić zakupy w swoim katalogu. Robi to wiele dużych firm katalogowych – JC Penny, Spiegel, Brighton – wszyscy używają pocztówek.

Po pierwsze, po co wysyłać katalog, który jest drogi w produkcji i wysyłce, zanim będziesz wiedział, że odbiorca go nawet otworzy – nie mówiąc już o zamówieniu czegoś?

Ponadto pocztówki mogą skierować potencjalnego klienta do Twojej witryny, gdzie może po prostu złożyć zamówienie; – może wcale nie trzeba wysyłać im drogiego katalogu, aby otrzymać pierwsze zamówienie.

Ale nawet dla użytkowników spoza internetu zwrócisz ich uwagę i zadzwonią, jeśli chcą mieć Twój katalog.

Możesz pomyśleć, że odbiorcy pocztówek nie zamówią Twojego katalogu, ponieważ nie mogą zobaczyć wszystkich Twoich towarów na pocztówce. Cóż, istnieje fantastyczna podstawa marketingowa, której nauczyłem się w systemie zarządzania Hubbardem i która naprawdę działa. Nazywa się to „rozpowszechnianiem na żądanie”. Zasadniczo, jeśli zaspokoisz potencjalnego klienta wszystkimi odpowiedziami na jego pytania, stracisz jego zainteresowanie (ciekawość), a następnie stracisz sprzedaż. Jeśli dowiedzą się wszystkiego, co chcieli wiedzieć, zanim będą musieli kupić lub zamówić, ich ciekawość zostaje zaspokojona i nie kupują. Pocztówki obsługują ten konkretny aspekt, dostarczając wystarczającą ilość danych, aby wzbudzić ich zainteresowanie. Chcesz, żeby byli tak zainteresowani, że zamawiają. Jeśli zaspokoisz ich przed zakupem, zahamujesz ich zasięg (powód do złożenia zamówienia, zadzwonienia, zakupu itp.).

I na wszelki wypadek, gdybyś myślał również, że większe katalogi odnoszą sukcesy tylko dlatego, że ludzie są lepiej zaznajomieni z ich produktami, reputacją lub marką – odpowiedź brzmi… Nie, po prostu lubią mieć więcej zarabiają pieniądze! Wiedzą, że kiedy potencjalni klienci otrzymają katalog (który kosztuje od 2 dolarów wzwyż za sztukę do wysłania), mogą go natychmiast wyrzucić – nawet nie patrząc na niego! Ludzie robią to samo z pocztówką, ale:

a) Odbiorca będzie musiał przynajmniej spojrzeć na wiadomość na pocztówce, zanim ją wyrzucą – więc masz 2 sekundy, aby przyciągnąć jego uwagę

i

b) Pocztówki są tanie – 0,35 centów (obejmuje opłatę pocztową, projekt, listę mailingową itp.). Ci wielcy katalogiści sprytnie wprowadzają na rynek, kontynuując wysyłanie pocztówek, dopóki potencjalni klienci nie zdecydują się ostatecznie zamówić ich katalogu. Katalogi są zbyt drogie, żeby tak się wydawać! Pocztówki są bardziej opłacalne.

Najlepszy sposób na zrobienie tego …

Sztuczka z pocztówkami polega na tym, aby na pocztówce reklamować jeden z najlepiej sprzedających się przedmiotów i wysłać go pocztą na listę potencjalnych nabywców. Następnie zaprojektuj kolejną pocztówkę z innym z Twoich najlepiej sprzedających się przedmiotów i wyślij ją pocztą na tę samą listę tydzień lub dwa tygodnie później. Powtarzaj to samo przez około cztery do pięciu pocztówek. Złóż ofertę na pocztówce, na przykład wyślesz im katalog za darmo i 10% zniżki na pierwsze zamówienie, jeśli zamówią w ciągu 30 dni od zamówienia katalogu.

Następnie, po wyczerpaniu tych pięciu pocztówek z listy potencjalnych klientów, podsumuj swoje wyniki, ale na pewno je ponownie. Taka sama rotacja pocztówek wysyłanych co tydzień do dwóch. A odbiorcy, którzy nie zamówili Twojego katalogu po raz pierwszy, mogą tym razem. Albo przejdą do Twojej witryny.

I robisz to ponownie. A ci, którzy nie zamówili drugiej rundy, tym razem będą. Ludzie są różni i mają różne czasy odpowiedzi. Niektórzy reagują natychmiast, a inni wymagają sporo komunikacji.

I robisz to jeszcze raz… .To jest gra liczbowa; to jest c

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *