Po co są wystawy handlowe

Tytuł:
Do czego służą wystawy handlowe?

Liczba słów:
487

Podsumowanie:
Jako projektant wystaw z Sydney, Ove Prado często przeprowadza własne badanie targów. Z tego, co widzi, stara się ustalić, jaki jest cel, jaki każde stanowisko odgrywa w strategii marketingowej firmy. „Zbyt często”, mówi, „przekaz jest mylący, a niektóre projekty w rzeczywistości skłaniają klientów do przechodzenia obok”

Wynajem powierzchni na wystawie handlowej, projektowanie stoiska, zlecanie budowy i obsadzanie go czas trwania wystawy dzieli niektóre z esen …

Słowa kluczowe:
rezerwacja online, zarządzanie wydarzeniami, kierownik rezerwacji, rezerwacja, rejestracja

Treść artykułu:
Jako projektant wystaw z Sydney, Ove Prado często przeprowadza własne badania targów. Z tego, co widzi, stara się ustalić, jaki jest cel, jaki każde stanowisko odgrywa w strategii marketingowej firmy. „Zbyt często”, mówi, „przekaz jest mylący, a niektóre projekty w rzeczywistości skłaniają klientów do przechodzenia obok”

Wynajem powierzchni na wystawie handlowej, projektowanie stoiska, zlecanie budowy i obsadzanie go Czas trwania wystawy łączy istotę prowadzenia innych rodzajów imprez, ale różni się kilkoma istotnymi cechami.

Przede wszystkim twoja publiczność jest tylko częściowo zniewolona. Mogą zdecydować się na udział w wystawie, ale w ogromnej sali wystawienniczej, jeśli nie zareklamujesz swojej obecności skutecznie, mogą Cię ominąć na rzecz bardziej widocznych, efektownych, hałaśliwych i ekscytujących stoisk.

Jeśli i kiedy zejdą na twoje stanowisko, ich czas jest cenny. Może być 20 lub 30 dostawców, których zdecydowali się przetestować w swoim czasie. Oznacza to, że możesz mieć od 15 do 20 minut ich czasu, jeśli masz personel zajmujący się nimi i innymi gośćmi jednocześnie.

Twoi potencjalni klienci mogą również przyjść do Ciebie z bardzo konkretnym problemem do rozwiązania lub bez problemu, tylko z ogólną ciekawością. Musisz być gotowy na wszystko. Nie możesz przygotować pojedynczego scenariusza, tak jak możesz z serią prezentacji, więc Twoi ludzie muszą być utalentowani ad-libberami.

Wypracowanie celu stoiska targowego

Jak w przypadku każdego wydarzenia, decyzja o wystawieniu się na targach zaczyna się gdzieś od zarodka pomysłu. Może się zdarzyć, że Twoja organizacja zawsze zajmowała stanowisko w tym konkretnym programie lub może to być pierwszy raz, kiedy podrzynasz zęby tej publiczności. To, czego spodziewasz się osiągnąć dzięki swojemu stoisku i obecności na wystawie, zależy od Twoich odpowiedzi na kilka ważnych pytań.

• Czy jest to okazja do wprowadzenia nowego, ekscytującego produktu lub usługi?

• Czy jest to wizytówka Twojej istniejącej gamy produktów lub usług?

• Czy spodziewasz się spotkać głównie nowych potencjalnych klientów?

• Czy będziesz się spodziewać spotkania głównie z dotychczasowymi klientami?

• Czy spodziewasz się przyjmować zamówienia na stoisku?

• Czy stoisko będzie tylko ekspozycją informacyjną?

• Czy planujesz wypozycjonować swoją organizację na tle konkurencji?

• Czy Twoje stanowisko będzie dotyczyło wizerunku czy treści?

Jeśli Twoja odpowiedź na wszystkie powyższe pytania brzmi „Tak!”, Bądź bardzo ostrożny. Próbując osiągnąć zbyt wiele swoją obecnością na wystawie, możesz napotkać problem nieporozumień i złożoności. Jak w przypadku każdej działalności marketingowej, musisz mieć jasność co do tego, co oferujesz.

Rada Ove dla wystawców targowych brzmi: „Pamiętaj, że ponad jedna czwarta osób, które biorą udział w targach, faktycznie sformalizuje zamówienie, gdy tam są. Czy na Twoim stanowisku jest napisane „Jesteśmy przyjaźni – porozmawiaj z nami!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *