Plan strategiczny 5 niezbędnych, bezpłatnych lub niedrogich zasobów, które pozwolą skrócić Twoje zyski na rynku niszy zdrowia

Tytuł:
Plan strategiczny: 5 niezbędnych, bezpłatnych lub niedrogich zasobów, które pomogą Ci skrócić zyski na rynku niszowym w dziedzinie zdrowia

Liczba słów:
973

Podsumowanie :
Czy jesteś gotowy na eksplozję rynku zdrowia, którą pokolenie wyżu demograficznego za chwilę wprowadzi do internetu?

Jeśli nie, istnieje duża szansa, że będziesz chciał się na to przygotować.

Powód dlaczego; W ciągu zaledwie pięciu lat ponad 100 milionów konsumentów i Twoich potencjalnych klientów w Ameryce Północnej będzie miało 50 lat i więcej. Ci ludzie mają i będą nadal rządzić rynkiem, więc najlepiej jest być na nie przygotowanym, a oni będą szukać informacji na temat zdrowia.

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, zarabianie pieniędzy w Internecie, tworzenie przypadków, marketing niszowy, znajdowanie rynku niszowego, nisza

Treść artykułu:
Czy jesteś gotowy na eksplozję na rynku zdrowia, którą pokolenie wyżu demograficznego za chwilę wprowadzi do Internetu?

Jeśli nie, istnieje duża szansa, że będziesz chciał się na to przygotować.

Powód dlaczego; W ciągu zaledwie pięciu lat ponad 100 milionów konsumentów i Twoich potencjalnych klientów w Ameryce Północnej będzie miało 50 lat i więcej. Ci ludzie mają i będą nadal rządzić rynkiem, więc najlepiej jest być na nie przygotowanym, a oni będą szukać informacji na temat zdrowia.

Oto 5 niezbędnych, bezpłatnych lub niedrogich zasobów, dzięki którym zaczniesz zarabiać na rynku zdrowia i fitness….

Niezbędne źródło # 1:
www.HealthInfoProfits.com

Istnieje prawdopodobieństwo, że nie masz jeszcze produktu na sprzedaż dla milionów ludzi, którzy szukają informacji na temat zdrowia każdego miesiąc. Tak więc, gdy poszukujesz swojej pasjonującej niszy zdrowotnej, istnieje niesamowity sposób na skrócenie tego procesu, który nazywa się Private Label Resale Rights Products.

Po prostu są to produkty już stworzone dla Ciebie, których możesz używać, jak chcesz. Albo do pobrania za pomocą e-booków, w celu uzyskania bezpłatnych raportów do gromadzenia nazwisk i adresów e-mail w celu utworzenia listy mailingowej, albo po prostu jako treść na stronie internetowej lub blogu, aby pobrać fragment fenomenu Google Adsense lub prowizji dla partnerów.

Najlepsze jest to, że możesz zapłacić niewielką kwotę za członkostwo i otrzymywać produkty ze stronami sprzedażowymi pisanymi dla Ciebie każdego miesiąca. To skraca mnóstwo czasu na badania.

Jedną kwestią jest jednak to, że najprawdopodobniej zechcesz ulepszyć i zmienić te produkty, aby stały się Twoimi, a następny zasób jest tak niezwykle cenny, że prawie uczyniłem go numerem jeden.

Ale najpierw tutaj jest ponownie bezpośredni adres URL prywatnych pakietów praw do odsprzedaży:
www.HealthInfoProfits.com

Essential Resource # 2:

www.WebMD.com

Kiedy wzbogacasz swoje produkty Private Label o nowe i cenne informacje zdrowotne, wielkim tatusiem ze wszystkich źródeł informacji o zdrowiu jest zdecydowanie WebMD.com. Są powszechnie znane jako jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o zdrowiu w Internecie. Powodem jest to, że większość ich artykułów została napisana przez lekarzy i / lub osoby zatrudnione w służbie zdrowia.

Teraz, gdy już to zostało powiedziane, istnieje jeszcze lepsze źródło w ramach WebMD do prowadzenia badań produktów / treści, a są to fora dyskusyjne, które koncentrują się na prawie każdym problemie zdrowotnym, o którym możesz pomyśleć.

Są niezwykle cenne, ponieważ w danym momencie możesz dokładnie dowiedzieć się, o czym myślą Twoi potencjalni klienci.

Osoby cierpiące na te grupy dyskusyjne są obecne na tych forach dyskusyjnych z jednego powodu i tylko z jednego powodu. Poszukać odpowiedzi na swoje problemy zdrowotne i mieć pewność, że jak jedna osoba pyta, to ktoś inny chce odpowiedzi na to samo pytanie.

Oto odpowiedzi, których będziesz chciał udzielić w swoich treściach tylko dlatego, że są to Twoi przyszli klienci.

Oto bezpośredni adres URL do forów dyskusyjnych w WebMD:
http: //boards.webmd.com/.bebc200/

Essential Resource # 3:

Google Answers.

Jestem zszokowany tym, jak wiele osób nie wie o tym i nie korzysta z Google Answers.

Oto dlaczego jest to taki niezbędny zasób i jak to działa.

Korzystanie z wyszukiwarek w celu zbadania tematu może być bardzo czasochłonne, biorąc pod uwagę całą niemoralną i nieistotną treść, przez którą musisz przejść, aby uzyskać odpowiedź na jedno lub dwa najbardziej palące pytania, które chcesz zająć się. Po przejściu do Google Answers możesz a) uiścić niewielką opłatę za zadanie pytania, podczas którego profesjonalny badacz zatrudniony przez Google faktycznie zbada Twoje pytanie i odpowie na nie na tablicy. Piękno tego polega na tym, że podają wszystkie rzeczywiste zasoby, których użyli, aby uzyskać odpowiedź, podając adres URL na wypadek, gdybyś chciał pogłębić swoje badania.

Lub… b) wystarczy wpisać słowo kluczowe i jest niesamowita szansa, że ktoś już zadał to samo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *