Pitch or Release

Tytuł:
Do prezentacji lub wydania

Liczba słów:
648

Podsumowanie:
Internet bez wątpienia zapewnił więcej możliwości i lepszą komunikację między mediami a właściciele przedsiębiorstw. Jednak zachęciło to również do ataku komunikatów prasowych, za którymi media po prostu nie nadążają. Oznacza to, że Ty, przedsiębiorca, musisz albo dostarczyć komunikaty prasowe tak przekonujące, że będą świecić przez przysłowiową kupę błota pośniegowego, albo znaleźć lepsze podejście do dotarcia do docelowych redaktorów lub producentów.

Z tych samych powodów …

Słowa kluczowe:
komunikaty prasowe, dystrybucja informacji prasowych, marketing, promocja, marketing internetowy, biznes online

Treść artykułu:
Internet bez wątpienia zapewnił więcej możliwości i lepszą komunikację między mediami a właścicielami firm. Jednak zachęciło to również do ataku komunikatów prasowych, za którymi media po prostu nie nadążają. Oznacza to, że Ty, przedsiębiorca, musisz albo dostarczyć komunikaty prasowe tak przekonujące, że będą świecić przez przysłowiową kupę błota pośniegowego, albo znaleźć lepsze podejście do dotarcia do docelowych redaktorów lub producentów.

Z tego samego powodu, dla którego osobiste podejście tak dobrze sprawdza się w Internecie w przypadku konsumentów, jest to ten sam powód, dla którego dobrze sprawdza się w przypadku wydawców i producentów. Komunikaty prasowe są bez wątpienia łatwiejszą drogą. Po prostu napisz i kliknij wyślij, a następnie usiądź wygodnie i miej nadzieję, że ktoś z wartościowym tytułem to zauważy. Trudna prawda jest taka, że zauważenie komunikatu prasowego staje się coraz większym wyzwaniem. Jeśli nie lubisz stać w bardzo długiej kolejce i mieć nadzieję, że redaktor przekopie się przez bardzo głęboką kupę błota pośniegowego, aby zauważyć Twoje wiadomości, czy mogę zasugerować bardziej bezpośrednie, skuteczne podejście do zdobywania miejsca dla prasy? Wysokosc dzwieku.

Boisko wymaga trochę więcej pracy, badań i przygotowań, ale także przynosi lepsze wyniki. Boisko to tak naprawdę tylko ustna informacja prasowa. Jeśli uda Ci się uzyskać datę przez telefon, masz większe szanse na bycie wysłuchanym, spersonalizowanie historii, a tym samym uzyskanie tak pożądanego czasu w centrum uwagi mediów.

Publicyści od dawna rozumieją wartość tego boiska i tak naprawdę jest to numer jeden, dla którego publicyści otrzymują duże pieniądze. Czy mają coś, czego nie masz? Nie. To narzędzie, którego każdy może się nauczyć. Zepsujesz kilka wyciągów? Tak, bez wątpienia w ten sam sposób, w jaki zepsułeś kilka komunikatów prasowych. Różnica polega na tym, że nie słyszałeś o tym w swoim komunikacie prasowym, co w rzeczywistości ci nie pomogło. Jest to narzędzie, które będzie wymagało ciągłego doskonalenia, ale nagród, zarówno osobistych, jak i zawodowych.

Więc z czego składa się prezentacja? Propozycja zawiera wszystkie te same informacje, których wymaga komunikat prasowy, ale przedstawiasz je w mniej formalny sposób, przez telefon, bezpośrednio do wydawcy lub producentów. Ważne jest, aby poświęcić trochę czasu na przygotowanie prezentacji i móc ją omówić bez czytania. Zbadaj publikacje, programy radiowe lub reklamy telewizyjne, aby upewnić się, że Twoja konkretna historia będzie pasować do ich tematu, a następnie napisz, wyślij e-mailem lub umów się na spotkanie, aby przedstawić swoją historię.

Prezentacja nie tylko personalizuje Twoją historię i czyni Cię prawdziwym dla wydawcy lub producenta, ale także zaczniesz budować kontakty w mediach. Kontakty te ostatecznie staną się profesjonalnymi przyjaciółmi, co ułatwi drogę do coraz większych możliwości medialnych.

Po przedstawieniu prezentacji, zapytaniu o przedział czasowy lub przestrzenny, nie zapomnij podziękować redaktorowi lub producentowi zarówno w rozmowie, jak i na piśmie. Zawsze bądź uprzejmy i pełen szacunku. Nigdy nie próbuj rozmawiać z wydawcą lub producentem w swojej historii, ponieważ znają oni swój rynek lepiej niż Ty. Jeśli otrzymasz odrzucenie, poproś o skierowanie na bardziej odpowiedni rynek i próbuj dalej.

Tak, informacje prasowe na pewno mają swoje miejsce. Konsekwentnie rozpowszechniany komunikat prasowy sprawi, że będziesz w oku mediów, co może utorować drogę do bardziej produktywnej prezentacji. W efekcie najlepszym podejściem jest użycie obu narzędzi. Jedno jest zdecydowanie słabsze bez drugiego, ale razem wywierają wpływ, którego nie można pokonać.

Ogólnie rzecz biorąc, to wytrwałość wygrywa na dłuższą metę i jest to cecha, którą posiada każdy publicysta. Możesz jednak nauczyć się wytrwałości, po prostu ćwicząc ją. Trzymaj się tego, a niedługo będziesz hitem medialnym!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *