Pięć sposobów na zwrócenie uwagi na następną wystawę

Tytuł:
Pięć sposobów na zwrócenie uwagi na następną wystawę

Liczba słów:
386

Podsumowanie:
Udział w wystawie jest nadal jednym z najlepszych sposobów na zdobycie przed tysiącami potencjalnych klientów za jednym razem. Chociaż Twoja witryna internetowa może być dostępna dla ludzi z całego świata, na wystawie biorą udział tylko osoby zainteresowane Twoją branżą i jest to idealna okazja, aby pokazać swoją obecność.

1. Dobrze wybierz przestrzeń

Jeśli opuścisz ją za późno, wszystkie najlepsze miejsca na stoisku już zniknęły. Zarezerwuj wcześniej, a będziesz mógł wybrać najlepsze miejsca …

Słowa kluczowe:
stojaki ekspozycyjne, ekspozycja w punkcie sprzedaży

Treść artykułu:
Udział w wystawie jest nadal jednym z najlepszych sposobów, aby za jednym zamachem dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów. Chociaż Twoja witryna internetowa może być dostępna dla ludzi z całego świata, na wystawie biorą udział tylko osoby zainteresowane Twoją branżą i jest to idealna okazja, aby pokazać swoją obecność.

1. Dobrze wybierz przestrzeń

Jeśli opuścisz ją za późno, wszystkie najlepsze miejsca na stoisku już zniknęły. Zarezerwuj wcześniej, a będziesz mógł wybrać najlepsze miejsca – naprzeciwko wejścia; nie można przegapić w barze lub kawiarni; stojak narożny lub stojak na szczycie schodów. Są to świetne miejsca dla Twojej firmy, więc im wcześniej dokonasz rezerwacji, tym większe masz szanse na zajęcie czołowego miejsca.

2. Pomyśl o designie

Twoje stoisko musi przyciągać wzrok, więc zastanów się, co Cię wyróżnia na tle konkurencji i wykorzystaj to, aby przyciągnąć uwagę. Od jasnych kolorów po niezwykłe zdjęcia – możesz wyróżnić się z tłumu na wiele sposobów. Poproś o pomoc projektanta, aby się upewnić.

3. Sprytny marketing

Wystawy są pełne prezentów i wiemy, że większość z nich trafia do kosza, gdy delegaci wracają do swoich pokoi hotelowych. Bądź kreatywny w swoim marketingu. Firmy zorientowane na konsumentów mogą rozdawać bony, podczas gdy inne muszą szukać prezentów, które dodają wartości lub mają natychmiastowy użytek. Umieść swoją markę na butelkach z wodą, plastrach blistrowych lub chusteczkach do twarzy – czymkolwiek, co przyciągnie uwagę zdenerwowanego dyrektora.

4. Właściwe wyświetlenie

Stojaki wypełnione ulotkami lub gdzie informacje nie są łatwo dostępne są często pomijane. Delegaci nie zawsze chcą z tobą rozmawiać, ale mogą zechcieć zabrać twoją literaturę i nie powinni walczyć, aby dostać się na tyły twojego stoiska, aby ją zdobyć. Korzystaj z różnych systemów ekspozycji produktów i literatury, aby zachęcić ludzi do wejścia na swoje stoisko, zamiast się go powstrzymywać.

5. Uśmiech

Zdziwiłbyś się, jak często pomijane są stoiska, ponieważ obsługa stoiska je, pije, pali lub wygląda na zupełnie niedostępną. To niesamowita różnica, jaką może zrobić uśmiechnięta, serdeczna twarz – różnica między spotkaniem dużego klienta a otrzymaniem niczego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *