Personalizacja autoresponderów

Tytuł:
Personalizacja autoresponderów

Liczba słów:
416

Podsumowanie:
Czy kiedykolwiek wszedłeś do sklepu w swoim mieście i zwróciłeś się po imieniu? Prawdopodobnie zdarzyło się to w sklepach, które często odwiedzasz. Właściciel sklepu zna Twoje imię i używa go. On cię pamięta i chce, żebyś wiedział, że troszczył się o ciebie i twoją firmę na tyle, żeby cię zapamiętać. W świecie offline to tylko jeden aspekt obsługi klienta.

Taka obsługa klienta jest prawie niemożliwa do osiągnięcia w Internecie, ale pewne jej pozory mogą istnieć …

Słowa kluczowe:
: marketing internetowy, marketing e-mailowy, marketing listowy, marketing autoresponderowy, biznes online

Treść artykułu:
Czy kiedykolwiek wszedłeś do sklepu w swoim mieście i zwracano się do Ciebie po imieniu? Prawdopodobnie zdarzyło się to w sklepach, które często odwiedzasz. Właściciel sklepu zna Twoje imię i używa go. On cię pamięta i chce, żebyś wiedział, że troszczył się o ciebie i twoją firmę na tyle, żeby cię zapamiętać. W świecie offline to tylko jeden aspekt obsługi klienta.

Taka obsługa klienta jest prawie niemożliwa do osiągnięcia w Internecie, ale może ona mieć pewne podobieństwo, gdy personalizujesz swoje wiadomości autorespondera. Wiadomości autorespondera można skonfigurować tak, aby adresować ludzi po imieniu lub nazwisku – lub obu. W rzeczywistości istnieje sporo spersonalizowanych informacji, które można dodać, w zależności od używanego autorespondera.

Informacje są zawarte w wiadomościach autorespondera przy użyciu kodów. Każdy autoresponder będzie używał różnych kodów do wstawiania informacji do wiadomości. Po prostu piszesz swoją wiadomość i umieszczasz kody tam, gdzie chcesz, aby pojawiły się spersonalizowane informacje. Na przykład Twoja wiadomość może zaczynać się od „Hello (kod na imię)! W takim przypadku imię osoby zostanie wstawione tam, gdzie jest ten kod.

Personalizacja wiadomości z autoresponderów najprawdopodobniej poprawi Twój współczynnik odpowiedzi. Badania wykazały, że e-maile, które są spersonalizowane imieniem danej osoby, są otwierane częściej i osoby te są zazwyczaj bardziej otwarte na treść wiadomości e-mail. Zwykle jest to bardzo łatwe. Piszesz jedną wiadomość, używając kodów, w których chcesz personalizować, a następnie bez względu na to, do kogo ten jeden e-mail zostanie wysłany, jego dane osobowe pojawią się tam, gdzie są kody.

Oczywiście autoresponder musi najpierw zebrać informacje. Odbywa się to za pomocą formularzy, które aktywują autoresponder. Na przykład, jeśli rozdajesz darmowy ebook, a odwiedzający wypełnił formularz ze swoim adresem e-mail, aby otrzymać instrukcje pobierania e-booka pocztą e-mail, ten formularz powinien gromadzić wszelkiego rodzaju informacje, które chcesz personalizować – takie jak imię, a także adres e-mail. Jeśli te informacje nie zostaną zebrane, autoresponder nie będzie miał nic do wstawienia w miejscu, w którym ten kod pojawia się w Twoich wiadomościach!

Rozejrzyj się po panelu kontrolnym swojego autorespondera i dowiedz się, jaki rodzaj personalizacji możesz dodać do swoich wiadomości autorespondera. Możesz być bardzo zaskoczony lepszymi wynikami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *