Penetracja rynku – dopasuj typ klienta do celów przychodów

Tytuł:
Penetracja rynku – dopasuj typ klienta do celów przychodów

Liczba słów:
360

Podsumowanie:
Penetracja rynku odnosi się do procesu zdobywania udziału w rynku poprzez wprowadzenie Twój produkt klientom. Aby określić rodzaj klientów, do których należy kierować reklamy, należy przeanalizować rynek pod kątem możliwości penetracji rynku.

Słowa kluczowe:
Penetracja rynku, penetracja rynku

Treść artykułu:
Penetracja rynku odnosi się do procesu zdobywania udziału w rynku poprzez wprowadzenie produktu do klienci. Planując strategię biznesową, ważne jest, aby wziąć pod uwagę kwestie penetracji rynku w kontekście celów związanych z przychodami. Jeśli chcesz wygenerować określony poziom przychodów, analiza penetracji rynku pomoże Ci określić rodzaj i liczbę klientów potrzebnych do osiągnięcia celu.

Analiza penetracji rynku

Najpierw musisz określić docelowy dochód na następne dwanaście miesięcy. Następnie musisz dowiedzieć się, jaka część tych przychodów zostanie wygenerowana na klienta.

Spójrzmy na przykład:

Załóżmy, że chcesz zarobić 120 000 USD przychodu dla swojej firmy w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Jeśli chodzi o penetrację rynku, musisz określić, czy zostanie to zarobione od sześciu klientów po 20 000 USD każdy, 12 klientów po 10 000 USD czy 20 klientów po 6 000 USD każdy?

Analiza penetracji rynku zmusza Cię do rozważenia średniej wielkości klienta. Pomoże Ci to w określeniu Twojego najlepszego klienta. Im większy klient, tym więcej usług możesz świadczyć i tym mniej klientów potrzebujesz w ogóle i odwrotnie. Ale to dopiero pierwszy krok.

Aby podejmować decyzje dotyczące penetracji rynku, musisz również przeanalizować liczbę i rodzaje firm w Twojej okolicy. Czy jest wystarczająco dużo firm, które mogą sobie pozwolić na 20 000 USD usług rocznie? Dobrze jest mieć strategię penetracji rynku, która jest skierowana do dużych firm, ale ten rynek docelowy musi być realistyczny. Dopasowując swoją strategię penetracji rynku do rodzajów działalności w Twojej okolicy, będziesz w stanie osiągnąć cele dochodowe.

Podsumowanie penetracji rynku

Penetracja rynku to strategia, która bierze pod uwagę rodzaj i liczbę docelowych klientów Twojej firmy. Jest to strategia, która zaczyna się od celu całkowitego przychodu. Penetracja rynku jest ważna dla ogólnego sukcesu Twojej firmy i musisz upewnić się, że klienci w najlepszym miejscu będą w stanie wygenerować przychody, których potrzebuje Twoja firma.

Copyright MMI-MMVI, Blog o doradztwie komputerowym 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *