Oznacz swoje stoisko wystawowe, aby uzyskać maksymalny efekt

Tytuł:
Wyróżnij swoje stoisko targowe, aby uzyskać maksymalny wpływ

Liczba słów:
500

Podsumowanie:
Rita Davenport otrzymała wolną rękę do zaprojektowania i zarządzania wystawą reprezentują jej firmę. Dyrektor ds. Marketingu obszernie przedstawił jej ogólny pomysł i zostawił jej otwarte wytyczne, aby stworzyć coś, co przyciągnie klientów, dealerów i prasę branżową. Rita wyszła ze spotkania, zainspirowana, ale nie bardzo wiedziała, co robić dalej.

Gdy jasno zrozumiesz, do czego sponsor potrzebuje stoisko, możesz zająć się biznesem desi …

Słowa kluczowe:
rezerwacja online, zarządzanie wydarzeniem, kierownik rezerwacji, rezerwacja, rejestracja

Treść artykułu:
Rita Davenport otrzymała wolną rękę do zaprojektowania i zarządzania stoiskiem wystawienniczym dla swojej firmy. Dyrektor ds. Marketingu obszernie przedstawił jej ogólny pomysł i zostawił jej otwarte wytyczne, aby stworzyć coś, co przyciągnie klientów, dealerów i prasę branżową. Rita wyszła ze spotkania, zainspirowana, ale nie bardzo wiedziała, co robić dalej.

Gdy już jasno zrozumiesz, do czego sponsor potrzebuje stoisko, możesz zająć się projektowaniem i budowaniem marki swojej obecności. Jeśli Twój budżet sięgnie kosztu profesjonalnego projektanta wystaw, powinieneś zlecić dobry. Nie tylko usuwa niektóre bardziej stresujące elementy organizacji wystawy; uzyskanie zgody na projekt, zorganizowanie produkcji, sprawdzenie jakości, zorganizowanie transportu, montażu i demontażu; pozwala obiektywnie wprowadzać zmiany. Dodatkowo projektanci targów udzielą porad dotyczących najlepszego usytuowania stoiska w hali wystawienniczej, przepływu ruchu na stoisku, oświetlenia oraz prezentacji audiowizualnych.

Jeśli nie masz wystarczająco dużego budżetu, aby zaangażować projektanta wystawy, spotkaj się z dobrym grafikiem, który może wykonać dobrze zaprojektowane panele wystawiennicze, które będą imponować i przyciągać uwagę. Może zaistnieć potrzeba zapewnienia systemu stoisk (zwykle metalowej ramy, która jest montowana do mocowania tablic wystawowych), ale są one dość lekkie, łatwe w montażu i są wyposażone w system oświetlenia.

Inne kwestie dotyczące Twojego stoiska powinny obejmować meble, które pomogą odpocząć klientom z bólem stóp, półki na broszury z informacjami o produkcie oraz przechowywanie akcesoriów, których nie chcesz zaśmiecać stoiska.

Zanim sfinalizujesz projekt stoiska, poprowadź go przez wszystkich ważnych decydentów i wpływowych osób w organizacji, aby upewnić się, że spotka się z ich błogosławieństwem, zanim podejmiesz kosztowne prace drukarskie i fotograficzne.

Wybór i szkolenie personelu wystawienniczego

Gdy potencjalni klienci pojawiają się na Twoim stoisku, tak naprawdę nie chcą mieć do czynienia z osobami, które mają jedynie niejasną wiedzę na temat Twoich produktów i usług. Na ogół chcą bardzo konkretnych odpowiedzi na bardzo konkretne pytania i w Twoim interesie jest stoisko ze starannie dobranymi, kompetentnymi osobami, które potrafią efektywnie pracować jako zespół.

Jeśli zdecydujesz się na zatrudnienie pracowników technicznych, którzy mają ograniczone doświadczenie w sprzedaży lub sprzedawcy z ograniczoną wiedzą techniczną, niezwykle ważne jest, aby zapewnić im możliwość zdobycia nowych umiejętności i informacji przed wystawą. Pozwól swojemu personelowi szkolić się nawzajem i dzielić się wskazówkami i technikami sprzedaży, a także doskonalić wiedzę techniczną na temat wystawianych produktów lub usług.

Rita miała szczęście, jej budżet wystawienniczy pozwolił jej zlecić utalentowanemu projektantowi wystawy, który za jej projekt zarządzał instalacją. Zespół wystawienniczy został wybrany spośród pracowników sprzedaży, marketingu, inżynierii i administracji. Wszyscy odnieśli korzyści z zabawnych warsztatów, podczas których opracowali książkę zawierającą dane stoiska, aby wzajemnie informować się o firmie, produkcie i sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *