Ostrzeżenie Przypadkowy marketing prowadzi do strat biznesowych

Tytuł:
Ostrzeżenie: „Przypadkowy marketing” prowadzi do strat biznesowych

Liczba słów:
749

Podsumowanie:
Czy cierpisz na przekleństwo „swobodnego marketingu”? – Ta sama klątwa, która każdego roku powoduje upadek wielu firm? Oto 3 kroki, które pomogą Ci uniknąć tej klątwy i zapewnią Ci szybszą drogę do sukcesu!

Słowa kluczowe:
marketing, ezine, branding, reklamy graficzne, radio, teleseminaria, style komunikacji, grupa docelowa

Treść artykułu:
Zacznijmy poprzez dokładne zdefiniowanie, czym jest „casual marketing”. Krótko mówiąc, polega to na wypróbowaniu taktyki marketingowej raz, może dwa razy, a kiedy nie widzisz natychmiastowych lub oczekiwanych rezultatów, porzucasz tę taktykę marketingową i albo próbujesz czegoś innego albo gorszego, ale przez chwilę nie robisz żadnych działań marketingowych – mając nadzieję klienci pojawią się po prostu w magiczny sposób. To jest stary nieporządek typu „zbuduj to, a przyjdą”. Nie wiem, czy jesteś jednym z czarujących, czy nie, ale siedzenie i czekanie na pojawienie się klientów nigdy nie zadziałało ani dla mnie, ani dla nikogo, kogo znam.

Teraz, analizując raporty dostarczone przez US Small Business Association, zauważyłem szokujący trend. Zasadniczo dla każdej małej firmy, która otwiera swoje podwoje każdego roku, inna zamyka swoje. To dość przerażająca statystyka! Uważam, że „przypadkowy marketing” jest jedną z głównych przyczyn tak złych statystyk.

Jak więc upewnić się, że nie znajdziesz się po złej stronie tej statystyki? Cóż, z marketingowego punktu widzenia, oto 3 kroki, aby uniknąć przekleństwa „swobodnego marketingu”:

lt;olgt; lt;bgt; lt;ligt; Zmieniaj swoje podejście marketingowe, aby zapewnić najbardziej wszechstronny zasięg lt;/ligt; lt;/ bgt;

Podchodź do swojej grupy docelowej z różnych punktów widzenia, używając różnych mediów. Po pierwsze, uważam, że ważne jest, aby pamiętać, że różni ludzie lubią komunikować się na różne sposoby. Osoby wizualne mogą bardziej uwiarygodnić wiadomości, które przemawiają do ich oczu – można by rzec, słodycze. Na przykład najprawdopodobniej preferują efektowne reklamy graficzne, zdjęcia i wideo. Osoby słuchające najprawdopodobniej z przyjemnością usłyszą Twoje wiadomości. Dlatego kampanie marketingowe, w których zastosowano taktyki, takie jak radio, teleseminars i pocztówki audio, prawdopodobnie przyniosłyby największy sukces. I wreszcie ludzie kinestetyczni, którzy zazwyczaj wolą coś, na czym mogą położyć swoje ręce. Na przykład testowanie produktu lub usługi i próbek fizycznych najprawdopodobniej najbardziej im się spodoba.

Ponieważ jest prawie niemożliwe poznanie preferencji stylu komunikacji każdego z Twojej grupy docelowej, które podejście wybierzesz? Co powiesz na połączenie tych trzech? Na przykład, jeśli jesteś dealerem samochodowym, dlaczego nie zaoferować kombinacji krzykliwych reklam graficznych, pocztówek audio i jazd próbnych? W ten sposób w jednym kształcie lub formie przyciągasz uwagę całej grupy docelowej.

Ponadto możesz chcieć dotrzeć do grupy docelowej za pomocą różnych mediów. Nie bój się mieszać tego tutaj, ponieważ po raz kolejny różni ludzie zwykle czują się bardziej komfortowo w przypadku różnych mediów. Niektórzy lubią media drukowane, takie jak gazety i magazyny, inni wolą media internetowe, takie jak strony internetowe i poczta e-mail, a jeszcze inni wolą media, takie jak telewizja – a lista może być długa i długa tutaj.

lt;bgt; lt;ligt; Spójność marketingowa jest kluczem do budowania relacji lt;/ligt; lt;/bgt;
Chociaż możesz chcieć zróżnicować swoje podejście marketingowe, ważne jest jednak, aby przekazać spójny komunikat i obraz tego, kim jesteś i jak możesz rozwiązać problem grupy docelowej. W przypadku małych firm efekt uboczny tych wysiłków powinien prowadzić do budowania marki.

lt;bgt; lt;ligt; „Marketing ciągły” ma kluczowe znaczenie dla Twojego przetrwania lt;/ligt; lt;/bgt;
Marketing nie powinien być czymś sporadycznym; musi to być rzecz na cały czas.
A w przypadku braku twojego przywództwa, twoi odbiorcy docelowi będą mieli tendencję do słuchania tego, kto mówi. A przy ogromnym wachlarzu konkurencji wrzeszczącej do ucha docelowej publiczności, Twoje przywiązanie do „marketingu ciągłego” jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Teraz to, jak wyróżniasz się z paczki, to zupełnie inna historia na inny dzień. Po prostu wiedz, że przynajmniej musisz być w grze. Dlatego zawsze zakładaj marketingową czapkę i naucz się wyczuwać i optymalnie wykorzystywać możliwości marketingowe. lt;/olgt;

Więc bądźmy teraz szczerzy, czy byłeś winny „swobodnego marketingu”? Niezależnie od tego, czy masz, czy nie, wiedz, że to nie jest to, co jest tutaj ważne, liczy się to, co będziesz robić od teraz. Dlatego już teraz zdecyduj się na „stały marketing” w swojej firmie. Zachęcam do wypróbowania przez chwilę tej persony i zobaczenia, jak pasuje. Jestem pewien, że zauważysz, że z czasem staje się to znacznie łatwiejsze – staje się to drugą naturą. A jeszcze lepiej, przynosi efekty.

© 2006 Online Marketing Muscle – Wszelkie prawa zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *