Osądzanie będzie Cię kosztować firmę

Tytuł:
Uprzedzanie będzie kosztować Twój biznes

Liczba słów:
440

Podsumowanie:
STOP Uprzedzanie! Ponownie, STOP uprzedzaniu. 95% ludzi zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem ponosi porażkę, a oto powód. „Uprzedzają” swoje perspektywy i zmieniają prezentacje, aby lepiej pasowały do tej konkretnej perspektywy.

Słowa kluczowe:
Uprzedzanie, spójność, budowanie biznesu

Treść artykułu:
Wiesz, kiedy chcesz włączyć samochód, musisz włożyć kluczyk w stacyjce, wrzucam auto, wciskam gaz i jedziemy. Nic się nie zmienia… Wciskasz gaz, Hamujesz, Zatrzymujesz się na czerwonych światłach, Jedziesz do przodu… Nic się nie zmienia! Pozostajesz konsekwentny, ponieważ nie możesz zmienić samochodu w zależności od drogi, po której się poruszasz. Nie można przesądzać i powiedzieć: „Nie zamierzam dzisiaj przynosić swoich wstrząsów, ponieważ nie potrzebuję ich na tej konkretnej drodze, albo nie potrzebuję migacza, bo zamierzam tylko jechać prosto. ” Mieszkam na Florydzie, gdzie wszystko jest proste i płaskie, ale nadal nie mogę powiedzieć „Nie potrzebuję moich kierunkowskazów, wstrząsów ani hamulców”. Nie mogę tego zrobić… Nie mogę z góry ocenić mojej ścieżki… to niemożliwe!

Co to ma wspólnego ze staniem się odnoszącym sukcesy twórcą biznesu? Po prostu
ZATRZYMAJ ocenianie! Ponownie, STOP uprzedzaniu. 95% ludzi zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem ponosi porażkę, a oto powód. „Uprzedzają” swoje perspektywy i zmieniają prezentacje, aby lepiej pasowały do tej konkretnej perspektywy. Oto przykład:

„Och, to tylko 24-latek jąkający się dzieciak, któremu nigdy nie uda się w branży
, więc po prostu zmienię prezentację i sprawię, że będzie trochę krótsza. Nie
muszę tracić czasu. ”

Z drugiej strony większość ludzi powie sobie to:
„Siedzę dziś z dyrektorem generalnym firmy, więc muszę odebrać część pieniędzy, bo ma dużo ”.

Nie ma znaczenia, kto jest Twoim potencjalnym klientem… Nie możesz go przesądzać i zmieniać swojej prezentacji! Jak wiesz, tym 24-letnim jąkałą byłem ja i zarobiłbym ci siedem cyfr, gdybyś nie uprzedził mnie. Wyzwaniem dla większości twórców biznesu jest ocenianie ich perspektyw na podstawie swoich kwalifikacji, wyglądu, przeszłości itp. Uważam, że każdy człowiek jest cudem…
Uważam, że każdy twórca biznesowy powinien zarabiać siedem cyfr, jeśli zdecydować się być.

NIE WYPRZEDZAJ!

Pokaż swój plan i biznes każdemu potencjalnemu klientowi w ten sam sposób.
Nie zmieniaj tego dla nikogo! To ten sam sposób, w jaki prowadzisz samochód. Zawsze zabierasz ze sobą kierunkowskaz, wstrząsy, hamulce… za każdym razem, gdy prowadzisz samochód! Nie możesz przesądzać warunków bez względu na okoliczności. Nigdy, przenigdy nie przesądzaj, a gwarantuję Ci, że staniesz się siedmiocyfrowym graczem i zbudujesz potężny biznes.

Znajdź swoje DLACZEGO I LATAJ!

John Di Lemme
www.FindYourWhy.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *