Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek to tylko część skutecznej strategii marketingu internetowego

Tytuł:
Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek – tylko część skutecznej strategii marketingu internetowego

Liczba słów:
322

Podsumowanie:
Często myśli się o SEO lub optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jako koniec zabójczej strategii marketingowej. Ten artykuł wyjaśnia, że jest w tym coś więcej niż na pierwszy rzut oka.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy, biznes online, biznes, sprzedaż, reklama, reklama

Treść artykułu:
SEO (Search Engine Optimization) nie jest środkiem do celu. Powinna to być tylko część Twojej ogólnej strategii marketingu internetowego. Jest to podstawowa część Twojej strategii i jest uważana za punkt odniesienia.

Wysokie pozycje w wyszukiwarkach i listy mogą oznaczać Twoją witrynę i zwiększać jej świadomość. Gdy pozycje w wyszukiwarkach znajdują się w pierwszych trzech miejscach, konsumenci są w stanie przypomnieć sobie te witryny co najmniej w 50% przypadków. Banery reklamowe i tytuły są zwykle ignorowane i unikane jak zarazy.
W latach poprzedzających eksplozję Internetu firmy musiały zidentyfikować rynek i sformułować swoje komunikaty w taki sposób, aby kierować reklamy na te rynki. Do dostarczania tych wiadomości używali mass medio, mając nadzieję, że właściwa osoba je przeczyta i kupi.
Teraz wszystko się zmieniło. Ludzie szukają w Internecie produktów, towarów i usług. Aktywnie dążą do tego w Internecie.
Gdy zostaną wpisane słowa kluczowe, które są odpowiednie dla Twojej firmy, osoby te są kierowane do Twojej witryny. Są to wysoko kwalifikowane leady, z wysokim współczynnikiem konwersji i odpowiedzi.
Teraz następnym krokiem jest zaoferowanie wartościowych treści internetowych. Jest takie powiedzenie, „treść jest królem” i jest to bardzo prawdziwe. Ludzie przechodzą do witryny w celu znalezienia treści. Twoja witryna musi być użyteczna i ekscytująca dla użytkownika. Musisz być w stanie zrównoważyć użyteczność i widoczność swojej witryny.

Możesz mieć idealną witrynę ze świetną zawartością, ale musisz zadbać o to, aby ją znaleźć. Możesz też zająć pierwsze miejsce we wszystkich głównych wyszukiwarkach, ale kiedy ludzie trafiają do Twojej witryny, nie ma w niej nic przydatnego.
Posiadanie przydatnych treści internetowych i bycie widocznym idą w parze. Korzystanie z SEO jako części ogólnej strategii marki i marketingu internetowego zapewni Ci pozycję na wyższych pozycjach w Twojej branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *