Optymalizacja, która może zadowolić Twoich klientów ORAZ wyszukiwarki

Tytuł:
Optymalizacja, która może zadowolić Twoich klientów ORAZ wyszukiwarki

Liczba słów:
983

Podsumowanie:
Nie wkładaj żadnego wysiłku w sztuczki, co się podoba wyszukiwarki i odwiedzających ?, Twórz strony tematyczne, Gdzie umieścić słowa kluczowe, Zalety poprawiania i testowania

Słowa kluczowe:
optymalizacja stron internetowych, marketing, marketing internetowy, biznes domowy, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek

Treść artykułu:
JAKIEGO RODZAJU ODWIEDZAJĄCYCH ZAPEWNI CI OPTYMALIZACJA STRON INTERNETOWYCH?

W jaki sposób znajdują Cię użytkownicy Twojej witryny?

Istnieje duża różnica między trafieniami w Twojej witrynie a kwalifikującymi się użytkownikami witryny!

Trafienia to po prostu pokazanie strony głównej Twojej witryny, którą można uzyskać tysiącami za pomocą wyskakujących okienek pod skryptami i programami wymiany.

Kwalifikowani goście to osoby, które szukają informacji, które znalazły Twoją witrynę poprzez łącze w innej witrynie lub przez wyszukiwanie w wyszukiwarkach.

Jeśli ktoś zna adres URL Twojej witryny internetowej, może po prostu wpisać go w swojej przeglądarce i Cię znaleźć, ale WIĘKSZOŚĆ odwiedzających nie wie, że istniejesz, zanim Cię znajdą, i znajdą dzięki optymalizacji stron internetowych.

Duża różnica między trafieniami a kwalifikującymi się odwiedzającymi polega na tym, że kwalifikujący się lub docelowi użytkownicy szukają zawartości Twojej witryny internetowej i że z każdych 200 nieocelowanych masowo odwiedzających otrzymasz tylko 1 kwalifikowanego gościa, więc zdecydowanie musisz wybrać wykwalifikowanych docelowych użytkowników.

Większość miejsc, w których mówi się o optymalizacji stron internetowych, nauczy Cię sztuczek, aby uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach, nauczą Cię, jak manipulować algorytmami trafności wyszukiwarek, aby uzyskać lepszy umieszczenie na wyszukiwaniu słów kluczowych, ale myślę, że wysiłek nie należy włożyć na sztuczki, ale na jakość treści.

Czemu?

* Każda sztuczka, której użyjesz, zostanie wcześniej czy później odkryta przez wyszukiwarki
* Jeśli wyszukiwarki Cię wykryją, zablokują całą Twoją witrynę internetową
* Wyszukiwarki będą ewoluować miesiąc po miesiącu , i coraz bardziej skomplikowane staje się ich oszukiwanie
* Wyszukiwarki ciągle zmieniają swój algorytm
* Twoje strony internetowe muszą zadowolić Wyszukiwarki ORAZ Twojego gościa (w przeciwnym razie klikną, gdy tylko dotrą)

A co podoba się wyszukiwarkom I odwiedzającym?

ODPOWIEDNIA I DOBRA TREŚĆ dotycząca słowa kluczowego, którego szukali.

Nie trać czasu na optymalizację stron internetowych w celu manipulowania algorytmami wyszukiwarki, będziesz musiał zbyt ciężko pracować nad niewłaściwą częścią swoich stron.

Zamiast tego pracuj nad swoją firmą i pisz bardziej zoptymalizowane strony tematyczne.

STRONY TEMATYCZNE

Faktem jest, że nie możesz po prostu odwiedzać odwiedzających swoją stronę główną, ponieważ chociaż docelowi użytkownicy pasują do treści Twojej witryny, nigdy nie widzieli witryna wcześniej, nie wiedzą, że Twoja witryna istnieje, i dotrą do niej poprzez wyszukiwanie na bardzo konkretny temat.

Twoja strona główna będzie zawierać wiele różnych ofert i wiele informacji, o których nie każdy chce przeczytać. W takim przypadku Twoja kampania docelowa nigdy nie powinna opierać się na stronie głównej, ponieważ odwiedzający będą ją czytać nie dłużej niż 6 sekund i albo przyciągniesz ich uwagę, albo będą przenosić się do innej witryny internetowej.

Musisz napisać wiele specjalnie zaprojektowanych stron tematycznych, a tutaj potrzebna jest optymalizacja stron internetowych.

Twoje strony tematyczne muszą:

* Szybko wczytywać
* Nie mogą mieć wyskakujących okienek ani wyskakujących okienek
* Muszą przedstawiać Twoją unikalną propozycję sprzedaży lub podawać informacje w flash
* Muszą oferować tak dobrą treść, która zmusi widzów do przeczytania innych stron lub przejścia do strony głównej witryny
* Muszą mieć wyraźne wezwanie do działania
* Muszą zapewnij łatwy sposób dodania ich do zakładek

TREŚĆ

Twoje strony tematyczne muszą mieć wystarczającą liczbę zaczepów, aby przyciągnąć uwagę wyszukiwarek.

Haczyki są specyficznymi słowami kluczowymi każdej strony (skupienie się tylko na jednym słowie kluczowym na stronę będzie dobre).
Pisz co tydzień nową stronę internetową i łącz swój haczyk (słowo kluczowe) z doskonałą treścią na określony temat.

Musisz upewnić się, że umieściłeś słowo kluczowe …

* Na tagu tytułu
* Na tagu słów kluczowych
* W opisie strony internetowej
* W tytule treści
* W komentarzu
* Na znaczniku alt obrazu
* Pogrubienie w dowolnym miejscu treści
* Na początku, w środku i na końcu tekstu

TWEAK AND TESTING

W każdej kampanii reklamowej musisz przeprowadzić testy, a kiedy jesteś w kampanii optymalizacji stron internetowych, możesz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *