Opieka i karmienie skierowań

Tytuł:
Opieka i karmienie skierowanych

Liczba słów:
404

Podsumowanie:
Kiedy ktoś dołącza do programu pod tobą, co należy zrobić w pierwszej kolejności ? Mogę powiedzieć, że zła odpowiedź brzmi: „Spróbuj coś mu lub jej coś sprzedać”. To najlepszy sposób na utratę współpracownika. Wszyscy ludzie chcą szacunku, a rzucanie się na polecenia w ten sposób jest skazane na niepowodzenie.

Zamiast tego powitaj osobę w programie. Jeśli witryna jest w jakiś sposób trochę skomplikowana, wyjaśnij, gdzie członkowie zwykle znajdują nierówne miejsca. Możesz zapoznać się z tymi kwestiami, czytając często zadawane pytania, ponieważ …

Słowa kluczowe:
porady, marketing, skierowanie, downline

Treść artykułu:
Kiedy ktoś dołącza do programu pod Tobą, jaka jest pierwsza rzecz, którą powinieneś zrobić? Mogę powiedzieć, że zła odpowiedź brzmi: „Spróbuj coś mu lub jej coś sprzedać”. To najlepszy sposób na utratę współpracownika. Wszyscy ludzie chcą szacunku, a rzucanie się na polecenia w ten sposób jest skazane na niepowodzenie.

Zamiast tego powitaj osobę w programie. Jeśli witryna jest w jakiś sposób trochę skomplikowana, wyjaśnij, gdzie członkowie zwykle znajdują nierówne miejsca. Możesz zapoznać się z tymi problemami, czytając często zadawane pytania, ponieważ większość właścicieli programów nie lubi odpowiadać wielokrotnie na te same pytania. Możesz też wysłać skierowania bezpośrednio do często zadawanych pytań lub przewodnika dla członków za pośrednictwem łącza, zamiast podawać własne wyjaśnienia. Nie przytłaczaj członków downline, po prostu daj im wskazówkę lub dwie na temat korzystania z programu i zaoferuj dalszą pomoc, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Pamiętaj, aby podać również swoje pełne dane kontaktowe. Podaj poleceniom nie tylko swoje imię i nazwisko (nie swoją nazwę użytkownika, ale swoje pełne imię i nazwisko), adres e-mail, adres URL swojej witryny internetowej, informacje z komunikatora internetowego, a nawet numer telefonu. Chociaż możesz się tego obawiać, zawołania korby są raczej wyjątkiem niż normą. Większość ludzi zwykle dzwoni tylko po to, by nawiązać więź z kimś innym pracującym online lub zadawać pytania.

Pamiętaj, aby odpowiedzieć na każde zadane pytanie, nawet jeśli musisz poszukać odpowiedzi poza programem lub poprosić jednego ze swoich znajomych online o odpowiedź. Udzielenie odpowiedzi na ich pytania buduje zaufanie między Tobą a Twoim klientem, ponieważ taka osoba stanie się, jeśli poświęcisz czas na zbudowanie tej relacji. Członkowie Twojej struktury będą zwracać się do Ciebie nie tylko o pomoc, ale także o wskazówki dotyczące innych programów lub zaufanie, które zbudujesz, może dać im pewność, że kupią Twój produkt.

Ze wszystkich porad podanych powyżej, budowanie zaufania powinno być Twoim najważniejszym celem. Jednak nigdy nie zawieść tego zaufania. Nie wprowadzaj innych do najnowszego, najlepszego programu, zanim sam go nie wypróbujesz i upewnij się, że warto do niego dołączyć. Nie sprzedawaj im produktu, który po prostu nie działa. Spraw, aby klienci wracali po Twoją poradę lub produkty, utrzymując zaufanie, na które tak ciężko pracowałeś.

Więc następnym razem, gdy otrzymasz polecenie, po prostu zaoferuj swoją rękę w przyjaźni. Możesz być zaskoczony, jak silna będzie twoja lista.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *