Operator fast foodów znalazł innowacyjny system marketingu restauracji

Tytuł:
Operator fast foodów znalazł innowacyjny system marketingu restauracji

Liczba słów:
864

Podsumowanie:
Przestań marnować czas i pieniądze na sztuczki i zacznij generować zyski z każdego dolara marketingowego restauracji.

Słowa kluczowe:
System marketingowy, marketing restauracji, oprogramowanie marketingowe.

Treść artykułu:
Tego ranka hydraulikiem był Tom Martin; do południa był księgowym. Całe popołudnie był zajęty badaniami i rozwojem i zakończył dzień pracy skupiając się na zakupach. Podobnie jak wielu właścicieli małych firm, Tom Martin w typowy dzień nosi wiele kapeluszy. W 1969 roku kupił swoją pierwszą restaurację Taco Box. Kilka lat później otworzył drugą, a potem trzecią lokalizację. Dziś prowadzi restauracje Taco Box w Clovis i Portales, N. M. Biznes był dobry, ale Martin jest przekonany, że będzie lepiej.

Pomimo wszystkich swoich obowiązków Martin ostatnio zaczął skupiać się na marketingu restauracji w zupełnie nowy sposób. „Od 20 lat współpracuję z lokalną agencją reklamową, kupując masowe reklamy radiowe i prasowe. Mieliśmy klub urodzinowy i zebraliśmy adresy klientów, ale przedstawiciel handlowy nie wiedział, jak to zrobić ”- mówi Martin.

Kontynuuje: „Słyszałem kiedyś następujący cytat:„ Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest marnowana. Po prostu nie wiem, która połowa ”. Nigdy nie byliśmy w stanie prześledzić wyników z naszych pieniędzy na reklamę. Wiedziałem, że musi być lepszy sposób; ale będąc zajęty prowadzeniem naszych sklepów, nigdy nie miałem czasu, aby wyjść i spróbować znaleźć inne systemy marketingu restauracji ”.

Przez lata Martin kupił wiele książek o marketingu restauracji i podążał za kilkoma guru marketingu restauracji. „Zawsze byłem sceptyczny co do niektórych ich twierdzeń, że chcą się wzbogacić z dnia na dzień. Mam tendencję do pracowitości i wolę rozsądnie i metodycznie budować nasz biznes ”- mówi Martin.

Niedawno Martin rozpoczął współpracę z grupą marketingową restauracji, która specjalizuje się w pomaganiu restauracjom w tworzeniu solidnego, możliwego do śledzenia marketingu za pomocą oprogramowania marketingowego. „Podoba mi się ich filozofia stosowania systematycznego podejścia do marketingu; pasuje do mojego ”. Trenerzy marketingu restauracji pomagają Martinowi rozpocząć tworzenie i strukturę jego bazy danych.

RMG dostarcza oprogramowanie marketingowe, które ułatwia Martinowi przechwytywanie bazy danych i zarządzanie nią. W przypadku Martina ma jednego pracownika marketingu, który pracuje w niepełnym wymiarze godzin, wykonując prace biurowe. Do jej obowiązków należy wprowadzanie danych do systemu. Była zdumiona, jak łatwe w obsłudze jest oprogramowanie.

W typowej restauracji 30% klientów prowadzi 70% działalności. Jednym z celów Martina jest skłonienie obecnych klientów do zwiększenia częstotliwości odwiedzania jego restauracji. Ponadto chciałby zwiększyć liczebność grupy na wizyty gości i skłonić ich do wydawania więcej, kiedy przychodzą. Budując bazę danych swoich stałych klientów i oferując nagrody tym lojalnym klientom, Martin zaczął osiągać swoje cele za pomocą oprogramowanie do marketingu restauracji.

Dodatkowo Martin chciałby zachęcić nowych klientów do odwiedzenia jego sklepu. „Z pomocą RMG opracowałem nowy program wprowadzający. Clovis to miasto wojskowe, więc rotacja jest duża. Nasz nowy program wprowadzający oferuje im darmowy posiłek jako zachętę do zostania klientem. Niezależnie od tego, czy przyjeżdżają z innym członkiem rodziny lub przyjacielem, czy po prostu jadą na jeden darmowy posiłek, uważam to za zwycięzcę. Krajowe sieci fast foodów tracą kolejną! Chcę, żeby zobaczyli i zasmakowali różnicy, którą oferujemy. Wcześniejsze badania pokazują, że ludzie, którzy mieszkają w naszej okolicy od ponad dwóch lat, wolą Taco Box od krajowych sieci. Nie dotyczy to tych, którzy są nowi w społeczności. Najpierw muszą nas wypróbować, zanim będziemy mogli zbudować lojalność wobec marki Taco Box ”- mówi Martin.

RMG zapewnia Martinowi cotygodniową sesję coachingową dotyczącą marketingu restauracji. Podczas rozmowy telefonicznej Martin i trenerzy opracowują szczegóły dotyczące nadchodzących kampanii. Oprócz nowej kampanii Move-In Martin opracował „Boxpitality Club” zgodnie z koncepcją klubu VIP, w którym klienci proszeni są o wypełnienie karty wskazującej ich urodziny i rocznicę. Członkowie otrzymują bezpłatne produkty w specjalne dni i inne oferty do zrealizowania przez cały rok.

„Mój trener jest profesjonalistą i naprawdę rozumie marketing. Oprócz coachingu jedną z rzeczy, które najbardziej lubię w systemie Restaurant Marketing Group jest to, że można go w pełni śledzić. Oferując zwrotne oferty, które są wrażliwe na czas, będę wiedział w krótkim czasie dokładnie, jak opłacalna była ta promocja i jaki był zwrot z mojej inwestycji marketingowej ”- dodaje Martin.

Kontynuuje: „Na tym etapie mojej kariery, po 35 latach budowania firmy,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *