Odpływy i przypływy marketingu sieciowego

Tytuł:
Odpływy i odpływy marketingu sieciowego

Liczba słów:
578

Podsumowanie:
Naucz się kontrolować swoje emocje; nie pozwól im się kontrolować.

Słowa kluczowe:
mlm, marketing sieciowy, mentalność, pociąg, szkolenie, downline, trenuj swoją sieć, trenuj moją sieć, quixtar, amway, przedpłacone prawo, jak myśleć

Treść artykułu:
„Dlatego mówię wam:„ Proście, a otrzymacie; Szukaj a znajdziesz; kołaczcie, a drzwi będą wam otworzone. ”
„ Każdy, kto prosi, otrzyma, a kto SZUKA, znajdzie, a każdemu, kto puka, otworzą się drzwi ”.
– Łukasza 11: 9-10. [Good News Bible]

Bez względu na to, jak długo jesteś w tej branży, doświadczysz czegoś, co nazywam „przypływem i przepływem marketingu sieciowego”. To po prostu wzloty i upadki, których doświadczasz w kontaktach z ludźmi. Wszyscy tego doświadczyliśmy, nawet najlepiej zarabiający w branży.

Sprawdź, czy ci się to przydarzyło. Właśnie zrobiłeś świetną prezentację potencjalnemu klientowi i mimo że jesteś w stanie zneutralizować każdy zgłoszony przez niego sprzeciw, nadal się nie zapisuje. Czujesz się odrzucony, sfrustrowany i rozczarowany. Zaczynasz się zastanawiać, dlaczego kiedykolwiek wszedłeś w ten biznes i co robisz źle. Wchodzisz w trochę „strachu” i zaczynasz współczuć sobie.

Po chwili zastoju decydujesz się na kolejną prezentację dla innego klienta. Tym razem są gotowi do rejestracji prawie zanim otworzysz usta. Jesteś w Cloud 9, możesz przenosić góry, jesteś panem swojej domeny!

Co się stało? Właśnie doświadczyłeś „przypływu i przepływu marketingu sieciowego”.

Każdy dystrybutor MLM przez to przechodzi. Ten emocjonalny przypływ i odpływ często przeszkadza wielu marketerom sieciowym przed osiągnięciem pożądanej wolności finansowej i bezpieczeństwa. Pozwalają swoim emocjom kontrolować, ile pracy wkładają w biznes, a kilka „nie” powoduje, że ich wysiłki słabną. W rezultacie ich biznes zatrzymuje się.

Jednak osoby, które odniosły sukces w sieci, przyjmują postawę emocjonalnej równowagi, nie podnosząc się zbyt „wysoko” z każdym sukcesem lub zbyt „nisko” z każdym niepowodzeniem. W swojej serii płyt CD „Key to the Vault” (którą bardzo polecam każdemu marketerowi sieciowemu) Bob Schmidt opowiada historię Johna Woodena, legendarnego trenera programu koszykówki UCLA, który wygrał 10 mistrzostw kraju w ciągu 12 lat Zakres. Wooden chciał, aby jego zawodnicy osiągnęli pewien poziom emocjonalnej dojrzałości lub równowagi, jeśli chodzi o ich występy na korcie. Chciał, aby jego zawodnicy zachowywali się w taki sposób, że po meczu obserwator z szatni nie byłby w stanie stwierdzić, czy drużyna wygrała, czy przegrała. Wooden podkreślił swoim graczom, że jeśli po prostu wyszli i dali z siebie wszystko, wynik nie był problemem. Dlatego bycie wysoko na zwycięstwie lub na niskim poziomie porażki nigdy nie wchodziło w grę. To właśnie miał na myśli mówiąc o równowadze emocjonalnej.

Zapamiętaj akronim S.E.E.K. – Świadomie szukaj równowagi emocjonalnej

Naucz się kontrolować swoje emocje; nie pozwól im się kontrolować. Jeśli brak możliwości zarejestrowania się przez potencjalnego klienta powoduje, że wpadasz w emocjonalny spór, tracisz kontrolę nad sytuacją. Ponieważ Twój biznes zależy od Ciebie, pozwalasz potencjalnemu klientowi kontrolować Twój biznes. Dotyczy to również potencjalnego klienta, który się zarejestruje. Jeśli osiągniesz zbyt wysoki poziom sukcesu i oprzesz następne działania na tym, co zrobił potencjalny klient, ponownie pozwolisz mu przejąć kontrolę nad Twoją firmą.

Nie pozwól, aby Twój nastrój, stan emocjonalny kontrolowały Twoje wysiłki. S.E.E.K., a znajdziesz drogę do osiągnięcia upragnionego sukcesu.

Dr Bruce Bailey

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *