Odnieś sukces na prezentacjach targowych na żywo

Tytuł:
Sukces podczas prezentacji na żywo na targach

Liczba słów:
581

Podsumowanie:
Jak odnieść sukces na prezentacjach na żywo na targach

Słowa kluczowe:
Wystawa na targach, wystawa na targach, stoisko targowe, targi, wynajem ekspozycji na targi

Treść artykułu:
Czy kiedykolwiek myślałeś o zorganizowaniu targów wygląd na żywo i interaktywny? Jeśli zrobisz to dobrze, będziesz w stanie zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, wywrzeć niezapomniane wrażenie i szybko rozpocząć sprzedaż. Twoje szanse na sukces na targach wzrosną dwukrotnie, trzykrotnie lub nawet czterokrotnie, jeśli będziesz mieć dramatyczne, interaktywne prezentacje na żywo na następnych targach.

Badania wykazały, że prezentacje na żywo na targach i prezentacje na wystawach targowych zwiększają liczbę potencjalnych klientów 2-4 razy, zwiększają świadomość 5-10 razy i są jednym z najważniejszych powodów, dla których firma ekspozycja targowa zostaje zapamiętana.

Exhibit Surveys, niezależna firma zajmująca się badaniami nad targami i wydarzeniami, wykazała, że dwóch na trzech uczestników oceniło prezentacje sceniczne na żywo i demonstracje produktów jako czynnik wpływający na zapamiętywanie wystaw. Badania potwierdziły również, że pokazy na żywo sprawiły, że targi firmy były bardziej zapadające w pamięć niż statyczne ekspozycje targowe.

Według Elaine Cohen, założycielki / prezeski Live Marketing w Chicago, badania pokazują, że jeśli profesjonalne prezentacje na żywo koncentrują się na spełnianiu celów marketingowych firmy, są one w stanie osiągnąć te cele. Idealna prezentacja na żywo na targach trwa siedem minut, maksymalnie dziesięć minut. Celem prezentacji może być zapisanie się na rozprawę, udział w seminarium w oddzielnym pomieszczeniu lub napisanie zamówienia. Jeśli celem jest zwiększenie sprzedaży, zwykle pojawia się wezwanie do działania, które daje sprzedawcom szansę na rozmowę z wysoko wykwalifikowanymi gośćmi i kontynuowanie sprzedaży po rozmowie.

Aby mieć udaną prezentację na targach, musisz nacisnąć wszystkie odpowiednie przyciski uczestnika targów – bez względu na to, czy prezentacja odbywa się w McCormick Convention Center w Chicago, Kaiser Convention Center w Oakland, Moscone Center w San Francisco, Hannover Exhibition Center w Niemczech czy San Jose McEnery Convention Center.

Ważne jest również, aby znać swoje cele, aby Twój przekaz był na miejscu. Pokaz na żywo ma na celu dotarcie do tych kluczowych punktów i przyciągnięcie publiczności na targach, na którą składają się potencjalni klienci, klienci, partnerzy, konsultanci, inwestorzy, a nawet prasa.

Na stronach Cohen jest dziesięć kluczy do udanych, profesjonalnych prezentacji na żywo na targach. Są to:

1. Planuj co najmniej dwa do trzech miesięcy przed swoim pojawieniem się na targach

2. Ustal jasne cele i mierzalne cele. Dowiedz się, co chcesz osiągnąć na targach i jak zmierzysz wyniki

3. Znać i szanować docelowych odbiorców targów. Dopasuj swój ton, styl i treść do profilu demograficznego i psychograficznego odwiedzającego.

4. Zapamiętaj wiadomość. Użyj go, aby zbudować markę, wyróżnić swoje usługi i
przyspieszyć sprzedaż.

5. Zaangażuj odpowiednich decydentów. Uwzględnij wszystkich decydentów od samego początku.

6. Stosuj zintegrowaną strategię marketingową – bądź konsekwentny we wszystkich materiałach komunikacyjnych

7. Skoncentruj się na rozwiązaniach i komunikatach wysokiego poziomu – używaj nie więcej niż 4 głównych punktów wiadomości

8. Pisz krótko – nie przekraczaj 10 minut

9. Zamortyzuj koszty prezentacji poprzez ponowne wykorzystanie prezentacji i innych materiałów pomocniczych na innych pokazach, konferencjach prasowych, spotkaniach itp.

10. Mierz wyniki – dokumentuj wszystko, co ma wartość

Postępując zgodnie z powyższymi zaleceniami, masz podstawowe wytyczne i listę kontrolną do następnej prezentacji na żywo na targach.

Pamiętaj, że następnym razem, gdy będziesz wystawiać się na targach, dodaj profesjonalną prezentację na żywo, która sprawi, że Twoje targi będą niezapomniane, interaktywne i zapewni Ci lepszy niż kiedykolwiek zwrot z inwestycji w targi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *