Obserwuj swój język Problem z artykułami dotyczącymi praw do marek własnych

Tytuł:
Uważaj na swój język: problem z prawami do marek własnych

Liczba słów:
763

Podsumowanie:
Wiele innowacji jest poświęconych znalezieniu nie najłatwiejszych sposób na osiągnięcie celu, ale najbardziej efektywny sposób. Wydajność oszczędza czas i energię. Jednak zbyt wielu sprzedawców internetowych myli „wydajne” z „łatwymi”.

Nadmierne używanie artykułów z prawami do marek własnych jest przykładem tego, jak szukanie łatwej drogi może prowadzić do porażki. Artykuły te wydają się skutecznym sposobem budowania reputacji w Internecie i przyciągania odwiedzających do witryny internetowej. Korzystanie z nich również wydaje się …

Słowa kluczowe:
Google, artykuły z prawami do marek własnych, ezinearticles.com, witryna internetowa, katalog artykułów, webmasterzy

Treść artykułu:
Wiele innowacji jest poświęconych znalezieniu nie najłatwiejszej drogi do osiągnięcia celu, ale najbardziej efektywnej. Wydajność oszczędza czas i energię. Jednak zbyt wielu sprzedawców internetowych myli „wydajne” z „łatwymi”.

Nadmierne używanie artykułów z prawami do marek własnych jest przykładem tego, jak szukanie łatwej drogi może prowadzić do porażki. Artykuły te wydają się skutecznym sposobem budowania reputacji w Internecie i przyciągania odwiedzających do witryny internetowej. Korzystanie z nich wydaje się również skuteczną strategią, oszczędzającą czas i energię potrzebne do samodzielnego zbadania i napisania artykułu. Ale w rzeczywistości kupowanie artykułu z prawami do prywatnej etykiety, uderzanie w niego swoim nazwiskiem i przesyłanie go jako własnej treści może być najszybszym sposobem na nieosiągnięcie celu. Ten skrót do budowania obecności w Internecie i ruchu w witrynie prowadzi do rażącego oszukiwania samego siebie. Nie robisz tak dużych postępów, jak mogłoby się wydawać. Przesyłanie artykułów o prawach do marek własnych dzień po dniu, miesiąc po miesiącu pozostawia papierowy ślad, który identyfikuje Cię jako złodzieja lub, co gorsza, jako złodzieja, ponieważ często te artykuły są okradane lub zszywane razem z materiałów chronionych prawem autorskim.

Innowacje cierpią

Ale nawet jeśli używasz tych artykułów i nie jesteś stygmatyzowany, prześlizgniesz się pod radarem wyszukiwarek i unikniesz umieszczenia na czarnej liście katalogów artykułów, nadal uczestniczysz w działalności wywrotowej. Ochronie wytworów intelektu poświęcony jest cały kanon prawa. To podkreśla wagę idei – oryginalnych pomysłów. Większym przestępstwem w kradzieży idei nie jest to, że okradanie autora z wynagrodzenia i uznania; prawdziwym złem jest to, że w niewielkim stopniu przyczynia się do podstępnej erozji podstawowego wymogu ludzkiego przetrwania: innowacji.

Niezależnie od tego, że artykuły objęte prawami do marek własnych mogą być materiałem skradzionym, korzystanie z nich pozbawia społeczeństwo możliwości generowania nowych pomysłów lub przedstawiania starego pomysłu w oryginalny sposób. To powiedziawszy, używanie tych artykułów jako punktu wyjścia, przepisanie ich tak, aby zawierały nowe i atrakcyjne treści, jest dopuszczalne. Ale sądząc po komentarzach redaktora EzineArticles.com, wiodącego katalogu artykułów, solidne przepisanie jest rzadkością. Aby przeciwdziałać temu problemowi, EzineArticles.com wdrożył program, który identyfikuje zgłoszenia, które są duplikatami i filtruje je.

Liczba katalogów z artykułami szybko rośnie i ludzie odwiedzają je, aby pobierać zawartość do swoich witryn internetowych. Ale wielkie wyszukiwarki szukają zduplikowanych materiałów. Google, ze swoim sloganem „Do No Evil”, ma podobno zabijać potwora praw do marek prywatnych, po jednym artykule na raz. Oznacza to, że „Twój” artykuł (i łącze prowadzące do Twojej strony internetowej) może zostać przeniesiony na stertę śmieci w sieci. Uzyskanie i przesłanie artykułu z prawami do marek własnych może być dużą stratą czasu. Tyle jeśli chodzi o wydajność.

Wiarygodność jest hitem

Cztery opcje praw do marek własnych to zakup praw do etykiet, licencjonowanie ich, zakup oprogramowania, które tworzy artykuł z innych materiałów objętych prawami do marek własnych oraz subskrybowanie witryn, które artykuły za miesięczną opłatą. Nie ma wystarczająco dużo sumiennych autorów, aby wspierać stale rosnącą liczbę katalogów, co oznacza, że zawartość podrzędna będzie musiała zostać pochłonięta lub wiele z tych katalogów będzie musiało zbankrutować. Popyt nie wyschnie, ponieważ zawsze będzie nadmiar leniwych ludzi próbujących zarabiać na marketingu internetowym tak łatwo, jak tylko potrafią. Na przykład, jedną z taktyk jest wykorzystanie artykułów z prawami do marek własnych w celu przyspieszenia budowy witryny internetowej, przy jednoczesnym przesyłaniu oryginalnej treści do katalogów w celu uzyskania linku zwrotnego. Co komplikuje problem, wielu webmasterów nie ma czasu na dokładne przeczytanie każdego zgłoszenia. To może być problem. Badanie przeprowadzone przez Persuasive Technology Lab Uniwersytetu Stanforda pokazuje, że niedokładne informacje i błędy typograficzne poważnie zagrażają wiarygodności witryny.

Aby odnieść sukces w marketingu internetowym, potrzebujesz dobrej treści. Tworzenie treści nie jest łatwe, ale łatwiej jest pisać z pasji. To nie jest oryginalne ogłoszenie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *