Oblicz koszt pogoni za tropem. Zmniejsz to, dając

Tytuł:
Oblicz koszt pogoni za potencjalnym klientem. Zmniejsz to, dając

Liczba słów:
901

Podsumowanie:
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile kosztowałoby Cię przyciągnięcie tylko jednego kwalifikowanego potencjalnego klienta? Możesz mieć wiele zapytań, ale nie wszystkie zapytania stają się klientami. W jaki sposób zapytanie można by zmienić na kwalifikowanego potencjalnego klienta? W tym artykule przeanalizowano wpływ prezentów na obliczenie liczby potencjalnych klientów

Słowa kluczowe:
Premie, korporacyjne, prezenty, premia, malezja

Treść artykułu:
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile kosztowałoby Cię przyciągnięcie tylko jednego wykwalifikowanego potencjalnego klienta? Możesz mieć wiele zapytań, ale nie wszystkie zapytania stają się klientami. W jaki sposób zapytanie można by zmienić na kwalifikowanego potencjalnego klienta?

Zanim będziemy mogli obliczyć koszt, musimy wiedzieć, czym jest kwalifikowany potencjalny klient. Kwalifikowany lead będzie musiał spełniać cztery różne kryteria.

a) Osoba musi potrzebować Twojego produktu lub usługi. Musi istnieć zastosowanie tego przedmiotu.

b) Osoba musi być w stanie zapłacić za przedmiot.

c) Osoba jest decydentem. Lub przynajmniej może wywrzeć silny wpływ na dokonanie zakupu.

d) Osoba wie, kiedy dokonać zakupu

Każdy, kto spełnia wymagania któregokolwiek z tych obszarów, może być potencjalnym klientem. Pogoń za tym klientem nazywa się rozwojem leadów. Ile więc musisz wydać, aby wygenerować kwalifikowanego potencjalnego klienta spośród osób, do których kierujesz reklamy? Niektóre przykłady poniesionych wydatków mogą mieć formę reklam, robocizny, opłat pocztowych lub rachunków telefonicznych. Niezależnie od używanej metody interakcji z klientem, wszystkie one kosztują. Jeśli przed zakwalifikowaniem potencjalnego klienta wymagane jest spotkanie, potraktuj to również jako koszt. Mogą to być koszty transportu, opłaty parkingowe, broszury i karty telefoniczne.

Nie wszystkie zapytania można zakwalifikować. Po prostu nie można dotrzeć do ludzi, którzy zadają takie pytania. Mogą być na wakacjach i cię ignorować, być zbyt zajęci, niepoważnie lub po prostu nie spełniać czterech kryteriów wymienionych wcześniej. Załóżmy, że około 15% wszystkich zapytań nie może zostać zakwalifikowanych. To pozostawia około 75% osób, do których możesz dotrzeć. Z tych 75% osób, z którymi się kontaktujesz, załóżmy, że średni wskaźnik kwalifikacji wyniósłby około 20%. Możemy więc śmiało powiedzieć, że 20% osób, z którymi się kontaktujesz, stanie się kwalifikowanymi potencjalnymi klientami.

Przykład obliczenia kosztu kwalifikowanych potencjalnych klientów

Liczba zapytań: 100
Liczba kwalifikująca się: 75
Koszt kwalifikowania na zapytanie: 20 USD
Liczba potencjalnych klientów, którzy okazali się kwalifikowanymi potencjalnymi klientami (20%): 15
Całkowity koszt kwalifikacji (20 USD x 75): 1500 USD
Koszt kampanii w wysokości 10000 USD + koszt kwalifikujący = 11500 USD
Całkowity koszt 11500 USD podzielony przez 15 kwalifikowanych potencjalnych klientów = 766,66 USD

Krótko mówiąc, musisz zainwestować 766,66 USD, aby przyciągnąć każdego klienta, który potrzebuje Twojego produktu lub usługi. Kwota ta różni się w zależności od branży, ale jest to mniej więcej bardzo znacząca kwota i w Twoim najlepszym interesie jest zwiększenie odsetka kwalifikujących się potencjalnych klientów.

Świetnym pomysłem na zwiększenie odsetka kwalifikujących się potencjalnych klientów jest wręczenie prezentu osobom, które złożyły zapytanie. Upewnij się, że wybierasz prezent, który pozwoli innym Cię zapamiętać i będzie na nim wydrukowany Twój kontakt. Prezenty nie muszą być drogie, o ile mogą zwiększyć szanse na wykwalifikowanych potencjalnych klientów.

Zakładając, że przeznaczasz 2,00 USD na potencjalną sprzedaż i zdecyduj się dać długopisy promocyjne z Twoim logo i nadrukowanym kontaktem. Obliczenie kosztu kwalifikowanych leadów będzie teraz wyglądać następująco:

Liczba zapytań: 100
Liczba kwalifikujących się: 75
Koszt kwalifikowania, na zapytanie: 20 $ + 2 $ (koszt pisaka) = 22 USD
Liczba potencjalnych klientów, którzy okazali się kwalifikowanymi potencjalnymi klientami (24%): 18 (Załóżmy, że prezenty zwiększają Twoje szanse o 4%)
Całkowity koszt kwalifikacji (22 USD x 75): 1650 USD
Koszt kampanii w wysokości 10000 USD + koszt kwalifikujący = 11 650 USD
Całkowity koszt 11 650 USD podzielony przez 18 kwalifikowanych potencjalnych klientów = 647,20 USD

Poczekaj chwilę. Koszt 15 zakwalifikowanych potencjalnych klientów bez prezentów wyniósł 766,66 USD. Koszt 18 zakwalifikowanych leadów z prezentami wynosi teraz 647,20 USD. To 119,46 USD oszczędności z dodatkowymi 3 bardziej kwalifikowanymi leadami!

Rozważmy teraz inny kąt obliczania kosztu pogoni za tropem. Załóżmy, że musimy zakwalifikować potencjalnego klienta, składając klientowi wizytę. Będzie to wiązało się z kosztami transportu, robocizny i parkingu. Rozsądnie jest założyć, że podróż będzie kosztować 50 USD. Dodaj koszt kampanii, która obejmuje broszury, materiały marketingowe, próbki oraz koszt wizytówki. Załóżmy, że te materiały kosztują kolejne 30 dolarów. W sumie koszt zakwalifikowania tego leadu to 80 dolarów.

Jeśli klient nie jest pewien, czy potrzebuje tego produktu lub usługi, ta podróż może zostać całkowicie zmarnowana. Gdy odejdziesz od klienta, Twoje materiały marketingowe mogą wylądować w koszu. Twoja karta telefoniczna może zostać zakopana pod stosami wizytówek. Ale sytuację można uratować, jeśli zostawisz prezent. Zwłaszcza jeśli jest dobrze dobrany i s

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *