Nowa rewolucja marketingowa

Tytuł:
Nowa rewolucja marketingowa

Liczba słów:
421

Podsumowanie:
Przejdźmy na krótki spacer po świecie marketingu, aby zobaczyć, co to było stało się i czym jest teraz…

Era 1 – gazety, magazyny, audycje radiowe, direct mail, telemarketing, cold calling, telewizja, infomercials…

Era 2 – strony internetowe, banery reklamowe, wzajemne linki, publikowanie e-zinów, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, płatność za kliknięcie, e-mail z opcją zgody, blogi …

Wejdź do Ery 3 – marketing za pomocą podcastów?

Podobnie jak w przypadku e-maila z możliwością wyrażenia zgody, podcasting wymaga pełnego przygotowania …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Przejdźmy się szybko po świecie marketingu, aby zobaczyć, czym był, czym się stał i czym jest teraz…

Era 1 – gazety, magazyny, audycje radiowe, direct mail, telemarketing, cold call , telewizja, infomercials…

Era 2 – strony internetowe, banery reklamowe, wzajemne linki, publikowanie e-zinów, optymalizacja wyszukiwarek, pay-per-click, opt-in email, blogi …

Enter Era 3 – marketing poprzez podcasty?

Podobnie jak w przypadku e-maila opt-in, podcasting w pełni wykorzystuje technologię w docieraniu do wstępnie zakwalifikowanej, samodzielnie wybranej publiczności, która pragnie informacji i doświadczenia dostarczanego przez podcastera. Podcasting daje strategii pozycjonowania siebie jako eksperta zupełnie nowy plac zabaw.

Podcasting to najlepsze narzędzie do docierania do w pełni wykwalifikowanej grupy docelowej. Podcast to transmisja dźwiękowa publikowana w Internecie. Transmisja jest dostarczana do abonentów za pośrednictwem kanału, zwykle w formacie pliku MP3.

Od lat firmy konsultingowe i usługowe zdają sobie sprawę, że droga do serca klienta wiedzie przez wymianę informacji. Czy to poprzez targi, konferencje, seminaria, biuletyny, czy bezpłatne artykuły, dostarczające przydatnych informacji na temat, którym interesują się potencjalni klienci – haczyk, żyłka i ciężarek.

Gdy potencjalny klient po raz pierwszy subskrybuje podcast, prawdopodobnie nie jest gotowy na zakup produktów lub usług od firmy podcasta. Jest szansa, że po prostu zmoczyli stopy, szukając informacji. Dzięki przydatnym informacjom dostarczanym za pośrednictwem podcastu dzień po dniu, co tydzień lub co miesiąc odbiorca zda sobie sprawę z wartości zaprezentowanej wiedzy. Tak więc, gdy są gotowi zostać kupującymi, a nie przeglądarkami, podcaster ma przewagę.

Jako medium reklamowe podcasty mogą być używane tak jak biuletyn lub informacja prasowa. Na przykład firma doradztwa podatkowego może co miesiąc publikować biuletyn zawierający aktualne informacje o przepisach podatkowych, informacje o ulicach podatkowych, wskazówki dotyczące ulg podatkowych oraz powiadomienia o dostępnych usługach. Biuletyny najprawdopodobniej będą zawierać dane kontaktowe i zachęcą czytelników do skorzystania z usług firmy doradztwa podatkowego.

Podcast może być używany w ten sam sposób. Jedyna różnica polega na tym, że wiadomości i informacje są dostarczane za pośrednictwem transmisji audio, a nie biuletynu elektronicznego lub drukowanego.

Podcasting ma wiele zalet. W porównaniu z innymi rodzajami reklamy jest stosunkowo niedrogi. Podcasty są dostarczane do grupy docelowej, pozostawiają trwałe wrażenie na subskrybentach i sprawiają, że dostawca jest ekspertem w tej dziedzinie. Regularnie publikowane podcasty utrzymują w pamięci odbiorców świeże imię i nazwisko oraz dane kontaktowe dostawcy, dzięki czemu można uzyskać olbrzymią liczbę transakcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *