Notki … Pomyśl zwięźle

Tytuł:
Blurbs … Think Pithy

Word Count:
222

Podsumowanie:
Pisanie notatek może być skutecznym sposobem na wypełnienie pustych miejsc w biuletynie i wyróżnić kluczowe informacje w Internecie.

Słowa kluczowe:
notki, pisz, edytuj, publikuj, marketing, reklama, biuletyny, treści internetowe, marketing wirusowy, internet

Treść artykułu:
Czasami „notka” może znacznie przyczynić się do wzbudzenia zainteresowania biuletynem lub witryną internetową niż artykuł o średniej długości. Ogólnie rzecz biorąc, notka jest definiowana jako zwięzły akapit, który podaje wystarczająco dużo szczegółów, aby wygenerować odpowiedź „Chcę dowiedzieć się więcej” od czytelnika. Z reguły większość notatek ma długość jednego akapitu i zawiera nie więcej niż 100 słów. Alternatywnie, skuteczne mogą być również dwa lub trzy mniejsze akapity, w zależności od dostępnego pomieszczenia.

Notatka może być szczególnie przydatna, gdy chcesz zwrócić uwagę na jakiś temat, bez odkładania całej strony internetowej na artykuł. Łącze na końcu akapitu, takie jak: Więcej… może wygenerować potrzebne kliknięcie do reszty artykułu lub bezpośrednio do produktu, który sprzedajesz.

Blurbs są szczególnie dobrymi urządzeniami, gdy umieszcza się je na zewnątrz biuletynu, zwłaszcza na takim, który został potrójnie złożony i został wysłany pocztą. Jedna część dwóch odsłoniętych zakładek biuletynu zawiera adres, podczas gdy drugi odsłonięty obszar jest zwykle pusty. Skorzystaj z tej pustej sekcji, aby stworzyć swoją prezentację w formie notki, która zmusi czytelnika do otwarcia biuletynu i kontynuowania go, zamiast wyrzucania go do kosza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *