Niskie koszty reklamy i oszustwa w Internecie

Tytuł:
Tanie reklamy i oszustwa w Internecie

Liczba słów:
413

Podsumowanie:
„Firma bez znaku to oznaka braku biznesu” . Jest to baner reklamowy lub cytat, który można zobaczyć na dużych billboardach wzdłuż dróg oraz po bokach lub na szczycie pustych budynków. Telewizja i radio powiedziałyby: „Ten program nie byłby wyświetlany ani nie byłby słyszany bez reklamy”. To prawda, ponieważ większość z nas ogląda darmowy kanał telewizyjny, a programy są produkowane z opłat za reklamy.

Właściciele firm rozumieją, jak ważna jest reklama …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
„Firma bez znak jest oznaką braku interesu ”. Jest to baner reklamowy lub cytat, który można zobaczyć na dużych billboardach wzdłuż dróg oraz po bokach lub na szczycie pustych budynków. Telewizja i radio powiedziałyby: „Ten program nie byłby wyświetlany ani nie byłby słyszany bez reklamy”. To prawda, ponieważ większość z nas ogląda darmowy kanał telewizyjny, a programy są produkowane z opłat za reklamy.

Właściciele firm rozumieją, jak ważna jest reklama. W ten sposób powiedzą każdemu, że sprzedają produkty i oferują usługi. Nie mieliby sprzedaży, która z kolei przyniosłaby im zysk, gdyby ludzie nie zauważyli i nie kupili ich produktów i nie skorzystali z ich usług.

Jednak nie jest zadowolony, że są ludzie, którzy próbowaliby ukraść pieniądze reklamodawcom i właścicielom firm, oferując tanie pakiety reklamowe i nie dostarczając uzgodnionych usług. Właściciele firm i reklamodawcy powinni zostać o tym poinformowani, ponieważ staliby się ofiarami oszustwa.

Oszustwo polega na tym, że reklamodawca zapłacił za tego rodzaju usługi, ale żadna z nich lub niektóre z nich nie są nawet wykonywane. Główną kwestią do rozważenia jest to, z kim reklamodawca dokonuje transakcji. Aby uniknąć oszukania, należy sprawdzić, czy poniższe informacje pomogą.

– ostatnie udane projekty, o czym świadczą komentarze klientów
– dobra reputacja, którą potwierdzą jego referencje (osoby, z którymi miał w przeszłości transakcje i które również cieszą się dobrą reputacją)

Kampania reklamowa typu pay-per-click to taka, w której reklamodawca płaci określoną kwotę ustaloną przez programistów wyszukiwarki za każdym razem, gdy użytkownik kliknie ten baner. To był dobry pomysł, zanim hakerzy opracowali pewien program, który automatycznie klikał ten baner, co zwiększało kwotę do zapłaty przez reklamodawcę. Następnym schematem płatności był „pay per action”, który jest trudniejszy do zhakowania, ponieważ reklamodawca płaciłby programistom wyszukiwarek tylko uzgodnioną kwotę za każdym razem, gdy dokonywana byłaby sprzedaż tego klienta.

Jedno jest pewne, reklama w Internecie nie jest łatwa, ale jest fajna, zwłaszcza gdy w pełni rozumie się potęgę internetu. Nie jest to jednokierunkowy środek reklamy, jak telewizja czy radio, ale jest to interaktywna droga zarówno dla reklamodawcy, jak i dla potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *