Niezwykły szalenie zyskowny typ joint venture

Tytuł:
Niezwykły i szalenie zyskowny rodzaj joint venture

Liczba słów:
731

Podsumowanie:
Wspólne przedsięwzięcie nie kończy się na prośbie Guru o popieraj swoje rzeczy. Ale na tym skupia się większość ludzi w świecie marketingu internetowego.

Oto niezwykły i niesamowicie dochodowy rodzaj JV:

Współautor wraz z guru.

Tak, lepiej wiedz, jakie masz rzeczy. I nie – to nie dla ciebie, jeśli nie jesteś cholernie poważny. Ponieważ wymaga dużo pracy i przynosi dużo gotówki. Nie dla łatwych.

Ale dlaczego guru miałby chcieć to zrobić?
Ponieważ oszczędza im to czas …

Słowa kluczowe:
Marc Goldman, joint venture, jv, im jv, guru jv

Treść artykułu :
Joint-Venturing nie kończy się na poproszeniu Guru o poparcie twoich rzeczy. Ale na tym skupia się większość ludzi w świecie marketingu internetowego.

Oto niezwykły i niesamowicie dochodowy rodzaj JV:

Współautor wraz z guru.

Tak, lepiej wiedz, jakie masz rzeczy. I nie – to nie dla ciebie, jeśli nie jesteś cholernie poważny. Ponieważ wymaga dużo pracy i przynosi dużo gotówki. Nie dla łatwych.

Ale dlaczego guru miałby chcieć to zrobić?
Ponieważ oszczędza im to czas i daje im łatwe pieniądze!

Każdy guru ma co najmniej kilkanaście pomysłów na produkty, na które nie ma czasu. Jeśli oferujesz
wykonanie całej pracy i nadal dajesz im 60% lub więcej – nie ma mowy, żeby to przegapili!

Możesz również stworzyć produkt specjalnie dla odbiorców jednego guru. Ale to już inna historia.

Oto wskazówka: poproś guru o niedokończony produkt.

Wielu guru uruchamia produkt, ale z jakiegoś powodu jest on odsunięty na bok w połowie. Chcą, aby ten produkt ujrzał światło dzienne, ale nie mają na to czasu, a może po prostu ruszyli dalej.

Ale jeśli zaoferujesz ukończenie tego produktu, pokochają Cię za to!

Weź całą pracę na siebie. Od ukończenia produktu po napisanie kopii sprzedaży i automatycznej odpowiedzi. Oszczędź im bólu głowy, ich czasu, energii i pieniędzy – a chętnie będą współautorem z Tobą.

Co w tym jest dla Ciebie? (jakbyś chciał zapytać!)

Ponieważ tylko jeden produkt może zapewnić Ci sławę. Kiedy ludzie widzą, że jesteś współautorem ebooka z odnoszącym sukcesy guru – zyskujesz natychmiastową wiarygodność. I oczywiście pieniądze napływają szybciej, niż można policzyć – ponieważ guru ma oczywiście lojalnych zwolenników.

A wtedy ludzie będą się z Wami kontaktować w sprawie wspólnych przedsięwzięć! Wiarygodność, pieniądze, kontakty – to wszystko jest tego warte.

Istnieje wiele przykładów osób, które w ten sposób uruchomiły swoją witrynę internetową. Od Tellmana Knudsona po Patrica Chana i nie tylko. Oto 3 studia przypadków:

– Jim Edwards.

Nie mogę powiedzieć, czy rozpoczął swoją karierę online w ten sposób. Ale ten facet jest autorem przynajmniej pół tuzina książek z najlepszymi broniami w tej branży.

Pierwszym prawdziwym impulsem dla niego było „Jak napisać e-booka w 7 dni lub krócej”, którego był współautorem wraz z Joe Vitale.

Historia jest taka – Jim Edwards poprosił Joe Vitale o przekazanie mu dowolnego starego dokumentu o nim, który mógłby zamienić w ebook. Po ciągłej prośbie – Joe dał mu książkę, której był autorem dawno temu – o tym, jak napisać książkę w rekordowym czasie.

Jim nieco go zredagował, a następnie przekształcił w „Jak napisać e-booka w 7 dni lub krócej”. Od razu stał się bestsellerem i dał Jimowi pierwszą szansę na sławę.

Od tamtej pory – Jim jest współautorem z większą liczbą guru, niż mogę zliczyć. A dziś sam jest wielkim guru! Mądry, co?

– Larry Dotson

Jego historia jest taka prosta – trudno w to uwierzyć.

Larry napisał plik z hipnotycznymi słowami i frazami. Następnie napisał do Joe Vitale, że skoro „hipnotyczny” jest jego marką – Joe może to sprawdzić i jeśli chce – sam dodać kilka hipnotycznych zwrotów, a oni będą ich współautorem.

Joe zgodził się i tak, „plik hipnotycznego machnięcia” sprzedał się jak szalony. Dzisiaj Larry dostał 4-6 innych hipnotycznych ebooków, których współautorem był Joe.

Marketing Nitro, warta wiele milionów dolarów firma IM promuje 90% produktów Joe Vitale, w tym tych, których jest współautorem z Larrym.

Tak więc Larry jest promowany przez nitro-marketing i będzie otrzymywał od nich tantiemy przez następne dziesięciolecia.

W zeszłym roku – Joe powiedział, że nie widział, nie spotkał ani nawet nie słyszał głosu Larry’ego! Wątpię, czy w ogóle się spotkali – jednak historia i sukces są zdumiewające.

– Tellman Knudson.

Tellman jest ekspertem NLP. Nie wiem, jak zaczął się online, ale kilka jego pierwszych produktów to seria „Think like”.

Zrobił to Chip Traver, Shawn Casey, Joe Vitale i prawdopodobnie inni. Ten, który stał się sławny, to „Think like Joe Vitale”.

Kolejnym produktem, który zrobił, był „Nitro Mindset” z gośćmi od marketingu nitro. Potem zaczął „List Crusade”, gdzie co tydzień przeprowadzał wywiady (i nadal prowadzi) z guru.

To są różne rodzaje JV.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *