Niewłaściwy sposób robienia pocztówek

Tytuł:
Niewłaściwy sposób robienia pocztówek

Liczba słów:
446

Podsumowanie:
Pocztówki mogą być czymś więcej niż tylko notatką „Chciałbym, żebyś tu był” . Może być bardziej funkcjonalny i może pełnić wielką misję…

Słowa kluczowe:
drukowanie pocztówek

Treść artykułu:
Pocztówki mogą być czymś więcej niż tylko notatka „Chciałbym, żebyś tu był”. Może być bardziej funkcjonalny i może pełnić wielką misję…

Pocztówki mogą oznaczać wielkie rzeczy. Ale jak mamy to zrealizować, kiedy mieszkamy i wierzymy, że tradycyjny sposób robienia tego jest ostatnią realną ucieczką? A jeśli takie myślenie jest niewłaściwym sposobem robienia pocztówek?

W przeszłości pocztówki były używane jako łatwy i krótki sposób komunikowania się. Wcześniej był również uważany za jeden z niedrogich środków komunikacji. Niemniej jednak w miarę upływu czasu pocztówki rozwinęły głębszą misję, której inni jeszcze nie zrealizowali.

Powodem, dla którego pocztówki mogą nie być wielkim hitem, jest to, że przeoczamy ich cel. Służy głównie do informowania i wykorzystywania potencjału marketingowego. Nie robi się tego głównie po to, by zaimponować lub zabawiać. Chociaż można to uznać za drugorzędny cel. Dlaczego godzimy się na jednorazową korzyść, skoro mamy możliwość podwojenia tego wpływu?

W jaki sposób źle robią pocztówki?

1. Praca nad banałem. Najwyższy czas popracować nad nowymi strategiami. Nie trzymaj się odrażających i niesmacznych tabu w druku pocztówek. Trzeba je pogrzebać jak topór. Spróbuj eksperymentować, odkrywać i pracować nad nowymi pomysłami. To z pewnością zapewni przewagę Twojemu narzędziu marketingowemu.

Przykładami tych nowych pomysłów jest uczynienie pocztówek środkiem do rozpowszechniania wiadomości biznesowych oraz nakłonienie docelowego rynku do przemyślenia poprzez wydrukowanie tajemniczego wizerunku firmy. Nigdy nie ograniczaj się fikcyjnymi ograniczeniami. Złam ten zwyczaj.

2. Zachowując konwencjonalny rozmiar, bez względu na wszystko. Myśl poza pudełkiem. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zmienić rozmiar pocztówki. Rozmiar musi pasować do projektu, tekstu i koloru. Jeśli wydają się zbyt niejasne i rozmyte, zwiększ rozmiar!

3. Zaniedbanie prośby o odpowiedź. Możesz być pewien, że Twoja komunikacja jest skuteczna, gdy jest rozumiana. Jednym ze sposobów ustalenia zrozumienia jest odpowiedź. Poproś o to. Niektórzy mogą nie zadawać sobie trudu, aby to zrobić, jeśli nie został o to poproszony, dlatego konieczna będzie Twoja inicjatywa.

4. Zaniedbanie nawiązania kontaktu. Komunikacja to proces dwukierunkowy. Zarówno odbiorca, jak i mówca lub nadawca informacji muszą być znani i dostępni. W ten sposób umieszczając po prostu nazwę firmy, adres lub numer kontaktowy na pocztówce, możesz uzyskać odpowiedzi od potencjalnych klientów.

5. Spojrzenie na potrzeby rynku docelowego. Skorzystaj z szansy na łaskotanie upodobań na rynku docelowym. Możesz dołączyć kupony rabatowe do swoich pocztówek. W ten sposób nie będzie używany do wymiany pozdrowień, ale także do celów komercyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *