Niewłaściwy czas na napisanie komunikatu prasowego

Tytuł:
Niewłaściwy czas na napisanie komunikatu prasowego

Liczba słów:
355

Podsumowanie:
Czy jest jakiś zły moment, aby spróbować uzyskać bezpłatną reklamę dla Twoja firma, produkt lub usługa?

O tak.

„Zły” czas to nie tylko złe dni tygodnia, jak poniedziałek rano, czy złe pory roku, jak Wigilia.

Nieprawidłowy czas, o którym mówię, jest bardziej wewnętrzny.

Powiedzmy, że prawie skończyłeś pracę z witryną internetową. To będzie w przyszłym tygodniu i jesteś prawie gotowy, aby zacząć przyjmować zamówienia. Czy to czas na wysłanie informacji prasowej? W końcu wszystko …

Słowa kluczowe:
informacje prasowe, marketing internetowy, promocja strony

Treść artykułu:
Czy jest jakiś zły moment próbować uzyskać bezpłatną reklamę swojej firmy, produktu lub usługi?

O tak.

„Zły” czas to nie tylko złe dni tygodnia, jak poniedziałek rano, czy złe pory roku, jak Wigilia.

Nieprawidłowy czas, o którym mówię, jest bardziej wewnętrzny.

Powiedzmy, że prawie skończyłeś pracę ze swoją witryną. To będzie w przyszłym tygodniu i jesteś prawie gotowy, aby zacząć przyjmować zamówienia. Czy to czas na wysłanie informacji prasowej? W końcu wszystko będzie gotowe, gdy pojawi się komunikat prasowy. I chcesz, aby komunikat prasowy został opublikowany jak najwcześniej, abyś mógł wykorzystać darmowy ruch.

Nie rób tego. Pod żadnym pozorem nie wysyłaj komunikatu prasowego, zanim wszystko będzie na miejscu i nie przetestujesz go co najmniej trzy razy.

Niedawno zamierzałem wysłać informację o jednej z moich witryn, ale postanowiłem zaczekać, aż wprowadzę niewielką zmianę w formularzu rejestracji raportu.

Ta „drobna” zmiana spowodowała chaos w całej mojej witrynie, a jej przywrócenie zajęło ponad pięć godzin. To była działająca witryna internetowa. Musiałem napisać notatkę o „technicznych problemach” i bez przerwy pracować nad rozwiązaniem problemu.

Na szczęście nie wysłałem komunikatu prasowego i był to niedzielny wieczór, a właściwie Nowy Rok, więc ruch był powolny i większość ludzi zrozumie, jeśli umieścisz notatkę mówiącą: 6:31. Wiem o problemie i wieczorem go naprawię. Witryna nadal działa, po prostu wygląda dziwnie ”.

Oznacza to, że rozumieją, JEŚLI nie opublikowałeś tylko komunikatu prasowego, w którym stwierdza się, że Twoja fajna nowa witryna jest gotowa.

Kilka dni nie będzie miało znaczenia pod względem długoterminowego ruchu. Duży, widoczny błąd w witrynie może mieć duże znaczenie, jeśli kierujesz do niej ruch za pomocą komunikatu prasowego.

Po prostu nie publikuj komunikatu prasowego, dopóki nie będziesz pewien, że jesteś gotowy. To jedyny właściwy moment na przesłanie informacji prasowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *