Niewiarygodne fakty, które można pokonać konkurencję, podnosząc ceny

Tytuł:
Niewiarygodne fakty: Możesz pokonać konkurencję, podnosząc ceny!

Liczba słów:
399

Podsumowanie:
Trudno jest osiągnąć cele biznesowe, jeśli nie masz odpowiednich materiałów i / lub informacji, które pomogłyby Twojej firmie dotrzeć sukces, do jakiego jest zdolny. Te spostrzeżenia pomogą Ci stworzyć biznes, o jakim zawsze marzyłeś.

Słowa kluczowe:
konkurs, specjalista

Treść artykułu:
Hej, zwrócił na to uwagę! Prawdopodobnie siedzisz tam z uniesioną brwią i myślisz… „Tak, dobrze!” Wszyscy wiedzą, że aby być konkurencyjnym, trzeba mieć najlepsze ceny w mieście … czy tak?

Pomyśl o tym… kiedy idziesz do mechanika dealera Forda, czy spodziewasz się, że zapłacisz więcej, niż gdybyś zabrał to do warsztatu na rogu? Oczywiście, że tak. Czemu? Ponieważ mechanicy są specjalistami w salonie. Specjalizują się w rodzaju sprzedawanych samochodów i znają się na rzeczy!

Kiedy zostajesz specjalistą, ludzie oczekują, że zapłacą więcej i poczują, że zyskują na wartości. Ufają, że specjalista zrozumie ich potrzeby. A teraz najważniejsze pytanie … Jak zostać specjalistą? Oto 3 proste kroki, aby zostać ekspertem w swojej dziedzinie.

1. Podziel swój rynek.
Przyjrzyj się dobrze swojemu rynkowi. Ile kieszeni w populacji klientów możesz znaleźć? Będziesz zaskoczony liczbą nisz, na które możesz kierować reklamy. Znajdziesz grupy etniczne, różne grupy wiekowe, zróżnicowane dochody, osoby samotne, małżeństwa, rodziny, dziadków … lista może być długa. Gdy już znajdziesz kieszenie, zdecyduj, do której grupy lub grup chcesz kierować reklamy.

2. Dowiedz się
Gdy już odkryjesz kieszenie w populacji klientów, poświęć trochę czasu, aby dowiedzieć się, jakie są ich specjalne potrzeby i pragnienia. Kop głęboko i naprawdę je poznaj. Naucz się mówić ich językiem, że tak powiem.

Najlepszym miejscem do zrozumienia ich jest po prostu pytanie, dlaczego kupują Twoje produkty. Co im się w nim najbardziej podoba? Dlaczego wybierają miejsce Twojej działalności? Otrzymasz proste odpowiedzi bezpośrednio u źródła, a także uzyskasz niesamowity wgląd.

3. Popraw swoją kampanię reklamową
Po uzyskaniu prawa do przemawiania do nich na ich poziomie, przeprojektuj swoją kampanię reklamową, aby dotrzeć do nich. Zmiany nie muszą być drastyczne, ale upewnij się, że używasz języka grupy, do której dążysz. Daj im znać, że rozumiesz i chcesz spełnić ich specjalne potrzeby.

Spójrzmy prawdzie w oczy … zawsze będą konkurenci i rywalizacja. Po prostu nie da się tego obejść, ale naprawdę nie musisz obniżać cen, aby z nimi konkurować. Nie wtedy, gdy jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, a klienci ufają, że znasz odpowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *