Nieagresywne techniki marketingowe

Tytuł:
Nieagresywne techniki marketingowe

Liczba słów:
536

Podsumowanie:
Czy wzdragasz się na myśl o wypromowaniu swojej firmy? Czy masz ochotę „sprzedać siebie” lub egoizm? Wiele osób nie czuje się dobrze z marketingowym wymiarem prowadzenia biznesu.

Prowadzi to do wewnętrznej frustracji wielu i wewnętrznych konfliktów. Niezależnie od tego, czy jest to spowodowane pasją do swoich prawdziwych zainteresowań, niechęcią do nawiązywania kontaktów, czy innym korzeniem, może istnieć sposób na obejście rażącej autopromocji.

Gdy ktoś otrzyma coś wartościowego za darmo, zaufaj …

Słowa kluczowe:
marketing z gratisy, marketing broszurowy, marketing bezpłatnych próbek

Treść artykułu:
Czy wzdragasz się na myśl o wypromowaniu swojej firmy? Czy masz ochotę „sprzedać siebie” lub egoizm? Wiele osób nie czuje się dobrze z marketingowym wymiarem prowadzenia biznesu.

Prowadzi to do wewnętrznej frustracji wielu i wewnętrznych konfliktów. Niezależnie od tego, czy jest to spowodowane pasją do swoich prawdziwych zainteresowań, niechęcią do nawiązywania kontaktów, czy innym korzeniem, może istnieć sposób na obejście rażącej autopromocji.

Gdy ktoś otrzyma coś wartościowego za darmo, w naturalny sposób pojawia się zaufanie i dobre samopoczucie. Oddanie darmowego przedmiotu lub usługi to bardzo skuteczne strategie marketingowe. Pozwoli to nowej osobie zapoznać się z Twoim produktem i firmą, a także może być nieagresywnym sposobem ponownego skontaktowania się z byłymi klientami lub klientami. Czy ktoś przyszedł do Twojego biura lub firmy na kilka miesięcy, ale nie wrócił od roku? Wysłanie kuponu lub broszury do tej osoby może być sposobem na ponowne nawiązanie kontaktu. Ludzie są bardzo zajęci i być może myśleli o skontaktowaniu się z tobą, ale stało się coś, co zostało zakopane.

Oto kilka konkretnych przykładów i strategii, które okazały się skuteczne:

1) Wiele lokalnych gazet będzie publikować bezpłatnie listę bezpłatnych usług w sekcji ogłoszeń. Jeśli chcesz, aby ktoś usłyszał o swojej firmie lub firmie, zarezerwuj 2-godzinny blok w piątek i wyślij komunikat prasowy, na przykład: „Janet Jinet będzie dostępna za darmo 15-minutowe konsultacje telefoniczne w piątek, 13 marca od godz. 3-5 o godzinie xxx-yyyy ”. W tym dwugodzinnym przedziale czasu możesz dawać ludziom rady lub pomysły. Nie określaj siebie, mówiąc: „Nie jestem konsultantem”. Zastanów się, co wiesz i jakie informacje możesz przekazać osobie dzwoniącej.

2) Wyślij byłemu klientowi lub klientowi ofertę „dwa w cenie”, kupon rabatowy 20% lub jakiś rodzaj oferty specjalnej.

3) Jako pracownik socjalny i nauczyciel jogi, chciałem rozszerzyć jej praktykę i zajęcia. Napisałem 24-stronicową broszurę na temat redukcji stresu w życiu codziennym, zawierającą wskazówki z jogi, psychologii i medytacji. W lokalnym sklepie ze zdrową żywnością znalazłem miejsce przy ladzie pod tablicą ogłoszeń, gdzie ludzie mogli zostawić broszury i materiały. W wyniku pozostawienia stosu 50 broszur, w tym tygodniu 2 nowe osoby wzięły udział w moich zajęciach jogi, a ona otrzymała nową klientkę psychoterapii. Jako dodatkowy plus, klientka terapii przekazała broszurę swojej najlepszej przyjaciółce, która rozpoczęła sesje. Miesiąc później planista finansowy na moich zajęciach jogi kupił 500 broszur, aby w prezencie podarować swoim klientom w prezencie świątecznym naklejkę na okładce, której używała do promowania własnego biznesu.

4) Nawiąż kontakty z innymi osobami i dokonaj wymiany ulotek z kimś na niekonkurencyjnym polu. Na przykład kręgarz może zadzwonić do sklepu z materacami i każdy może mieć ulotki drugiej osoby w swoim miejscu prowadzenia działalności.

5) Lokalne biblioteki są otwarte na bezpłatne zajęcia i docierają do dużej populacji poprzez regularne komunikaty prasowe.

Wykorzystaj swoją energię do budowania swojej praktyki, zamiast próbować zmieniać i zostać „marketerem”. Najlepiej pracujemy, wykorzystując nasze naturalne energie, zamiast walczyć ze sobą, aby stać się kimś innym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *