Nie wiedziałem, że nie wiedziałem, co powiedzieć

Tytuł:
Nie wiedziałem, nie wiedziałem, co powiedzieć

Liczba słów:
649

Streszczenie:
To jest historia przesłana przez Mary Jane Medlock, gal, który zdobył od 11 do 7029 stałych klientów w ciągu ostatnich 36 miesięcy. Spośród nich osobiście sponsorowała 2362 na dzień dzisiejszy, 7.26.06. Właśnie zaczyna rekrutację.

Możesz jej posłuchać (odcinki 1, 2 i 18-19) i opowiedzieć, jak zdobyła pierwszych klientów i jak utrzymuje ich wszystkich razem teraz, gdy liczba ich wzrosła do ponad 6000. To dziwna rzecz, dla mnie historia …

‘W lipcu 2003 roku mój znajomy z krzyżówki zobaczył, że czekam …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, MLM, Marketing

Treść artykułu:
To jest historia przesłana przez Mary Jane Medlock, dziewczynę, która zdobyła od 11 do 7 029 stałych klientów w ciągu ostatnich 36 miesięcy. Spośród nich osobiście sponsorowała 2362 na dzień dzisiejszy, 7.26.06. Właśnie zaczyna rekrutację.

Możesz jej posłuchać (odcinki 1, 2 i 18-19) i opowiedzieć, jak zdobyła pierwszych klientów i jak utrzymuje ich wszystkich razem teraz, gdy liczba ich wzrosła do ponad 6000. To dziwna rzecz, historia dla mnie …

‘W lipcu 2003 roku mój znajomy z crossline’ów zobaczył, że walczę ze sprzedażą produktu, który kocham i z którym odniosłem duży sukces. Zasugerowała, żebym wziął udział w tym kursie telefonicznym, aby nauczyć się obsługi skryptu… Naprawdę nie chciałem nawet iść… Pomyślałem: „Jak ktoś zupełnie obcy może mi pomóc sprzedawać MOJE WŁASNE produkty”? Poszedłem do tej klasy, ale nie bez sapania, sapania, kopania i krzyczenia !!

Gdy zbliżał się dzień, nadal myślałem sobie… „Muszę być szalony, żeby tracić czas i energię na tym kursie”. Po prostu nie chciałem iść i szczerze mówiąc, też nie wiedziałem zbyt wiele o tym biznesie… tak naprawdę nie wiedziałem nawet, co oznacza MLM ani nawet czym był wówczas scenariusz .… To było całkowicie poza moim żywiołem… Byłem całkowicie przeciwny… To znaczy, dlaczego miałbym chcieć płacić za kurs sprzedaży produktu, który kocham?

Nie sądziłem, że potrzebuję doradztwa lub coachingu, ani żadnych zajęć, aby sprzedać produkt. Myślałem, że albo go sprzedasz, albo nie. Dlaczego miałbym chcieć uczęszczać na zajęcia, które uczą skryptów… Nigdy nie użyję scenariusza… Cóż… powiem ci, co się stało.

Czekałem przez telefon na rozpoczęcie rozmowy. Kobieta zaczęła mówić i przedstawiła się jako Kim Klaver…. Kiedy słuchałem jej przemówienia, mogłem od razu powiedzieć, że była fajną osobą i od razu poczułem się swobodnie, jednak nadal byłem bardzo sceptyczny. Poprosiła ochotników o rozpoczęcie rozmowy i nikt od razu nic nie powiedział, więc przypomniałem sobie, że pomyślałem „co do cholery, pójdę pierwszy… skończ z tym, a potem się rozłączę”.

Cóż, Kim zaczęła zadawać mi wiele pytań na temat mojej firmy, a ja jej odpowiadałem. Gdyby nie podobała jej się moja odpowiedź, rzuciłaby mi się prosto w twarz, że tak powiem, i skończylibyśmy debatą, ale efektem końcowym było faktyczne stworzenie mojego scenariusza w oparciu o moją osobowość i moje cechy. Byłem totalnie zdumiony, jak to wszystko się układało … skończyliśmy mój scenariusz w ciągu 15 minut i Kim przeszła do następnej osoby…

Gdy Kim uczyła następną osobę, otrzymałem e-mail od potencjalnego klient. Pomyślałem sobie: „Myślę, że dam szansę temu nowemu scenariuszowi”. Wytnąłem i wkleiłem ten nowy skrypt do e-maila i wysłałem go dokładnie tak, jak go napisaliśmy… Nie zmieniłem ani słowa.

W ciągu pięciu minut otrzymałem e-mail od tej osoby, w której powiedziała: „To brzmi jak ja. Nie tylko myślę, że ten program jest dla mnie, mój mąż też by go chciał… Jak mogę zamówić? ”

Wysłałem jej link do mojej strony internetowej, a ona zarejestrowała się i złożyła zamówienie … ku mojemu zdziwieniu zamówiła nie tylko dla siebie, ale także dla swojego męża.

Zamówienie było na 400 $ i zarobiłem 140 $. Opłacone za zajęcia w pierwszych 15 minutach.

ŁAŁ!! To było niesamowite!!

Od tamtej pory używam tego skryptu. Stałem się mną. Stałem się tym. Dziękuję dziękuję.’ – Mary Jane Medlock, 7.25.06

Mile widziane historie o cudach klientów lub horrorach. Napisz do mnie: Kim [at] bananamarketing [dot] com. (Użyj zwykłych symboli – ma to na celu oszukanie spamerów.)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *