Nie czytaj tego artykułu – Ośmielam się

Tytuł:
Nie czytaj tego artykułu – Ośmielam się!

Liczba słów:
428

Podsumowanie:
Widzisz? Zadziałało! Tytuł brzmiał: „Nie czytaj tego artykułu – ośmielam się!”, A i tak go czytasz. Zwycięstwo dla mnie i moje niesamowite zdolności parapsychiczne?

Ledwie.

Właściwie ten artykuł Maiden Voyage w The Don’t Chronicles ma tylko jeden cel: nauczyć cię mocy negatywnego myślenia! Nie, nie chodzi mi o to, że powinieneś rezygnować ze swojego pozytywnego nastawienia. Chodzi mi o to, że ludzie nie lubią, gdy im się mówi „NIE WOLNO!”

Pomyśl o tym. Dlaczego przeczytałeś ten artykuł? Bunt? Curiosi …

Słowa kluczowe:
fitness, ćwiczenia, zdrowie, zdrowie i kondycja, rodzaj ćwiczeń, sposoby ćwiczeń

Artykuł Treść:
Widzisz? Zadziałało! Tytuł brzmiał: „Nie czytaj tego artykułu – ośmielam się!”, A i tak go czytasz. Zwycięstwo dla mnie i moje niesamowite zdolności parapsychiczne?

Ledwie.

Właściwie ten artykuł Maiden Voyage w The Don’t Chronicles ma tylko jeden cel: nauczyć cię mocy negatywnego myślenia! Nie, nie chodzi mi o to, że powinieneś rezygnować ze swojego pozytywnego nastawienia. Chodzi mi o to, że ludzie nie lubią, gdy im się mówi „NIE WOLNO!”

Pomyśl o tym. Dlaczego przeczytałeś ten artykuł? Bunt? Ciekawość? Nie lubisz, gdy ktoś mówi, co masz robić – a czego NIE?

Są to te same emocje, których doświadczają ludzie, gdy powiesz im: „Nie kupuj mojego produktu”, „Nie korzystaj z moich usług”, „Nie odwiedzaj mojej witryny”.

Będą mówić rzeczy w stylu: „Nie obchodzi mnie, KIM ta osoba myśli, że jest! Kupię produkt, skorzystam z usługi lub odwiedzę witrynę internetową, jeśli zechcę; Nie obchodzi mnie, co mówią!

Pomyślą: „Zastanawiam się, co takiego specjalnego jest w tym produkcie, usłudze lub witrynie, że ta osoba jest gotowa zaryzykować utratę odbiorców, mówiąc im, aby nie uczestniczyli?”.

Nie musisz mieć „Next Big Thing” ani jakiegoś „Incredible New”, aby kogoś zainteresować. Zamiast tego po prostu zainteresuj ich!

Powiedz im, że nie chcą zaglądać do Twoich usług lub produktów. Nie muszą czytać Twojej pełnej informacji witryny internetowej. Nie chcą tracić czasu na uczenie się, jak Twój produkt lub usługa może im pomóc.

Czy wiesz, jakie będzie ich pierwsze pytanie, kiedy powiesz im te rzeczy? ‘Dlaczego nie??’

Teraz zauważyłeś ich zainteresowanie! Teraz chcą dowiedzieć się więcej. Chcą dowiedzieć się o tym ściśle tajnym produkcie, o którym nie powinni wiedzieć. Chcą zobaczyć tę witrynę, o której powiedziałeś im, aby nie zawracali sobie głowy odwiedzaniem. Chcą się dowiedzieć, dlaczego Twoje usługi są tak pożądane, że możesz sobie pozwolić na mówienie ludziom, aby z nich NIE korzystali!

Istoty ludzkie to ludzie, ludzie są ciekawi, a ludzie nie lubią, gdy im się mówi, co mają robić. To nie jest sprzedaż i marketing 101. Taka jest natura ludzka. Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty i usługi ludziom, musisz nauczyć się, jak myślą ludzie.

Lub nie. I tak mnie to nie obchodzi. Oczywiście wzbudziłem TWOJE zainteresowanie, inaczej nie czytałbyś tak daleko!

NIE sprawdzaj reszty The Don’t Chronicles! W końcu nikt nie mógłby mieć punktu widzenia lub wyjątkowego sposobu radzenia sobie z życiem, o którym jeszcze nie pomyślałeś, prawda?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *