Networking – nagrody za przeszkody wymówki

Tytuł:
Networking – wymówki, przeszkody, nagrody

Liczba słów:
874

Podsumowanie:
Jeśli prowadzisz biznes, Twoja misja obejmuje dotarcie do potencjalnych klientów, którzy masz potrzebę, którą możesz zaspokoić. Jeśli chcesz mieć otwarte drzwi do swojej firmy, nie możesz ukryć się pod skałą lub w jaskini i oczekiwać, że potencjalni klienci wytyczą ścieżkę do twojego tajemnego legowiska. Musisz skutecznie docierać do ludzi, aby ludzie wiedzieli, kim jesteś i jak możesz rozwiązać ich krytyczne problemy.

Jednym z najłatwiejszych i najbardziej bezpośrednich sposobów promowania firmy jest korzystanie z sieci osobistych. Ty c …

Słowa kluczowe:
poszukiwanie potencjalnych klientów, marketing, tworzenie sieci, twórcy biznesu, przemówienie kluczowe, tworzenie sieci online

Treść artykułu:
Jeśli prowadzisz działalność, Twoja misja obejmuje docieranie do potencjalnych klientów, którzy mają potrzebę, którą możesz zaspokoić. Jeśli chcesz mieć otwarte drzwi do swojej firmy, nie możesz ukryć się pod skałą lub w jaskini i oczekiwać, że potencjalni klienci wytyczą ścieżkę do twojego tajemnego legowiska. Musisz skutecznie docierać do ludzi, aby ludzie wiedzieli, kim jesteś i jak możesz rozwiązać ich krytyczne problemy.

Jednym z najłatwiejszych i najbardziej bezpośrednich sposobów promowania firmy jest korzystanie z sieci osobistych. Możesz zatrudnić osobę zajmującą się rozwojem biznesu, która zrobi to za Ciebie. Ale jeśli to Twoja firma (bez względu na to, czy masz 0 pracowników, czy 110 pracowników), nadal musisz wyjść i przyjrzeć się rynkowi, nawiązać kontakty i stworzyć możliwości.

Nie każdy jest zdecydowanym zwolennikiem tworzenia sieci. Wymaga trochę wysiłku, zaangażowania i czasu. Rozmawiam z wieloma ludźmi, którzy mają mnóstwo wymówek, dlaczego nie mogą nawiązywać kontaktów. Zgadzam się, że istnieje wiele wymówek i przeszkód, które powstrzymują nas wszystkich od tworzenia sieci na żywo. Sprawdź, czy rozpoznajesz choćby kilka z nich:

Zajmuje to trochę czasu z dala od pracy

To zabiera czas mojej rodzinie

To kosztuje za dużo

To za daleko – niewygodny, zły kierunek, nie wiem jak się tam dostać

Utknąłem w korku w godzinach szczytu, żeby się tam dostać

Nie ma parkingu / Parking kosztuje za dużo uczestniczyć w

Nie lubię jedzenia / Nie ma jedzenia

Nie piję / Nie gram w golfa / Nie ma piwa / wina

Nie nie wiem, czy ktoś się wybiera

Nie jestem członkiem

Nie wiem, co powiedzieć

Byłem raz, to nie zadziałało

Przyznaję, że od czasu do czasu niektóre z nich wślizgują się też do mojej samo-rozmowy.

Z drugiej strony, za zainwestowanie czasu i wysiłku w tworzenie sieci są wspaniałe nagrody. Sprawdź, czy któraś z tych korzyści brzmi zachęcająco:

To zabawne i przyjazne – ludzie są tam, aby poznawać nowych ludzi, odkrywać znajomości i organizować kolejne spotkania.

Szybko spotykasz wielu ludzi – tak często czy to nie czas sprawia, że wszystko się zgadza?

Spotykasz ludzi, którzy w jakiś sposób są wstępnie zakwalifikowani do Twojego produktu lub usługi, będąc członkami grupy lub uczestnicząc w tym konkretnym spotkaniu.

Osoby, które biorą udział w wydarzeniach networkingowych, mają plan i powiedzą Ci, dlaczego tam są – otwartość i bezpośredniość są tak wydajne.

Coś do czegoś prowadzi – czy szukasz klientów, sprzedawców, profesjonalnych usług, nowej pracy czy kontaktów w konkretnej firmie; jeśli go tam umieścisz, z pewnością otrzymasz kilka trafień (teoria 6 stopni separacji). Jeśli zachowasz swój produkt / usługę w tajemnicy, nikt nie może wiedzieć, jak świetni jesteś Ty / Twoja firma.

Poćwicz / udoskonal swoją mowę w windzie – oto wydarzenie, w którym będziesz mógł ćwiczyć przed grupą co najmniej raz i co najmniej kilka razy 1 na 1 w sali. Możesz to zrobić w czasie, jaki zajęłoby przedstawienie się nowemu potencjalnemu klientowi z zimnej rozmowy.

Profesjonalne przyjaźnie – regularnie uczestnicząc w wydarzeniach networkingowych, będziesz budować dobre relacje z ludźmi, którzy Cię poznają, szanują i ufają.

Wyciągnij nos z codziennych interesów i uzyskaj puls na rynku – klienci nie przyjdą do Ciebie, jeśli nie będą wiedzieć, że możesz uśmierzyć ich ból. Networking daje Ci szansę oceny rynku i ustalenia, dokąd zmierzają trendy.

Najważniejszy czas na nawiązywanie kontaktów to czas, kiedy nie potrzebujesz klientów ani pracy. Potrzeba dobrych sześciu miesięcy aktywnego i konsekwentnego nawiązywania kontaktów, aby dostrzec wpływ, który pojawia się w konsekwencji.

Oto najnowsza forma tworzenia sieci, która rozwija się na całym świecie – sieciowanie online. Jeśli nie podłączyłeś się do żadnej z grup online, tracisz. Wiele z nich ma bezpłatną opcję. Oto kilka mocnych stron, do których należę:

www.linkedin. com

www.ecademy .com

www.meetup. pl

Jeśli chcesz dołączyć do mojej sieci w którejkolwiek z nich, wyślij mi e-mail, a wyślę Ci link z zaproszeniem. Kluczem do skuteczności w sieci jest pozostawanie w kontakcie – przynajmniej co 6-8 tygodni.

Te internetowe grupy sieciowe reagują szybciej na wiele sposobów niż wiele forów i list e-mailowych. W przypadku wielu z nich, jeśli odpowiadasz lub angażujesz się w kontakt z ludźmi, zwiększasz poczucie własnej wartości w oczach grupy.

Jest różnica. W Internecie zarzucasz szeroką sieć, mniej selektywnie. W sieci na żywo możesz bardzo selektywnie wybierać grupę, do której uczęszczasz iz kim rozmawiasz w tej grupie.

Oto dwie książki o nawiązywaniu kontaktów z naciskiem na networking online:

Endless Referrals – autor: Bob Burg

Dig Your Well Before You’re Thirsty – Harvey McKay

Praca w sieci może stać się uzależniająca, kiedy już pozbędziesz się wymówek. Pamiętaj, to tylko jeden krok w całym procesie. Nadal musisz prowadzić ludzi przez swój lejek marketingowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *