Nazwy firm mają znaczenie Norm Brodsky

Tytuł:
Nazwy firm mają znaczenie, Norm Brodsky

Liczba słów:
503

Podsumowanie:
W magazynie Inc. z listopada 2005 roku Norm Brodsky napisał: „Nazwa Twojej firmy odgrywa niewielką rolę w określaniu Twojego sukcesu, jeśli w ogóle w ogóle”.

Całkowicie zgadzam się, że firma o złej lub przeciętnej nazwie może odnieść sukces. Jednak oto 10 powodów, dla których wymyślenie zgrabnej, interesującej i zapadającej w pamięć nazwy jest warte czasu i energii właściciela firmy lub organizacji.

1. Kiedy dzwonisz lub rozmawiasz z nieznajomymi i wymieniasz nazwę swojej firmy oraz nazwę w …

Słowa kluczowe:
nazewnictwo, nazwy firm, sukces, inc. magazyn, start-upy, przedsiębiorczość, marketing, sprzedaż, klienci

Treść artykułu:
W wydaniu magazynu Inc. z listopada 2005 roku Norm Brodsky napisał: „Nazwa Twojej firmy nie odgrywa żadnej roli. rolę w określeniu Twojego sukcesu ”.

Całkowicie zgadzam się, że firma o złej lub przeciętnej nazwie może odnieść sukces. Jednak oto 10 powodów, dla których wymyślenie zgrabnej, interesującej i zapadającej w pamięć nazwy jest warte czasu i energii właściciela firmy lub organizacji.

1. Kiedy dzwonisz lub rozmawiasz z nieznajomymi i wymieniasz nazwę swojej firmy, a nazwa sama w sobie wywołuje zachwyt, może to pozytywnie wpłynąć na relacje biznesowe.

2. Wyróżniająca się nazwa może przyciągnąć pożądanych klientów i odstraszyć tych, których nie chcesz. Na przykład, jeśli nie możesz znieść radzenia sobie z tymi, którzy nie mają poczucia humoru, punkowe imię odstrasza takich ludzi. Au contraire, jeśli chcesz, aby ludzie wiedzieli, że jesteś poważny i ciężki, sprytnie wybrana tradycyjna nazwa może odpowiednio zaimponować ludziom.

3. Fajne nazwy firm mogą same w sobie generować relacje w mediach, albo dlatego, że w nazwie jest coś wartego opublikowania, albo dlatego, że wielu dziennikarzy jest bardziej skłonnych do wyróżniania firm o zabawnych nazwach niż nudnych. Przykład: Rent-a-Wreck.

4. Wyróżniająca się nazwa zwiększa liczbę powtarzających się transakcji, ponieważ pomaga poprzednim klientom zapamiętać ją, przeglądając listę możliwości w Yellow Pages lub gdzie indziej. Na przykład mąż domowy wyskoczyłby z listy konkurentów, takich jak A-1 Handyman, Acme Home Repair itp.

5. Mądrze wybrana nazwa jest łatwa do przeliterowania i prowadzi do jednego i tylko jednego możliwego adresu URL. Dzięki temu więcej osób, które słyszały o firmie, może ją znaleźć w Internecie.

6. Dobrze dobrana nazwa może uosabiać najważniejszą korzyść, jaką oferujesz klientom, i umożliwić przekazanie atrakcyjnego przekazu marketingowego na mniejszej powierzchni.

7. Pośpiesznie wybrana nazwa może prowadzić do kłopotów prawnych lub złego PR, zarówno dodając niepotrzebne wydatki, jak i niepotrzebnie zrażając klientów. Zapytaj mojego przyjaciela Andy’ego, który musiał zmienić nazwę firmy nie raz, ale dwa razy w ciągu trzech miesięcy, ponieważ nie odrobił pracy domowej z nazwiska. I po prostu zapytaj firmę obuwniczą w Wielkiej Brytanii, która nazwała niektóre nowe trampki „Cyklonem”, tak nazywa się gaz, którym naziści zabili miliony podczas drugiej wojny światowej.

8. Jeśli klienci chcą Cię znaleźć w książce telefonicznej, nazwa znajdująca się blisko początku alfabetu ułatwia im i może sprawić, że posiadanie ogromnej, drogiej reklamy graficznej będzie mniej istotne.

9. Nudna nazwa nie zawiera iskier, by zacząć od przekonujących opisów produktów lub usług Twojej firmy, a kreatywna nazwa ułatwia oderwanie się od niej inspirującym tekstem marketingowym.

10. Nazwa wpływa na to, jak myślą o niej ludzie pracujący dla firmy. Nazwa firmy, którą uwielbiają mówić i na którą klienci reagują pozytywnie, tworzy przyjemniejsze środowisko pracy niż nazwa, która jest zagmatwana, trudna do wymówienia lub ma negatywne konotacje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *