Najpewniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży

Tytuł:
Najpewniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży

Liczba słów:
288

Podsumowanie:
Jeśli masz małą firmę i chcesz zwiększyć sprzedaż i uświadomić opinię publiczną o swojej firmie, jak zamierzasz to robić? Jest jeden pewny sposób na zwiększenie sprzedaży i budowanie świadomości. Może nie jest sexy, ale DZIAŁA!

Słowa kluczowe:
marketing, plan marketingowy, jak wprowadzać na rynek, zwiększać sprzedaż

Treść artykułu:
Jeśli masz małą firmę i szukasz aby zwiększyć sprzedaż i uświadomić społeczeństwu swoją firmę, jak zamierzasz to robić? Jest jeden pewny sposób na zwiększenie sprzedaży i budowanie świadomości. Może nie jest sexy, ale DZIAŁA!

Najlepszym sposobem „rozpoczęcia” marketingu każdej firmy jest opracowanie planu marketingowego. Zanim zdecydujesz, że nie masz czasu ani wiedzy, aby stworzyć plan, zachęcam Cię do zrozumienia, dlaczego jest on tak ważny.

Stworzenie planu zmusi Cię do określenia, kogo chcesz poinformować o swojej firmie – tak naprawdę nie jest to tylko „opinia publiczna”.

Musisz określić, kto może najbardziej skorzystać na tym, co sprzedajesz. Jeśli jest to sklep detaliczny, jak daleko możesz oczekiwać, że ludzie będą podróżować, aby robić z tobą interesy? Będzie to częściowo zależeć od tego, jakie inne sklepy mogą zaspokoić ich te same potrzeby. Musisz także określić, kim są ci konkurenci.

Stworzenie planu marketingowego zapewni, że zrozumiesz te podstawowe fakty PRZED rozpoczęciem jakichkolwiek działań marketingowych. Dlaczego to jest ważne? Ponieważ tylko w ten sposób możesz zapewnić skuteczność marketingu.

Nikt nie chce marnować cennych pieniędzy marketingowych. Ale właśnie to robi wiele firm, gdy nie mają czasu na ustalenie, do kogo powinny się skierować i co powinny powiedzieć.

Bez tego robisz po prostu „przypadkowy” marketing i masz nadzieję, że ktoś odpowie. Dlaczego nie ma marketingu „laserowego” zaprojektowanego tak, aby docierał dokładnie do tych osób, które z największym prawdopodobieństwem odpowiedzą, i z przekazem bezpośrednio odpowiadającym ich potrzebom?

(C) 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *