Najlepszy czas na marketing …

Tytuł:
Najlepszy czas na marketing …

Liczba słów:
594

Podsumowanie:
Najlepszy czas na marketing jest wtedy, gdy nie kupują.

Bądź realistą. Jeśli nie sprzedajesz najgorętszych nowości w modzie lub gadżetów na prezenty świąteczne, trudno jest skłonić kogoś do myślenia o zakupie Twojego produktu lub usługi od Święta Dziękczynienia do Bożego Narodzenia i Nowego Roku. To sześć tygodni krótkiego okresu sprzedaży dla wielu specjalistów ds. Sprzedaży. Kiedy próbujesz osiągnąć wyniki kwartalne i na koniec roku, ten szczupły odcinek może być trudny do przełknięcia.

Żaden lider nie lubi widzieć …

Słowa kluczowe:
marketing na koniec roku, marketing w grudniu, planowanie marketingowe, strategie marketingowe, marketing produktu

Treść artykułu:
Najlepszy czas na marketing jest wtedy, gdy nie kupują.

Bądź realistą. Jeśli nie sprzedajesz najgorętszych nowości w modzie lub gadżetów na prezenty świąteczne, trudno jest skłonić kogoś do myślenia o zakupie Twojego produktu lub usługi od Święta Dziękczynienia do Bożego Narodzenia i Nowego Roku. To sześć tygodni krótkiego okresu sprzedaży dla wielu specjalistów ds. Sprzedaży. Kiedy próbujesz osiągnąć wyniki kwartalne i na koniec roku, ten szczupły odcinek może być trudny do przełknięcia.

Żaden przywódca nie lubi, gdy jego zespół siedzi w biurze na litościwej imprezie. Zamiast tego włącz tę rzeczywistość rynkową do swojego harmonogramu i przyspieszaj działania marketingowe w okresach przerw w sprzedaży.

Dlaczego warto inwestować w marketing na swoim rynku docelowym, skoro nie kupują?

1. Aby pozostać w czołówce i skoncentrować się na ich radarze – zwłaszcza jeśli kierujesz reklamy na rynek korporacyjny.

2. Aby zwiększyć ich świadomość Ciebie

3. Aby zwrócić na Ciebie uwagę

4. Aby podkreślić wartość dodaną, którą oferujesz

5. Aby wzbudzić chęć słuchania, co masz do powiedzenia

Jaki rodzaj marketingu możesz robić, gdy nikt nie kupuje?

Twój zespół marketingowy może wykorzystać ten czas na zaplanowanie i zaplanowanie wszystkich strategii marketingowych na rok 2006 oraz zaplanowanie ich i zarezerwowanie.

* Jeśli będziesz prelegentem na konferencji w kwietniu, muszą ustalić harmonogram przygotowania przemówienia, przesłania materiałów informacyjnych na miejsce, opracowania odpowiedniej prezentacji PowerPoint, komunikatu prasowego, promocji strony internetowej, organizacja podróży itp.

* Jeśli wprowadzisz nowy produkt, usługę lub program w czerwcu, muszą oni dopracować wszystkie szczegóły, aby zapewnić jak najdokładniejsze i najskuteczniejsze wdrożenie z wystarczającym czasem sztuk lub zidentyfikuj luki, które należy wypełnić w odpowiednim czasie.

* Jeśli zwiększyłeś budżet marketingowy na rok 2006 – jest to świetny czas, aby opracować niektóre z tych artykułów promocyjnych lub zatrudnić wykonawców / freelancerów, aby opracowali je dla Ciebie.

* Jeśli Twoim celem na rok 2006 jest zwiększenie widoczności na nowym rynku, w nowej niszy lub w nowym kraju, zespół marketingowy potrzebuje czasu, aby przeanalizować niuanse i konsekwencje tego celu, aby przygotować skuteczną penetrację strategie.

Twój zespół sprzedaży również nie musi być bezczynny podczas sezonowych przerw w sprzedaży. Twój dział sprzedaży może wykorzystać ten czas na zbadanie możliwości rozwoju firmy i ich terytoriów.

* Okres świąteczny może być dla sprzedawców pretekstem do kontynuowania każdej sprzedaży przez cały rok krótką wizytą lub rozmową telefoniczną: aby osobiście podziękować za biznes, aby zapewnić dalsze zadowolenie z produktu, usługi i pracy sprzedawcy oraz wiązać lojalność klienta silnymi relacjami.

* Ponadto każdy kontakt z klientem jest świetną okazją do zapytania ich o plany na następny rok, aby zidentyfikować potrzeby klienta, które Twój produkt / usługa może zaspokoić w nowym roku – np. Poszukiwanie na rok 2006 -na sprzedaży.

* Pracownicy sprzedaży mogą również poświęcić trochę czasu na zbadanie rynku i ich terytorium pod kątem celów firmy na 2006 rok oraz rozpoczęcie opracowywania strategii i taktyk sprzedaży, aby osiągnąć plan firmy i osiągnąć własne limity i zachęty.

* Pracownicy sprzedaży mogą wykorzystać ten sezon na dodatkowe (wewnętrzne lub zewnętrzne) szkolenia, aby udoskonalić swoje rzemiosło.

Marketing nie jest działaniem pasywnym. Musisz mieć pełny rurociąg. Dlatego okresowo ważne jest, aby zastanowić się i ocenić, jak odmłodzić swoje działania marketingowe. Ta przerwa między świętami to idealny czas, aby skupić się na wszystkich zakulisowych działaniach marketingowych, które sprawią, że przyszły rok będzie Twoim najlepszym rokiem!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *