Myślący przyszłościowo trzymaj się z przodu

Tytuł:
Myśliciele przyszłości, wyprzedzaj konkurencję

Liczba słów:
1254

Podsumowanie:
Jak to jest być wczorajszą wiadomością z marketingowego punktu widzenia? Opieramy się na tym, co wypróbowane i prawdziwe w marketingu, ponieważ jest zwykle bezpieczne, wypróbowane i przetestowane. W tym artykule przedstawiono 15 sposobów na myślenie przyszłościowe i śledzenie dzisiejszych wiadomości.

Słowa kluczowe:
Marketing, sprzedaż, reklama, biznes, korzyści, trendy, wizja biznesowa, otoczenie biznesowe

Treść artykułu:
Jak to jest z marketingowego punktu widzenia być wczorajszą wiadomością? Opieramy się na tym, co wypróbowane i prawdziwe w marketingu, ponieważ jest zwykle bezpieczne, wypróbowane i przetestowane. Oszczędza nam to również czas, ponieważ nie musimy zakładać kapelusza kreatywności, aby stworzyć innowacyjną strategię.

Ale jest pewna atrakcyjna cecha wokół kogoś, kto sprzedaje swój biznes na krawędzi. Przenoszą swoje myśli i pomysły na nowe terytoria, aby stworzyć innowacyjny sposób pakowania lub prezentacji swojego produktu lub usługi. Przekształcenie się w myślących przyszłościowo, o krok przed wszystkimi innymi, jeśli chodzi o marketing naszej firmy, może być czymś, co należy wziąć pod uwagę podczas przyciągania nowych klientów i klientów.

Oto kilka sposobów na dodanie zip do marketingu.

1. Wypróbuj nowe środowisko psychiczne. Zaangażuj się w nowe środowiska mentalne. Przeczytaj różne materiały lub czasopisma. Weź udział w zajęciach z kreatywności lub w obszarze zupełnie nieznanym lub poza obszarem zainteresowań. Lub, jeszcze lepiej, znajdź trenera, który pracuje na najwyższym poziomie, aby doświadczyć ich sposobu myślenia.

2. Weź pod uwagę inne branże i zbadaj, w jaki sposób sprzedają one swoim klientom. Jak sprzedają się firmy farmaceutyczne? W jaki sposób firmy zajmujące się materiałami budowlanymi kierują się do deweloperów i deweloperów? W jaki sposób pośrednicy w handlu nieruchomościami reklamują swoje domy kupna i sprzedaży? Jakie narzędzia i techniki wykorzystują, które możesz wykorzystać i wypróbować w swojej firmie? Skonsultuj się z magazynami branżowymi lub nawiąż kontakty z różnych branż i dowiedz się, w jaki sposób reklamują się one dla swoich klientów.

3. Spójrz na mody. Jako myśliciel przyszłości spójrz na aktualne trendy i zobacz, dokąd mogą doprowadzić Twój biznes. Kiedy pojawiły się palmtopy, wszelkiego rodzaju firmy starały się stworzyć oprogramowanie kompatybilne z nową technologią. Z tych nowych innowacji powstało wiele nowych typów oprogramowania i innych urządzeń elektronicznych. Technologia MP3 naprawdę pchnęła wynalazek IPOD do przodu. Jakie nowe trendy lub mody tam widzisz?

4. Pozostań o krok do przodu. Z marketingu w przyszłości wiąże się wiele korzyści. Robisz to, czytając obszernie, nawiązując kontakty z ludźmi z różnych branż i spędzając czas na myśleniu o tym, dokąd chcesz skierować swoją firmę. W przyszłości chodzi o myślenie o możliwościach. Niech przyszłość poprowadzi Cię do sukcesu.

5. Popraw swoją wizję. Gdy odkryjesz nowe informacje, które mogą być pomocne dla Twojej firmy, zrewiduj swoją wizję firmy. Ważne jest, aby Twoje plany na przyszłość były aktualne. Przeglądaj swój biznesplan z częstotliwością, nie rzadziej niż raz na kwartał, aby upewnić się, że jest on nadal zgodny z Twoją wizją, misją i, co najważniejsze, z tym, czego najbardziej chcą Twoi klienci lub klienci.

6. Bądź gotów zaryzykować. Częścią bycia na czele, jeśli chodzi o marketing, jest przyjęcie mentalnej postawy, że jesteś gotów podjąć ryzyko, niezależnie od tego, czy przyniesie to wielkie korzyści, czy równie wielką porażkę. Chociaż powinieneś przeprowadzić odpowiednie badania, sprawdzić fakty i opracować szczegółowe plany wszystkich swoich działań marketingowych, musisz być przygotowany na ryzyko związane ze wszystkim, co robisz. Angażując się w myślenie przyszłościowe, myślenie możliwościowe, możesz ryzykować porażkę, że Twoi klienci lub klienci po prostu nie są na to gotowi. Ale w tym samym czasie zrobisz wielkie postępy, jeśli tak jest. Możesz stać się wyznacznikiem trendów na rynku, bardzo miłym miejscu.

7. Bądź silny. Wszyscy możemy się zgodzić, że myślenie przyszłościowe wiąże się z dużym ryzykiem – zarówno pozytywnym, jak i negatywnym dla wyniku biznesowego. Musisz także być przygotowany na wpływ, jaki może to mieć na twoje ego. Kiedy wystawiasz się na nowe pomysły marketingowe, musisz być przygotowany nie tylko na krytykę, którą otrzymasz od zazdrosnych konkurentów, ale także pochwały i gratulacje, które będą pochodzić od innych. Nie bierz tego do siebie. To tylko biznes.

8. Zmień swoje fizyczne otoczenie. To niesamowite, jak bardzo nasze środowisko może wpływać nie tylko na nasze zdrowie i szczęście, ale także na myśli, które myślimy. Spróbuj zmienić swoje fizyczne środowisko i zobacz, jakie nowe pomysły mogą przyjść na myśl. Wybierz się na spacer po parku lub wybierz się na przejażdżkę po kraju. Jeśli nie możesz uciec, ciesz się kąpielą bąbelkową przy świecach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *