Mowa ciała Pięć kluczowych składników

Tytuł:
Język ciała, pięć kluczowych składników

Liczba słów:
419

Podsumowanie:
Gdy zarabiasz na życie w branży sprzedaży i pracujesz z ludźmi, Ważne jest, aby nie tylko przekazać swoje zdanie werbalnie, ale także pozwolić, aby język ciała wysyłał jasny komunikat.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, marketing, pożyczkobiorca, kredyt hipoteczny, leady, telemarketing, umiejętności, szkolenie, blog, sprzedaż, internetowy kredyt hipoteczny

Treść artykułu:
Kiedy zarabiasz na życie w branży sprzedaży i pracujesz z ludźmi, ważne jest, aby nie tylko przekazać swoje zdanie werbalnie, ale także pozwolić, aby język ciała wysyłał jasny komunikat.

Twoja mowa ciała składa się z wielu kluczowych składników, ale oto pięć, które są uważane za najważniejsze, wraz z opisem i kilkoma wskazówkami, które poprawią Twoje umiejętności.

1. Kontakt wzrokowy

Kiedy rozmawiasz z klientem lub potencjalnym klientem, spójrz mu w oczy, pokaże, że jesteś osobą pewną siebie i masz pewność co do produktu, który sprzedajesz.

2. Uścisk dłoni

Kiedy podajesz komuś rękę, chwyć ją mocno i wykonaj co najmniej trzy dobre pompki. To jeszcze raz da Twojemu klientowi wskazówkę, że jesteś osobą pewną siebie i naprawdę cieszysz się, że możesz ich spotkać lub zobaczyć.

Bezwładny uścisk dłoni, lepiej znany jako „martwa ryba”, to sposób na powiedzenie klientowi, że nie jesteś zainteresowany, jest to poważny błąd!

3. Wygląd

Wygląd jest kluczowy i wiele badań to potwierdziło. Ludzie wolą mieć do czynienia ze sprzedawcami, którzy dobrze się prezentują. Postawa klienta jest taka, że jeśli ta osoba nie dba o siebie, jak mogę oczekiwać, że zaopiekuje się mną?

Czy kupiłbyś produkt spożywczy lub przybory od osoby z brudnymi paznokciami? Brzmi trochę szorstko, ale taka jest prawda.

4. Uśmiech

Uśmiech, najłatwiejsza rzecz na świecie! Uśmiechanie się jest zaraźliwe, uspokaja klienta i nadaje Twojemu głosowi przyjemną, optymistyczną odmianę.

5. Dobra postawa

Dobra postawa świadczy również o tym, że masz zaufanie do siebie i sprzedawanych produktów. Mówi też wiele o Twojej osobowości. Cokolwiek mniej, na przykład garbienie się, sprawia, że wyglądasz jak próżniak i daje klientowi sygnał, że nie wierzysz w swój produkt i że wolałbyś być gdzie indziej i robić coś innego.

To pięć głównych składników dobrej mowy ciała, a opanowanie tych umiejętności nie jest trudne. W rzeczywistości możesz ćwiczyć na swoich przyjaciołach i rodzinie, nawet o tym nie wiedząc.

Gdy opanujesz te umiejętności, zaczną pojawiać się bez wysiłku i zanim się zorientujesz, staną się dla Ciebie drugą naturą, a Twoja sprzedaż ostatecznie wzrośnie. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *