Materiały marketingowe dla brokerów kredytów hipotecznych

Tytuł:
Materiały marketingowe dla brokerów kredytów hipotecznych

Liczba słów:
210

Podsumowanie:
Jeśli jesteś brokerem hipotecznym lub pożyczkodawcą szukającym dobrego źródła marketingu materiałów, oto kilka prostych rzeczy do rozważenia.

Słowa kluczowe:
Jeśli jesteś brokerem hipotecznym lub doradcą kredytowym i szukasz dobrego źródła materiałów marketingowych, oto kilka prostych rzeczy do rozważenia.

Treść artykułu:
Jeśli jesteś brokerem hipotecznym lub doradcą kredytowym i szukasz dobrego źródła materiałów marketingowych, oto kilka prostych rzeczy do rozważenia.

Jestem pewien, że zdajesz sobie sprawę z mocy kryjącej się za twoimi wizytówkami, ale trzeba ją powtarzać, a oto zwrot akcji, który możesz nadać temu efektowi.

Zawsze dawaj klientom lub potencjalnym klientom dwie lub trzy karty. Jeden dla nich i poproś, aby użyli innych do przekazania go przyjacielowi lub członkowi rodziny, który może potrzebować Twoich usług.

Konieczne jest dalsze rozpowszechnianie wizytówek i utrzymywanie ich w obiegu.

Następnym razem, gdy wybierzesz się do supermarketu, przypnij swoją wizytówkę do tablicy ogłoszeń.

Kolejnym materiałem, który można wykorzystać do promocji swojej firmy, jest standardowa kartka okolicznościowa.

Skorzystaj z kartek z podziękowaniami, aby wysłać je do nowych klientów i zrób dokumentację urodzin klientów i specjalnych okazji, a następnie wyślij im odpowiednią kartkę z życzeniami na każdą okazję.

Ludzie są naprawdę podekscytowani faktem, że zapamiętałeś ich z tak ważnej okazji w ich życiu, a to doskonały sposób, aby zachować swoje imię na czubku języka, gdyby pojawiła się okazja do polecenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *