Marketingowy tekst sprzedaży IT, który dostarcza

Tytuł:
Tekst marketingowy dotyczący sprzedaży IT, który dostarcza

Liczba słów:
377

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga dobrze napisanej kopii. W tym artykule poznasz kilka wskazówek, jak uzyskać maksymalny wpływ na marketing IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Marketing IT wymaga efektywnego copywritingu, aby przenieś swoich potencjalnych klientów do następnego kroku. W tym artykule poznasz kilka wskazówek, jak zmaksymalizować wpływ materiałów marketingowych IT.

Długi egzemplarz sprzedażowy jest w porządku, jeśli piszesz list, o ile jest to fascynująca lektura. W rzeczywistości możesz przejść przez kilka stron. Uwzględnij także adnotacje i referencje.

Nigdy nie używaj żargonu. Trzymaj się z dala od wszystkiego, co nawet zdalnie przypomina mówienie IT. Upewnij się, że koncentruje się na biznesie, ponieważ w prawie wszystkich przypadkach, w przypadku małych firm, do tego właśnie wysyłasz wiadomości; właściciel firmy lub kierownik firmy.

Pokaż, że Twoja firma ma gwarancję satysfakcji.

Poszukaj sposobu, aby spersonalizować go tak bardzo, jak to możliwe. Jeśli masz tam wspólne połączenie, upewnij się, że jest ono bardzo wysoko na liście, aby o tym wiedzieli.

Nie pozwól, aby Twoje materiały marketingowe IT trafiały do pliku okólnego

Duży procent populacji czyta pocztę tuż obok kosza na śmieci. Nie trzeba naukowca zajmującego się rakietami, aby zobaczyć, że jeśli Twój materiał marketingowy IT nie przyciągnie od razu ich uwagi, zniknie. Całkowicie straciłeś tę szansę, aw USA jesteś biedniejszy o 39 centów plus koszty drukowania i koszty wypożyczenia listy.

Umożliwienie ludziom odpowiedzi przez telefon, faks, stronę internetową lub e-mail jest bardzo ważne. W rzeczywistości najlepiej jest dać im wiele mechanizmów. W ten sposób mogą reagować w dowolny sposób, który im odpowiada.

Marketing IT wymaga pilności

Pamiętaj o przestrzeganiu terminu i nadaj swojej kampanii mailingowej poczucie pilności. W przeciwnym razie, nawet jeśli są zainteresowani, zostanie zapisany w ich pliku komputerowym. Zgadnij, kiedy znowu na to spojrzą? 12-go nigdy.

Musisz rozpalić pod nimi ogień. Potrzebujesz wezwania do działania lub oferty specjalnej. Zadzwoń przed datą X, aby zarezerwować bezpłatną, niezobowiązującą kontrolę bezpieczeństwa lub cokolwiek, co oferujesz, aby zachęcić ludzi do działania. Musisz natychmiast dać im powód do podjęcia działań.

Copyright MMI-MMVI, Sekrety konsultantów komputerowych. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *